Daria pov.
Jaučiau keistą jausmą ir, tai buvo kiek neįprasta man. Pritrūkus oro atsitraukėme.
- Nu, ir nebuvo taip baisiu. – nusijuokė Liam ir buvo visas patenkintas.
- Mhmmmm... – numykiau.
- Tau patiko. – pasišaipė jis.
- Visai ne! – atrėkiau.
- Nemeluok, Daria. – pabarė jis. – Be to ryt eisim shop'intis, nes aš likau be drabužių. – perspėjo jis, eidamas iki kambario.
- Tai pričiom čia aš? – susiraukusi atsekiau paskui jį ir paklausiau.
- Tau nepatiko mano drabužiai, tad dabar tu man juos rinksi. – paaiškino jis ir išsidrėbė ant sofos.
- Gerai, bet jeigu Alice eis kartu. – pasidaviau.
- Galės eit kartu ji, be to galėsit sau ką nors nusipirkt. Aš sumokėsiu. – kalbėjo Liam ir įsijungė TV.
Išėjau iš svetainės ir lipau viršun į kambarį. Prisiminusi mūsų bučinį ir paliečiau savo lūpas, ant kurių buvo likę to bučinio likučių.
Išties šis bučinys buvo kitoks, nei teko, tai patirti su kitais vaikinas. Bučkis buvo nepaprastas, kartu ir švelnus, bet ir grubus. Neblogas sakyčiau. Gerai, bučiuojasi tas Liam. Nepėsčias toks.
~ ~ ~ Rytas ~ ~ ~
Atsikėliau ir pasirąžiau lovoje. Pakėliau galvą ir pažvelgiau į Alice'ės lovą, ji buvo tuščia ir jau paklota. Ji ir vėl kačialinasi su Watson. Kaip ji netingi?
Na, bent šįryt jos negirdėjau, kaip ji išsivilko. Leido pamiegot nors vieną rytą. Nieko nelaukusi nuėjau iki spintos ir apsirengiau, paklojau lovą ir pravėriau balkoną.
- Labas rytas! – patenkinta sušukau Liam, kai išėjusi iš kambario, pamačiau jį koridoriuj. Mano nuotaika šiandien, kaip keista, perfect.
- Labas. – šyptelėjo jis.
- Liam, o kur čia skalbenkė? – paklausiau.
- Gale koridoriaus yra duris į dešinę, ten rasi viską. – paaiškino jis. – Kavos, arbatos, pusryčių?
- Taip, būtų gerai. – palinkčiojau ir įvariau atgal į kambarį.
Paėmiau savo ir Alice'ės nešvarius drabužius ir pilnom rankom vos atsidariau kambario duris. Ėjau koridorium, kai pajaučiau, kad kažką pamečiau.
Apsisukau ir pamačiau Alice'ės palaidinę, tad su vienu pirštu užkabinus ją pakėliau, nes laisvų kitų pirštų neturėjau ir nusivilkau iki to kambario, kur sakė Liam. Ten radau viską ko reikėjo skalbimui ir pastačiau tuos drabužius skalbt.
- Baby this is what you came for... – niūniavau ir tyliai dainavau, lipdama laiptais žemyn. – Lightning strikes every time she moves... – tęsiau toliau. – And everybody's watching her, but she's loooking at youuuuuu... – spiegiau.
Nu, blyn, Alice gaus nuo manęs. Reikėjo jai tą dainą klausyt. Vakar ji buvo per kompą įsijungusi šitą dainą ir dabar aš atsimenu kiekvieną tos dainos žodelį. Įstrigo galvoj. O kaip dabar atsikratyt?
- Youuuuu ohhh ohh, youuu oh ohh. – prisijungė prie manęs, kikendama Alice. Reiškia, ji ką tik grįžo iš savo kačialinimosi ryto. - Tai jau dainuoji?
- Tai, kad atsimenu kiekvieną žodį. – bumbėjau.
- Awww, dabar turėsiu dainavimo draugęęę! – sucypė Alice ir lipo laiptais viršun.
ESTÁS LEYENDO
"They Didn't Expect To Fall In Love" (L.P.+L.T./H.S.) LTU BAIGTA
FanficŠioje istorijoje bus rašoma apie dvi merginas - Alice ir Daria. Jos baigusios vidurinę mokyklą nusprendė išvykti mokytis į UK. Tik baigusios 12 klasę merginos, susikrovusios visus daiktus, išskrido į Anglijos sostinę London'ą. Kol merginos susipažin...