'12'

1.7K 95 1
                                    

Alice pov.

- Jos drabužius atėmė! - šukavo Liam.

- Nu, ne aš! - atrėkiau ir bildėjau laiptais viršun, kur girdėjosi triukšmas.

Vaizdelis tobulas. Daria pargriuvus juokėsi ant žemės. Liam vaikščiojo prisidengęs kažkokiu trumpu rankšluosčiu savo turtą ir ratais iš vieno kambario į kitą, ieškodamas savo drabužių, o Harry iš paskos vaikščiojo, rėkdamas ant jo, kad taip negalima. Ištraukiau telefoną ir filmavau. Oj, geras atsiminimas bus. Per gimcę reiks į video įdėt.

- Blyn... Daria, atsiimsi! - rėkė Liam ant jos.

- Tu dainuoji duše, kaip koks debilas! - rėkė ji ant jo.

- Tai tu neklausyk! - atrėkė Payne.

O mes su Harry susižvalgėm ir žvengėm. Man net pilvą nuo tiek juoko pradėjo skaudėt.

Atrodė, kad sprogs žandai ir pilvas. Spėju ryt presą skaudės nuo tokio juoko. Aš net į sieną atsirėmiau, kad nenugriūčiau, bet vis tiek išsitiesiau.

- Apsiraminkit. - pro ašaras iš juoko pasakiau. - Einam kavos. - lėtai pakilau nuo žemės. 

- Kur drabužiai? - suzyzė Payne.

- Ten. - parodė pirštu į kitas kambario duris Daria.

- Aš apsirengt einu. - subambėjo Liam ir nuėjo į kitą kambarį.

- Garantuoju, tau dabar bus kapiec, Daria. - žvengdama lipau ir nikstelėjau koją.

Jau vos nedėjau dribalkės ant šiknos, bet Harry pagriebė mano alkūnę ir sugavo.

- Atsargiai. - perspėjo jis mane laikydamas. Toks elgesys mielas ir netikėtas iš jo.

- Dėkui. - šyptelėjau ir toliau atsargiai lipau žemyn.

~ ~ ~ Daria pov. ~ ~ ~

- Nu, neužmuš jis manęs. - sumurmėjau, lipdama žemyn paskui tuos du.

- Bet gali. - nusijuokė garbanius.

- Ai, pofik. Išgyvensiu. - numojau ranka, ir nuėjom į virtuvę.

Paėmiau virdulį ir pripyliau į jį vandens. Pastačiau virti.

- Mes dar pusryčių nevalgėm.... - numykė Alice.

- Jau tuo 2PM, o jūs be pusryčių ? - pakėlęs antakį, paklausė Harry ir atsisėdo prie stalo.

- Čia dar norm. - pasakė ji ir paėmė puodelius.

- Labai norm, kai grįžom iš party 5AM ir dabar vyko karas. - pasakiau ir padaviau Alice'i kavą. Ji įbėrė kavos į puodelius.

- Tai tu ta naujoji vakarėlių liūtė? - nustebęs pažiūrėjo į Alice'ę Harry.

- Ne nu pipiec. Jau visa Londė tuoj žinos apie mane. - atsiduso ji.

- Reiškias tu. - nusijuokė Harry. - Mačiau 'IG' labai daug vaizdo įrašų su tavim.

- Ką bliot? - susiraukė.

- Ką girdėjai. - subambėjau ir įvariau į Alice'ės puodelį toną cukraus.

- Reiks mažint party reikalus. - atsisėdo mergina priešais Harry.

- Perspėju. Tau pavydi labai daug panų. - tarė Harry.

- Ot gaidys... Galvojau ramiai pagyvensiu, tai kur tau! - tėškė galvą į stalą ji.

- Alice, ko dabar verki? - įėjo į virtuvę Liam. Jau apsirengęs normaliai su kelnėm ir maike.

- Jai kažkokios žiurkės pavydi. - sumurmėjau.

"They Didn't Expect To Fall In Love" (L.P.+L.T./H.S.) LTU BAIGTAWhere stories live. Discover now