'122'

723 67 7
                                    

Alice pov.

- Aš tave šiandien taip iškrušiu, kad tu net rėksi mano vardą ir maldausi pati, kad sustočiau. – sušnabždėjo į mano ausį ir manimi perbėgo milijonai šiurpuliukų, jei pavyktų juos visus suskaičiuoti. Bet labai abejoju...

Vaikinas savo svorį prilaikė, pasirėmęs ant alkūnių. Louis atsegė mano kelnes ir jas nutempė mano kojomis, tą patį padariau ir aš. Žinoma, dar po maždaug minutės bučinių likau ir be maikutės.

- Manau, nori, kad atlaisvinčiau ją. – jo rankos nukeliavo iki mano nugaros, tad pakėliau savo nugarą, ją išriesdama ir labiau atsiremianti į vaikino erekciją, kuri jau tikrai buvo pabudusi.

Likau be liemenėlės ir be kelnaičių. Jau norėjau nutemti jo apatinius žemyn, bet jis mane sustabdė, paimdamas mano riešus ir patraukdamas juo nuo ten.

Aš pažvelgiau į jį su nesuprastu žvilgsniu, o Louis padarė savo dirty šypsenėlę.

- Tu manimi pasitiki? – paklausė, o aš susiraukiau. Ką? Biškį nepagaunu...

Okey, čia laiku ir vietoj toks klausimas? Ypač, kai mes esam abu susijaudinę ir norim pasimylėt...

Nors buvo tamsu kambaryje, aš vis tiek sugebėjau įžvelgti Tomlinson veidą. Ačiū mėnuliui, kuris švietė per kambario langą.

- Atsakyk, brangute. – pasilenkęs sušnabždėjo į mano ausį, tad lėtai linktelėjau.

PO GALAIS, KĄ JIS SUMANĖ?

- Užsimerk. – paliepė, tad padariau kas man buvo pasakyta.

Ant savo veido pajaučiau švelnią medžiagą. Jis man užriš akis? Ir taip ant mano akių buvo uždėtas raištis. Louis užrišo man akis ir aš nieko nemačiau. Buvo visiška tamsa.

- Supistai karšta... – sušnabždėjo, o mano širdis daužėsi, kaip pašėlusi.

Gavau bučinį į lūpas, kuris kažkiek pagerino dabartinę situaciją. Kad ir nemačiau jo, vis tiek sugebėjau įvelti savo pirštus į jo plaukus.

- Dabar duok man savo rankas. – komandavo.

- Man patinka, kai tu man komanduoji. – pripažinau ir prikandau apatinę lūpą bei ištiesiau savo rankas į jį, nors tiksliau paliečiau jo krūtinę, tad pirštu perbraukiau per ją.

- Žinau, kad tai tave varo iš proto. – pabučiavo mano pliką petį vaikinas ir, paėmęs mano rankas, su pirštais perbraukė per savo erekciją. Garantuoju, specialiai.

Ant savo riešų pajaučiau taip pat medžiagą ir taip mano rankos taip pat buvo surištos ir dar pririštos prie lovos rėmo.

- Louis, tu prisižiūrėjai „50 Shades Of Grey"? – paklausiau, kai jis stipriau rišo mano rankas ir medžiaga rėžėsi į riešų odą.

- Gal ir taip. – atsakė ir nusijuokė. – Dar laukiu „50 Shades Darker" filmo.

Toks žiaurus jausmas, kai aš jo nematau, ir negaliu įvelti savo pirštų į jo švelnius plaukus, ir įsikabinti į jo nugarą su nagais, tad išleidau atodūsį...

Girdėjau, kaip Louis plėšia preziko popierėlį, tai atpažinau iš garsų. Tada pajaučiau, kaip vaikino rankos švelniai nuslysta mano kojomis ir sustoja ties šlaunimis.

Tomlinson praskėtė mano kojas įsitaisydamas tarp jų, o aš apkabinau savo kojomis jo liemenį.

Kas įvyko per šitas 20 min.? Louis įėjo į mane bei gan greitai ir grubiai judėjo manyje. Iš mano lūpų pabėgdavo daugybė dejonių. Kelis kartus per bučinį su vaikinu sudejavau jam į burną.

Velniškai norėjau įvelti savo pirštus jam į plaukus ar juos papešti, bet buvau sukruštai pririšta prie lovos.

Na, žinoma, gavau savo malonumo bangelę, kuri buvo tobula šiąnakt. Taip ir Louis buvo patenkintas fiziškai kelis kartus.

Abu ilgokai neatgavom kvapo, bet po 5min. mūsų kvėpavimai nurimo, o aš jaučiausi pavargusi po tokio dirty vakarėlio.

