(Norit pasileiskit ;) Bruno Mars - That's What I Like )
Alice pov.
- Kada išvažiuojam? – paklausiau, kai pagaliau pajėgiau normaliai kvėpuoti.
- Ryt apie 11AM. – atsakė ir Harry pirštai glostė mano nuogą petį.
- Kodėl taip anksti? – suverkšlenau ir patempiau lūpą, kaip mažas vaikas. – Aš pamiegot noriu.
- Jau matau, kaip tu nori miegot, kai pati rodai iniciatyvą seksui. – nusivaipė.
- Čia todėl, kad myliu tave. – pabučiavau jo lūpas ir tuomet ir vėl padėjau galvą ant jo krūtinės.
- Pasistenk užmigt, nes ryt reik viską baigt susiruošt. – pabučiavo mano pakaušį vaikinas, o aš prisiglaudžiau arčiau jo ir užmerkiau akis.
~ ~ ~ Rytas ~ ~ ~
Daria pov.
Viską susikrovėm ir susipakavę bei pavalgę išvažiavom iš namų.
Užsukom ir pagriebėm Niall su Ashley, nes nu kam važiuot visiems su skirtingom mašinom, kai pro pat juos pravažiuojam?
Toji porelė susėdo į galą ir žinoma burkavo. Išties kelionė neprailgo, nors važiavom gerokai už London'o ribų.
Fone skambėjo per radiją grojančios dainos. O kai užgrojo vaikinukų dainos, jie vaipėsi ir maivėsi, kas privertė mane su Ashley nusijuokti.
- Tikiuos ten bus baseinas. – pasakė Ashley.
- Gi bus. – pasakė Liam, vairuodamas ir įsukdamas į kažkokią gatvę, kuri buvo nebeasfaltuota.
- Good, nes bele kaip karšta, tad norėsiu išsimaudyt. – sucypė ji, o Payne pastatė mašiną prie kitos.
Ar čia Louis mašina? Jis ką čia irgi bus? Nes, jei taip, tada bus labai įdomu čia viskas.
- Čia ką Louis yra? – paklausiau ir atsisegiau diržą.
- Bus. – atsakė Niall, bevalgydamas jau traškučius.
- Okey, o Alice irgi? – paklausė Liam.
- Kiek žinau, tai jo...
- Ooo, bus įdomu! – sukrykštavo Ashley, o aš, atsidariusi dureles, išlipau ir jas po to uždariau.
Išties čia šilta ir skaisčiai šviečia saulė, kad nė vieno debesėlio nėra.
- Reik eit spėju šašlykinės ieškot. – pranešė Liam, kai atpėdino iki manęs.
- Jo, aš valgyt noriu. – pasakė blondinas, o mergina nusijuokė.
- Tu be maisto žiūriu niekaip. – sukrizeno Ashley ir užsimaukšlino skrybėlę ant galvos.
- Gerai, mes einam į vidų. – pranešiau ir tempiausi mergina link namelio.
Išties jis buvo dideles. Na, mūsų čia bus 10, tad reikia vietos.
Medinis dviejų aukštų namelis. Ashley atidarė duris ir mes abi įžengėm vidun.
Viduj grindys ir sienos apkaltos medinėm lentelėm, bet tai atrodė jaukiai.
- Turim gyvų?! – užrėkė mergina.
- Turit. – išlindo Louis su alaus skardine rankoj.
- Sveikas. – ištariau.
KAMU SEDANG MEMBACA
"They Didn't Expect To Fall In Love" (L.P.+L.T./H.S.) LTU BAIGTA
Fiksi PenggemarŠioje istorijoje bus rašoma apie dvi merginas - Alice ir Daria. Jos baigusios vidurinę mokyklą nusprendė išvykti mokytis į UK. Tik baigusios 12 klasę merginos, susikrovusios visus daiktus, išskrido į Anglijos sostinę London'ą. Kol merginos susipažin...