Alice pov.
~ ~ ~ Po įtempto pusvalandžio ~ ~ ~
Louis taip ir nepasitraukė nuo durų ir vis kažką rėkė, o aš?
Ką aš? Klausiau užsileidus 'One Direction' dainas. O jos tikrai veža.
Tomlinson daužė duris ir bandė jas atidaryt su kažkuo, bet gerai, tai, kad jos atsidaro tik iš vidaus.
Per kompą įsijungiau soc. tinklus ir žiūrėjau, kiek 'LIKE' surinko mano foto su Louis.
Pilna žmonių pradėjo mane 'follow'. Dar aišku grojo 'No Control', nes aš užsikabinau ant tos dainos.
Ir būtent tuo metu, kambario duris nukrito ant žemės. Netekau žado ir stebėjau, kas vyks. Mano akys buvo nukreiptos ties durų stakta.
- Labas, Alice. – įėjo į mano kambarį išsišiepęs Louis. Ughhh... Kaip aš jo nekenčiu...
- Louis, tu gal visiškas psichas ir debilas?! – rėkė Liam ant vaikino. – Pirksi kitas duris! – liepiamai tarė Payne.
- Neširsk. – pavartė akis Louis. – Nupirksiu kitas tas duris.
- Nagi, Liam, einam. Jiems reikia pasikalbėti. – tempė Daria iš kambario Liam.
Oh, kokia gera draugė. Mergina paėmė vaikino ranką ir kažkur išsitempė.
Louis nieko man nesakė, o aš jam taip pat. Abu tylėjom.
Galiausiai jis priėjo prie mano lovytės ir atsisėdo ant jos krašto. Vaikinas stebėjo mane, o aš žiopsojau į laptop'o ekraną ir tyliai niūniavau 'No Control' priedainį.
- Awww, tu net mano solo partiją dainuoji. – prakalbo po ilgos tylos Louis, o aš pavarčiau akis. Žinojau, kad jis dabar užsipuls mane dėl tos foto...
- Oh, užsikišk. – pavarčiau savo akytes.
~ ~ ~ Daria pov. ~ ~ ~
- Einam tik. – tempiausi Liam į namo 1-mą aukštą.
Jis toks nervuotas dėl tų durų. Gi sakė Louis, kad nupirks kitas.
– Jiems reikia ramiai pasikalbėti ir, kad niekas nesikištų. – paaiškinau ir nusitempiau jį į svetainę.
- Tas asilas man duris išlaužė! – prunkštė Payne.
- Mažuti, viskas gerai. Bus tų durų. Atrodo, vienetinis pirkinys tos durys. Gi pilna parduotuvėse jų. – bandžiau jį nuraminti ir išsidrėbiau ant sofos, o šalia pasisodinau jį. – Nori bučkio? – paklausiau, taip bandydama nukreipti temą nuo tų durų.
- Dar klausi? – jau išsišiepė rudaplaukis ir aš pasilenkusi įsisiurbiau jam į lūpas.
Liam mane užsitempė ant savo kelių, tad dabar sėdžiu jį apžergusi. Vaikinuko rankos buvo ant mano liemens ir bėgiojo nugara, kas privertė mano odą pašiurpti.
Lėtai užkėliau savo rankutes ant jo kaklo ir taip Liam prisitraukiau arčiau savęs, prailgindama aistringą bučinį.
Rudakis sukando mano apatinę lūpą, tai varė iš proto. Pravėriau savo burną ir leidau jam patekti į jos vidų. Mūsų liežuviai kovojo dėl vietos burnoje. Pritrūkus oro atsitraukėme.
- Tu daiktus susidėjai, Daria? – šiek tiek atsitraukęs nuo mano veido, paklausė.
- Jap, koridoriuj tašė, kurią pasidėjau šiandien ryte. – paaiškinau.
- Tad mes galim tuos balandėlius palikt čia aiškintis viską, o patys... – nutęsė Liam, bet aš, kuo puikiausiai, supratau, link kur jis lenkia.
YOU ARE READING
"They Didn't Expect To Fall In Love" (L.P.+L.T./H.S.) LTU BAIGTA
FanfictionŠioje istorijoje bus rašoma apie dvi merginas - Alice ir Daria. Jos baigusios vidurinę mokyklą nusprendė išvykti mokytis į UK. Tik baigusios 12 klasę merginos, susikrovusios visus daiktus, išskrido į Anglijos sostinę London'ą. Kol merginos susipažin...