Vaikinas nuėmė pagaliau raišti man nuo akių, tad pagaliau galėjau jį pamatyti ir kaip „tvarkingai" atrodė mūsų lova.

Louis užmetė ant manęs paklodę, o pats buvo nuėjęs iki vonios. Tad, na, ačiū.

Man tikrai „patogu" gulėt prirakinai prie lovos. Ir „tikrai" man neskauda reišų. Po poros minučių vaikinas grįžo, jau apsirengęs savo apatinius.

- Mažuti, atriši mane? – gražiai paprašiau, žiūrėdama į jo akis.

Jis prišliaužė prie manęs per lovą ir „būtinai" turėjo atsisėsti ant mano liemens, norėdamas atrišti mano riešus.

Tomlinson buvo prikandęs apatinę lūpą ir pagaliau mano riešai buvo laisvi, tad aš apverčiau mus ir dabar aš sėdžiu, apžergusi jo liemenį vis dar nuoga.

- Kitą kartą aš tave surišiu ir kankinsiu. – pareiškiau ir padariau dirty smile'ą bei pasilenkusi sujungiau mūsų lūpas.

Gavau atsaką į bučinį ir mūsų liežuviai vėl 'šoko', o mūsų kūnai lietėsi. Ir PAGALIAU galėjau įvelti savo pirštus į jo plaukus.

- Galėsi kankint. Spėju, man tai patiks. – davė dar vieną trumpą bučinį vaikinas į mano lūpas. – O dabar eikim miegot ar nori pakartot? – šelmiškai pažvelgė į mano veidą.

- Miegot. – greit atsakiau ir nulipau nuo jo, o Louis nusijuokė.

~ ~ ~ Rytas ~ ~ ~

Daria pov.

Na, šis rytas ėjo greitai, kaip ir paskaitos. Jau atsėdėjau savo 4 paskaitas ir dabar visi pirmakursiai yra kviečiami į salę, nes ten bus kažkokia kalba ar kažkas panašaus, tad mūsų grupė ten ėjo. Tikiuos Alice bus ten ir rasiu ją tarp visų šitų žmonių.

Užsikabarojau į 4 aukštą, net negalvojau, kad čia toks aukštas pastatas. Įėjau pro praviras plačias duris ir mane pasitiko didžiulė salė, kurioje girdėjo studentų kalbos.

Mano akys skanavo patalpą, kol radau stovinčią Alice'ę, kuri man pamojo, kad ateičiau čia, tad grūdausi pro visus tuos žmones iki jos.

- Labutis! – sucypiau ir mes draugiškai pasikabinom.

- Labas! – taip pat sucypė ir mes po kelių sekundžių pasileidom, o po to išsidrėbėm minkštose kėdėse.

- Nu, ir kaip dienelė? – paklausiau ir pažvelgiau į ją.

- Šiaip viskas tobula ir dar vakar dirty vakarą su Louis turėjau. – nusijuokė.

- Oh, really? – pažiūrėjau smalsiu žvilgsiu į merginą.

- Taip. Dar tokio sekso buvau neturėjus, patikėk. – pripažino ji ir jos skruostai pradėjo kaisti, nes aš tai pastebėjau.

- Tu rausti! - teigiau.

- Oh, just shup up! – nutildė mane ji ir užsidengė su delnais savo žandus. – O kaip tau? Su Liam? – paklausė ji ir pradėjo vėdinti savo veidą su delnais.

- Viskas čiki piki, kaip ir visada. Laukiam Niall gimcės ir tiek. – patrūkčiojau pečiais.

- Ai, tiksliai. Gi to sexy blondino gimtadienis šeštadienį. – tarė ji ir apsilaižė lūpas.

- Žinai, atrodo taip, kad tau jis patinka. – prisimerkusi pažiūrėjau į ją.

- O kas? Jis toks sexy ir gražus. O dar akcentas.... – prisiekiu Alice pradėjo svaigt dėl Horan.

- Alice, jis turi Ashley, o tu turi Louis. – priminiau jai, nes atrodė, kad ji išties užsisvajojo apie jį.

- Pasvajot kartais galima. – gūžtelėjo pečiais. – Be to, dėl jo yra pamišusių daug merginų, o aš tarp jų. Gi aš neardau niekieno santykių. – paaiškino ir mūsų abiejų akys nukrypo link scenos priekio, nes ten jau stovėjo kažkokie žmonės.

- Sveiki, mūsų pirmakursiai! Džiugu jus čia matyti, tad šiandien aptarsime mūsų universiteto veiklą ir panašiai. – pradėjo kalbėti vyriškis per mikrofoną, tad visi užsičiaupė ir buvo susikaupę ties kalbos klausimu.







"They Didn't Expect To Fall In Love" (L.P.+L.T./H.S.) LTU BAIGTANơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