'138'

756 65 9
                                    

(Norit pasileiskit dainą ;) : ROBIN SCHULZ & DAVID GUETTA FEAT. CHEAT CODES – SHED A LIGHT)  

Daria pov.

Liam atvažiavo po paskaitų ir repeticijos, tai universiteto šventei, mane paimt ir pagaliau galiu patogiai sėdėt mašinoj ir ruoštis rytdienai. Helouvynas žmonės! Oj, paūšiu!

- Į kur varom saldainių pirkt? – pasiteiravo Payne vairuodamas, kai išsuko iš univero teritorijos.

- Ai, man jokio skirtumo. Tik, kad skanūs saldainiai būtų svarbu. – tariau ir žiopsojau toliau į priekyje esantį kelią ir kitas mašinas.

- Kokių imsim? – paklausė ir trumpam pažvelgė į mane.

- Šokoladinių? – pasvarsčiusi pažiūrėjau į jį.

- Kelių rūšių pasiimsim tada. – nutarė rudaplaukis. – Aš noriu kokių su įdaru.

- Jay, imsim daug! – sucypiau.

- Žiūriu, kažkam gera nuotaika... – nutęsė.

- Tai pagaliau penktadienis, nes, po velnių, šita savaitė taip sunkiai ir ilgai ėjo. Be to, išsimiegot, bent ryt galėsiu. – apsidžiaugiau, o Liam nusijuokė iš manęs. – Nu, nežvenk! – pareiškiau.

Nuleidau galvą žemyn į savo kojas, nes pajaučiau vaikino žvilgsnį trumpam į mane. Mano skruostai ir vėl raudoni, net jaučiu kaip jie dega.

Kaip „tobula". Nekenčiu, kad visad taip nutinka. Galėtų jie būt visada normalios spalvos, tai ne bliot... Reik jiems liepsnot dėl įvairių nesąmonių.

- Tokia miela tu dabar, kad net neįsivaizduoji. – sumurkė Liam ir aš vis dar jaučiau jo akis įsmeigtas į mane.

- Liam... – suzyziau ir pažiūrėjau į vaikiną. – Nepradėk, net. Gi žinai, tai knisa.

- Knisa, kad vadinu tave miela? – nusijuokė.

- Taip! – pareiškiau.

- Kokia žiauri šiandien... – nutęsė ir vėl.

- Nežiauri, bet neišsimiegojusi. – pataisiau jį. – Gi 5 rytus kėliaus anksti ir mažai miegojau. – paaiškinau ir nusižiovojau.

- Galėsi ryt iki vakarėlio miegot ir sėdėt lovoj. – pasiūlė Liam ir šyptelėjo, trumpam užmesdamas žvilgsnį į mane.

- O leidi? – pasiteiravau.

- Dėl manęs miegok all day, all night. – gūžtelėjo pečiais, nes aš į jį žiūrėjau. – Tai gali miegot, jei aš galėsiu gulėt lovoj kartu su tavim ir valgyt saldainius, kurių prisipirksim.

- Gerai, susitarėm. – sutikau ir nusukau žvilgsnį vėl į kelią.

Vaikinas įsuko į parduotuvės mašinų stovėjimo aikštelę ir priparkavo automobilį. Atsisegėm diržus ir išlipę bei susikabinę rankutėm ėjom iki įėjimo.

Į mus, kaip ir visada, smigo visų akys. Tai dar labiau knisa. Iškart patraukėm iki saldumynų skyriaus.

Ir aš nebūčiau aš, jei nepriimčiau kalno įvairių saldainių. Nu, skoniai, tai skiriasi.

- Daria, mes paėmė saldainių visiem metam. – juokėsi Liam.

- Šaa tik! – nutildžiau jį. – Aš mėgstu juos, o be to vaikam duosim, tavo fanėm ir sueis gi jie. – sukrizenau ir dėjau į maišelį kažkokius saldainius, kurie buvo supakuoti rožiniam popierėly.

"They Didn't Expect To Fall In Love" (L.P.+L.T./H.S.) LTU BAIGTADonde viven las historias. Descúbrelo ahora