'17'

1.5K 87 4
                                    

Alice pov.

- Atvežė? – paklausė ji ir išjungė džiovintuvą.

- Aha, ir Liam vos neatidarė dėžutės. – sukikenau ir atsisėdau ant lovos, o Daria nunešė feną į vonią.

- Jo reakcija būtų buvus neįkainojama. – grįžo iš vonios ji ir, priėjusi prie komodos, pasiėmė šepetį ir šukavo savo plaukus.

- Tokia fab, spėju. – atidariau siuntinį ir pasiėmiau iš jos kontraceptikų dėžutę, kurią įsidėjau į stalčių šalia lovos.

- Einam pusryčiaut. – tarė ji ir aš atsistojau nuo lovos.

Paėmiau tą dėžę ir sulanksčiau. Nulipom žemyn ir aš iškart išmečiau tą dėžę.

- Labas rytas. – tarė Daria Liam ir jis išsišiepė. O aš, paėmusi virdulį, pyliau į jį vandens, po to pastačiau virti.

- Labas. – atsakė jis. – Panos, nupirkau vakar tuos bilietus į 'Coldplay'.

- Opa! Va, čia tai BFF. – sukikenau ir daviau Liam penkis.

- Aš žiauriai laukiu. Mirsiu iš laimės! – šyptelėjo mergina.

- Stovėsim netoli scenos. – sumurmėjo Liam.

- Dar smagiau! – pasakiau ir padariau sau ir Daria'ai kavos, nes Liam jau gėrė ją.

~ ~ ~ Diena ~ ~ ~

Daria pov.

Alice išėjo į miestą nusipirkti sau suknelę, o aš likau namie su Liam. Nuėjau iki virtuvės ir iš spintelės pasiėmiau pakelį traškučių.

Atsisėdau virtuvėj ant spintelės ir, praplėšusi pakį, valgiau čipsus bei galvojau, kaip pasikeitė mano ir Alice gyvenimai London'e.

Dabar Alice permiega, su bet kuriuo vaikinu, kuris tik pasiūlo. Aš pradėjau bučiuotis su Liam nors aš jo nekenčiu. O gal kenčiu ir jis man patinka? Pati nebežinau. Jaučiuos pasimetusi...

- Daria? – išgirdau Liam balsą.

- Aš virtuvėj! – surikau ir įsidėjau čipsą į burną.

- Va, kur tu. – meiliai tarė Liam ir priėjo prie manęs. – Ką darai?

- Valgau. – šyptelėjau ir toliau, sėdėdama ant spintelės, valgiau čipsus.

- Duok vieną. – Liam suinkštė ir atsistojo man tarp kojų.

- Imk. – atkišau jam visą paką čipsų.

- Aš noriu, kad tu mane pamaitintum. – gražiai kalbėjo jis ir aš, iš pakelio paėmusi vieną čipsą, įdėjau jam į burną.

Kodėl taip padariau? Net nežinau. O gal žinau? Nes jis man patinka..?

- Tai man dabar tave maitint? – sukikenau.

- Iš tavo rankų skaniau. – šyptelėjo jis ir pažiūrėjo man į akis.

- Kaip įdomiai. – tariau ir įsidėjau čipsą į burną, o jis apsikabino mano liemenį.

- Daria, turiu klausimą. – sumurmėjo Payne, vis dar stovėdamas man tarp kojų ir apsikabinęs mano liemenį.

- Nium? – toliau kramsnojau čipsus.

- Važiuojam kelioms dienoms į mano vilą už miesto? – paklausė.

- Dviese? – sumurmėjau.

- Aha, labiau pažintume vienas kitą ir pabendrautume. Prisiekiu, nieko nedarysiu, ko nenorėtum.

"They Didn't Expect To Fall In Love" (L.P.+L.T./H.S.) LTU BAIGTADonde viven las historias. Descúbrelo ahora