(Norit pasileiskit dainą ! <3 The Chainsmokers - Closer ft. Halsey )
Alice pov.
Pramerkiau akis ir pasirąžiau lovoj. Vakar su Louis žiūrėjom serialą, po to jis mane užkuteno...
Bet vėlai vakare išėjo. Sakė su foto daryt, ką noriu. Galiu ją palikt įkeltą arba ištrint.
Bet Louis irgi geras atlėkė čia ir net užsipuolė dėl tos foto, o paskui sako daryt, ką nori su ta nuotrauka.
Tai wtf? Na, svarbu likau gyva. Taip pat dar karštai pasibučiavom, bet nieko daugiau nebuvo tarp mūsų.
Tomlinson kalbėjo, kad nenori skubėt ir dar kažką panašaus. Betgi mes jau permiegojom, kai buvom girti, tai koks skirtumas.
Ką aš jam jaučiu..? Nežinau... Su juo gera, linksma ir viskas liuks. Vakar sugebėjau save kelis kartus pagaut norinčią jo bučinių ar rankų aplink savo kūną.
Tai nežinau. Per greit viskas vyksta kažkaip... Žinau, kad Daria ir Liam vakar išvažiavo kažkur, nes radau raštelį nuo jos.
Na, bent jie kažką įdomaus veikia. Išlipusi iš lovos, nuėjau po dušu ir išsiploviau plaukus.
Po to juos susukau į rankšluostį bei savo kūną nušluosčiau su kitu rankšluosčiu. Apsirengiau ir paklojau lovą.
Nusiėmiau nuo galvos rankšluostį ir, jį padžiovusi vonioje, nusileidau žemyn.
Visą dieną taip ir prasėdėjau namie. Žiopsojau teliką arba kompą. Na, dar šiek tiek aptvarkiau betvarkę.
Gavau žinutę iš Daria'os, kad ji apie 5PM grįš. Įsijungiau kitą serialo seriją ir ją žiūrėjau.
- Alice?! Tu gyva?! – išgirdau merginos balsą iš apačios.
Mečiau kompą ant lovos ir, pašokusi nuo lovos, nulėkiau žemyn.
- Labutis! – sucypiau, pamačiusi Daria'ą koridoriuj, o Liam laikė nedidelę jos tašytę. Prilėkiau prie merginos ir ją apsikabinau.
- Nesuspausk manęs, durne! – užrėkė ji.
- Soriuks. – pasitraukiau nuo jos. – Labas, Liam. Šuo pašertas, o namai sutvarkyti. – paaiškinau ir daviau jam žaibuką. – Na, tik durų dar nėra... – atsargiai pasakiau. – Be to Louis sakė tau paskambins dėl durų ar kažkas panašaus. – visi ėjom link svetainės.
- Na, tas tegu jau paskambina geriau. – tarė Liam ir nusivilko kažkur, o mes su Daria išsidrėbėm ant sofkučių.
- Na, pasakok. – tariau išsišiepusi.
~ ~ ~ Po kelių valandų ~ ~ ~
- Jūs ką?! – išsproginom akim pažiūrėjau į ją. – Nu, ir kaip? Patiko? – pažiūrėjau į ją su pedo smile.
- Dar klausi. – nusijuokė Daria. – Buvo taip gera ir man pa-
- Daria, neprašiau visų smulkmenų. – pertraukiau merginą ir nusijuokiau, o ji kartu su manim.
Tada išgirdau skambant savo telą 2 aukšte.
– O, kažkas manęs pasiilgo. – tariau ir, pašokusi nuo sofkės, ėjau į kambarį, kuris buvo iki šiol dar be durų.
Kvailys tas Louis. Išlaužė duris. Tai kaip man dabar gyvent be durų? Tai gerai, kad dar ne vonios duris išlaužė.
Pagriebiau savo mobilų ir perbraukiau per ekraną, o tada pridėjau prie ausies.
KAMU SEDANG MEMBACA
"They Didn't Expect To Fall In Love" (L.P.+L.T./H.S.) LTU BAIGTA
Fiksi PenggemarŠioje istorijoje bus rašoma apie dvi merginas - Alice ir Daria. Jos baigusios vidurinę mokyklą nusprendė išvykti mokytis į UK. Tik baigusios 12 klasę merginos, susikrovusios visus daiktus, išskrido į Anglijos sostinę London'ą. Kol merginos susipažin...