'56'

1.1K 78 22
                                    

Alice pov.

- Pala... - susimąstė Ema. - Jūs pora?! - nustebusi paklausė ir pažiūrėjo į mane, o po to į Louis.

- Taip/Ne. - vienu metu atsakėm.

Tik aš sakiau 'taip' , o mėlynakis - 'ne' . Pažiūrėjau į vaikiną su 'kaip suprast?' žvilgsniu.

- Ne. - patikino Louis ir aš nuo jo atsitraukiau.

- Aišku... - nutęsė merginos.

- Mes einam torto. - pranešė Ema ir nusitempė Camilla.

Nieko Louis nesakiau, kaip ir jis man, tad tik nuėjau nuo jo. Dar tik to trūko.

Ryte jis man pasiūlo būti jo mergina, o dabar jau visiem sako ne. Tai ką Louis ruošiasi mane slėpt nuo visų?

Šito nesuprantu. Ar tai tik žaidimas? Ar kas daugiau? Ughhh... Kaip viskas sunku...

Visa pikta nuėjau prie gėrimų ir pasiėmiau viskio bonką, kurią iškart užsiverčiau ir godžiai gėriau. Deginantis skystis tiesiog tekėjo gerkle.

- Ką tu čia darai, Alice?! - atėmė iš mano rankų butelį Louis, kai jį tik patraukiau nuo lūpų.

- Ką noriu, tą darau! - atšoviau piktai ir bandžiau paimti butelį iš jo rankų, bet nepaėjo.

- Tai dabar gersi?! - suprunkštė.

- Koks tau skirtumas? Gi mes ne pora! - nusivaipiau ir paėmiau kitą butelį nuo stalo.

- Velniop... - suurzgė jis. - Mes negalim taip greit tapt pora viešai, mes pažįstami neilgai, tad aplinkiniam, kol kas to žinot nereikia.

- Nu, ir gerai. - atšoviau. - Aš gersiu tada. Gi niekas nieko nežino, kad aš tavo mergina, tad geriu, kiek noriu. - nusivaipiau ir nuėjau nuo jo šiek tiek, palikusi jį visą nervuotą ir piktą.

- Nedrįsk gert! - suėmė mano riešą kažkas.

Atsisukau pažiūrėti kas toks. Louis. Nu, tai aišku, kas dar galėtų. Mintyse pavarčiau akis.

- Neaiškink! - atrėkiau ir ištraukiau savo riešą iš jo gniaužtų. - Darysiu, ką noriu. Noriu geriu, noriu miegu, noriu dainuoju. Aš nesu tavo žaisliukas, Louis. Ir taip pat turiu jausmus. - iškošiau pro dantis.

- Tu esi mano. - pasakė savo etatinę frazę Louis. - Ir nuo manęs nepabėgsi. - rimtai ir griežtai tarė jis, pasilenkęs prie mano ausies.

- Žinai ką? Užsikrušk. - mirktelėjau jam ir, apsisukusi visa pikta ir pasimetusi, nuėjau kuo toliau nuo jo.

Nekenčiu jo. Šunsnukis, kuris tik žaidžia mano jausmais. Kai būnam vieni toks mielas ir geras, o viešai košmaras kažkoks.

Ir kas jis per vaikinas, kad gėdijasi viešai parodyt sau patinkančią merginą? Asilas.

Susiradau Daria'ą, valgančią tortą, ir priėjau prie jos.

- Galiu važiuot miegot pas jus šiąnakt, gerai? - kiek liūdnai paklausiau.

- Žinoma. - šyptelėjo ji man. - O kas nutiko? - susirūpino.

- Vėliau papasakosiu. - menkai šyptelėjau.

- Torto? - paklausė manęs rudaplaukė.

- Mažiuką gabaliuką nebent, nes dabar nieko nenoriu. - paaiškinau ir mergina man padavė lėkštelę su nedideliu torto gabalėliu ir šaukšteliu. - Dėkui.

~ ~ ~ Next day ~ ~ ~

Vakar grįžom vėlai, todėl nuėjau iškart miegot. Viskas būtų buvę puiku, jei ne Louis ir jo durnas mąstymas.

"They Didn't Expect To Fall In Love" (L.P.+L.T./H.S.) LTU BAIGTATempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang