'195'

624 80 36
                                    

(Norit pasileiskit ;) Bebe Rexha - Atmosphere )

Alice pov.

~ ~ ~ Po kelių valandų ~ ~ ~

Galva svaigo nuo alkoholio kiekio mano organizme, nes išgėriau daug ir visko. Ausyse spengė muzika ir man atrodo rimtai greit pasidarysiu gluša.

Čia bele kiek žmonių buvo susigrūdę ir jie šoko, gėrė, linksminosi, užsiėminėjo dirty dalykais. Tikras vakarėlis.

Tarp jų visų radau Holly su jos vaikinu ir Mia. Jie gi mano universiteto draugeliai.

Sėdėjom vidury svetainės ir visi gėrėm toliau bei kalbėjom. Rojus, kai šiandien penktadienis ir galiu prisigert, kaip tapkė. Vis vien niekam nerūpi.

- Eini parūkyt?! – paklausė manęs Mia, vos nerėkdama per garsią muziką ir palinkusi arčiau manęs.

- Kur einu? – susiraukiau, nes ne itin pagavau apie ką čia ji kalba.

- Einam. – tempėsi mane už rankos ji. – Tau reikia nuimt garą ir atsipalaiduot. – tikino mane, tad aš pasidaviau. Galbūt bus smagu..?

Išsitempė mane ji į lauką prie kažkokių bernų, kurie rūkė suktines. Sėdėjo visi išsidrėbę ir linksmi bei įkaušę.

Ar ten žolę jie rūko? Išties dar jaučiausi apsvaigusi nuo paskutinio vyšnių degtinės gėrimo.

- Kas čia? – paklausiau ir parodžiau į vieną iš suktinių.

- Kelias į linksmesnį pasaulį. – pasakė Mia žvengdama, paėmusi vieną į savo rankas, prisidegė ją.

- Čia žolė. – atsakė kažkoks bernas, kuris sėdėjo ant kėdės bei man mirktelėjo. Fu, flirtas.

Pasirodo mano spėjimas, kad ten žolė, buvo labai teisingas. Bet nu nafik su manim čia flirtuotu, kai mane mato vos kelias minutes?

O be to aš kaip ir su Harry... Ar jau nebeesu? Pati nebežinau! Knisa!

- Imk. – įbruko į rankas man suktinę mergina, kai išpūtė kelis dūmus. – Atsipalaiduok šiąnakt. Gi pati man sakei, kad tave viskas užkniso, tad pirmyn į šaunų gyvenimą.

Okey, ji moka įsiūlyt bei įtikint žmones.

Pridėjau suktinę prie lūpų ir įtraukiau dūmo. Išties nieko keisto nepajutau. Kaip paprasta cigaretė.

Tad įtraukiau dar kelis dūmus, o Mia pradėjo dainuot kažką, tad aš prisijungiau prie jos, kai padaviau suktinę Holly.

- Atjojo žirgelis... Ša la la la! – sucypėm abi, kai apsikabinusios vilkomės atgalį vakarėlio vietą.

- Oj, šita geresnė. – pamojavo ranka ji. – Nemylėjau tavęs, man patiko tik būti su tavim! Nemylėjau tavęs! – surėkė, o aš pradėjo nežmoniškai žvengt iš jos.

Man atrodė viskas juokinga šiuo metu.

- Nu, bet aš jį myliu! – neaiškiai bambėjau, nes prisiminiau Harry kažkokiu būdu.

Jezau, ir kodėl su juo susipykau dėl tokios pievos? Aš kaušė konkreti. Dėjau mintyse sau į veidą stiprų smūgį.

- Tai eik pas jį ir pakalbėkit, kaip žmonės. – pasiūlė Holly bernas, nes mes jau buvom grįžusios prie šaikos.

"They Didn't Expect To Fall In Love" (L.P.+L.T./H.S.) LTU BAIGTATempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang