(Norit pasileiskit :) Calvin harris - My Way ;) )
Harry pov.
- Tai tu viena? – paklausiau.
- Taip. – atsakė, bet mano akys vėl lakstė po jos kūną. Ji...
- Ir dar vaikštai nuoga po namus...
- Yeah.... – kiek nutęsdama, pasakė. – Na, aš ką tik po dušo. – pridūrė. – Tad nesitikėjau svečių dabar.
- Aišku. – tik tiek teištart sugebėjau, nes mano akys buvo nukreiptos į Alice'ės kojas, pilvuką, krūtinę.
- Man atrodo, reikia geriau nueit apsirengt... – sumurmėjo ji ir jau ketino lipti laiptais viršun, bet aš neiškenčiau ir, priėjęs staigiai prie merginos, ją prirėmiau prie sienos.
Stovėjau prie pat pusnuogės merginos. Jaučiau, kaip rudaplaukės kvėpavimas atsimuša švelniai man į veidą.
Lėtai savo rankos pirštus nuvedžiau iki jos nugaros ir juos pridėjau prie merginos odos. Jos nugaros oda atrodė tokia vėsi palyginti su manąja rankų oda.
Apglėbiau merginos liemenį, pažvelgdamas į jos veidą. Alice'ės apatinė lūpa buvo švelniai sukasta, kas atrodė išties karštai.
Prisitraukiau Alice'ę dar arčiau savęs ir tuomet mūsų kūnai lietėsi. Mano rankos klaidžiojo jos nugara ar liemeniu.
Mergina stebėjo mano akis, kaip ir aš jos. Alice lėtai kėlė savo rankas mano rankomis viršun ir jas lėtai užkabino ant mano kaklo.
Pasilenkiau link panelės veido ir norėjau pabučiuoti, bet tiesiog stebėjau ją. Rudaplaukės burna buvo šiek tiek pravira, kas atrodė patraukliai.
Pakėliau vieną savo ranką ir su pirštų galais patvarkiau Alice'ės plaukus, kurie užkrito jai ant veido, ir švelniai paglosčiau jos skruostą. Mergina apsilaižė lūpas, jas taip sudrėkindama.
O aš pasilenkiau ir pabučiavau merginos vietą po ausimi. Pastebėjau, kad jos akys iš malonumo švelniai užsimerkė. Jos oda kvepėjo vanile, kas man patiko.
Palikau bučinį toje vietoje ir pradėjau bučiuoti jos kaklą mažais bučiniais. Mergina atlošė galvą, taip duodama man patogiau prieiti prie jos kaklo. Palikau šlapius plotelius ant jos odos.
Pamačiau, kad Alice pašiurpo tik nesupratau, kodėl... Ar dėl mano bučinių ar dėl to, kad jai pasidarė šalta?
Pažvelgiau į merginos veidą, ji buvo prikandusi apatinę lupą ir iš jos burnos pabėgo malonumo atodūsis.
Rudaplaukės rankų pirštai įsivėlė į mano plaukus ir ji juos švelniai, atsargiai papešdavo, kas priversdavo mane gyliai atsidusti.
Jaučiau merginai... Trauką? Ar taip galim apibūdinti sukilusi norą ir jausmus?
Žinau, kad Alice man kažką daro ir labai stipriai, nes aš degu to norėdamas. Ir tai slėpti užknisa!
Mano rankos nuo jos nugaros nuslydo iki jos užpakaliuko ir aš spustelėjau jį, priversdamas merginą aiktelėti, tad išsišiepiau ir pabučiavau jos kaklą.
- Pasakyk man, ar nori mano bučinių? – paklausiau.
Sukandau merginos kaklo odą, dar labiau ją priremdamas prie sienos. Alice'ės viena ranka nuslydo nuo mano kaklo iki mano nugaros ir liko ten įsikibusi.
YOU ARE READING
"They Didn't Expect To Fall In Love" (L.P.+L.T./H.S.) LTU BAIGTA
FanfictionŠioje istorijoje bus rašoma apie dvi merginas - Alice ir Daria. Jos baigusios vidurinę mokyklą nusprendė išvykti mokytis į UK. Tik baigusios 12 klasę merginos, susikrovusios visus daiktus, išskrido į Anglijos sostinę London'ą. Kol merginos susipažin...