Daria pov.
- Kelintą valandą ryt prasidės viskas? – paklausė.
- Tu organizatorė, tai ir galvok. – sukikenau ir sustojau ties šviesoforu.
- Nu, tai 7PM. Reiks visiem pranešt. – nusijuokė mergina ir pradėjau važiuoti, nes užsidegė žalia.
Po kokių 8min. pastačiau mašiną ir mes ėjom prekybos cento link.
- Reiks daug maisto ir gėrimų.
- Ir man kažko apsirengt. – pridūriau.
- Oki, iš pradžių varom drabužių. Kaip manai? – paklausė manęs ji, kol mes ėjom į prekybos centro vidų.
- Jap, reik gražiai apsirengt.
- Reikia, reikia, nes ten bus fotografas. – nusijuokė Alice.
- Pala... Ką? – susiraukiau ir pažiūrėjau į rudaplaukę, kuri vos tramdė juoką.
- Gi bus fotografas ir jis ten visus fotkins. – paaiškino mergina ir pažiūrėjo į mane.
- Tada man reikia ir į kirpyklą ir manikiūro... – pradėjau panikuoti.
- Ryt 3PM eini į kirpyklą. Aš jau užrezervavau tau vietą. O dėl manikiūro nieko nedariau, bet pas tave gerai tie nagai atrodo. – pažiūrėjo į juos Alice.
- Aha, apsilupę visokie ir dar nulūžę. – pavarčiau akis ir mes įėjome drabužių parduotuvę.
- Puikiai atrodysi, tad nepergyvenk ir geriau rinkis, ką rengsies. – mergina pradėjo apžiūrinėti pakabas. – Kaip tau ši? Tinka man? – pridėjo prie savęs juodą suknelę Alice.
- Pasimatuok ir pasakysiu, kaip ši suknelė. – tariau ir nuėjau prie kitos lentynos.
- Gerai. – tarė ji, o aš akimis bėgiojau po parduotuvės drabužius ir mano akys užkliuvo už nuostabios gelsvos suknelės.
- Radau. – tariau ir, žiopsodama į suknelę, broviausi pro žmones.
- Radai ką? – pažiūrėjo į mane Alice ir atsekė man iš paskos.
- Ši tobula. – tariau ir nusikabinau pakabą.
- Išties graži. – pažiūrėjo į suknę mergina. - Einam matuotis.
Buvo taip, kad aš nusipirkau tą gelsvą suknelę, o Alice tą juodą. Dabar mes įėjom į maisto ir gėrimų parduotuvę.
- Alice, kur vyks gimtadienis? – paklausiau ir įmečiau į vežimą kelis pakelius šiaudelių.
- Paslaptis. – atsakė ji ir šyptelėjo, o aš išleido nepasitenkinimo atodūsį.
- O tai bent kiek žmonių bus? – paklausiau ir stūmiau vežimą paskui merginą, kuri į jį įmetė žvakučių.
- Viską ryt vakare pamatysi. – nusijuokė.
- Nežinomybė knisa. – subambėjau ir mes patraukėm prie gėrimų skyriaus.
~ ~ ~ Alice pov. ~ ~ ~
Pripirkom labai visko daug ir buvo pilna Daria'os mašina.
Ji mane atvežė iki Louis namų ir aš su juo viską nutysėm pas save į namus.
Spėju iškilo klausimas, kodėl viską nešam į Louis namus, tiesa?
Liam surado patalpą, kurioje vyks merginos gimtadienis, o aš važiuosiu ten dieną pradėt viską ruošt, todėl man reikia visų tų gėrimų, papuošimų ir kitų daiktų. O Daria'i, tai bus staigmena.
KAMU SEDANG MEMBACA
"They Didn't Expect To Fall In Love" (L.P.+L.T./H.S.) LTU BAIGTA
Fiksi PenggemarŠioje istorijoje bus rašoma apie dvi merginas - Alice ir Daria. Jos baigusios vidurinę mokyklą nusprendė išvykti mokytis į UK. Tik baigusios 12 klasę merginos, susikrovusios visus daiktus, išskrido į Anglijos sostinę London'ą. Kol merginos susipažin...