'155'

659 61 12
                                    

(Norit pasileiskit dainą :) Ed Sheeran - Castle On The Hill )

Alice pov.

Ryt naujakas, o čia aplinkui visi susipykę. Nesuprantu šiek tiek, kas visiem pasidarė?

Šitiek laiko visi buvom laimingi (na išskyrus mane, nes aš visad pasimetus gyvenime), o dabar... Kas per šūdas čia vyksta?

Nejaugi visi liūdnai pasitiksim naujus metus, bet gi sako, kaip pasitiksi naujus, tokie bus ir ateinantys metai. Tai tipo visi verksim ir liūdėsim?

Gi mūsų šaika geriausia, kokią tik turėjau per visą savo gyvenimą. Turbūt nieko keisto, nes ankščiau vien knygas ir mokslus matydavau.

Nuvažiavau iki bendrabučio ir susirinkau daiktus iš ten. Gi ir vėl gyvenu pas Liam ir labai noriu sutaikyt tą mielą porelę, kurie yra apsipykę.

Gi jie mane su Louis milijoną kartų taikė, tad, manau, aš jiems skolinga, tad sutaikysiu juos kažkaip.

Paprašysiu pagalbos pas panyčkas, jos tikrai neatsisakys padėt. Susidėjau lygtais viską ir palikau Holly raštelį, kad gyvensiu pas draugę.

Jai labai tingiu čia viską aiškint, o jos vis vien čia beveik nebūna, nes ji tupi su savo vaikinu.

Visus daiktus nutempiau iki mašinos ir viską sukišau, o tada įlipau į ją ir surinkau Danielle'ės numerį. Ji tikrai padės, o be to gerai pažįsta Liam.

Su mergina susitariau susitikt centre, tad užkūriau mašiną ir nurūkau ten. Pastačiusi mašiną nuėjau į kavinukę, kurioje susitarėm susitikt, ir Danielle manęs jau laukė.

- Sveikutė. – šyptelėjo man.

- Labuka. – tariau ir priėjusi apsikabinau ją, o tada atsisegiau savo paltą ir atsisėdau prieš ją.

- Tai kas nutiko tokio svarbaus, kad ne telefonu? – pasiteiravo ir atsigėrė kavos. – Nori, ko nors?

- Ne, ne dabar po to nusipirksiu. – leptelėjau. – O tu girdėjai, kad Liam su Daria susipykę?

- Pala... Ką?! – vos neišspjovė kavos ji. – Kada jie spėjo?!

- Prieš kelias dienas. Man baisu, nes jie visad susitaikydavo labai greit, o dabar jau kiek dienų nekalba vienas su kitu...

- Okey, keista ir netikėta. Ir ką tu sugalvojai? – paklausė ir padėjo puodelį ant stalo.

- Visi čia pas mus užsišikę ir susipykę. Greit nauji metai, o čia pas bus košmaras, tad sugalvojau visus sutaikyt ryt.

- Ar spėsi? – išpūtė akis Danielle.

- Tai kaip galvoji, kokio velnio tave pasikviečiau? – nusijuokiau.

- Tai žinoma, išnaudokim Danielle'ę. – pažiūrėjo į mane su pokerface'u.

- Nepyk gi, o be to tu gerai pažįsti Liam. – paaiškinau.

- Ai, vis tiek neturiu, ką veikt tai padėsiu. – palinkčiojo. – Tad ką sugalvojai..? – padarė dirty šypsenėlę.

- Klausyk... – pradėjau viską jai pasakot, o ji linksėt ir pritart.

~ ~ ~ Next day ~ ~ ~

Daria pov.

Šis rytas nesiskyrė nuo kitų rytų. Na, tik, kad Liam išlėkęs kažkur ir man neįdomu kur.

"They Didn't Expect To Fall In Love" (L.P.+L.T./H.S.) LTU BAIGTAOnde histórias criam vida. Descubra agora