'82'

907 77 17
                                    

Harry šitoj dalytėj!!! <3

Liam pov.

- Pala, aš jam pabandysiu paskambint. – kalbėjo Niall ir išsitraukė telefoną iš džinsų kišenės.

- Na? – po minutės paklausė Alice, o aš ir toliau vaikščiot pirmyn ir atgal prie savo merginos palatos durų.

- Neatsako. – susiraukė Niall ir įsidėjo atgal telefoną į kišenę.

- Aš jį nudėsiu, kai ponaitis teiksis grįžt. – sugniaužė kumščius Alice.

- Pakviesk, nes norėsiu pažiūrėt. – nusijuokė Ashley ir mano žvilgsnis nubėgo lygi merginos, kuri bėgo koridoriumi atrodė, kad iki mūsų.

- Jėzzz, chebra, kodėl niekas nepaskambinot ir nepasakėt, kas Daria'i nutiko? – padususi paklausė Camilla ir gyliai kvėpavo, kai prilėkė prie mūsų grupelės.

- Atleisk, per tą stresą pamiršau. – sumurmėjo Alice, o Camilla atsisėdo šalia jos.

- Laukiam tyrimų atsakymų dabar. – tariau ir atsisėdau prie Niall.

- Tau gal kavos nupirkt? – pasiūlė blondinas. – Gi visą naktį čia sėdėjai.

- Taip, gerai būtų. – atsakiau, o Horan atsistojo.

- Dar, ko nors, kažkas nori? – paklausė Niall, o visi papurtė galvas. Blondinas ir nuėjo savais keliais.

- Daria Myrand tyrimų rezultatai. – atėjo gydytojas iš kažkokio kabineto.

Visi iškart atsistojo ir mūsų būrys priėjo prie gydytojo. Vyriškis, kiek keistai pažiūrėjo į mus, spėju dėl didelio mūsų skaičiaus.

– Norėčiau kalbėti tik su artimiausiais žmonėmis. – informavo gydytojas, pasitvarkydamas savo akinius.

Likę draugai atsiduso ir atsisėto atgal ant kėdžių, o aš ir Alice likom stovėti prie daktaro.

– Merginos kraujo tyrimai prasti ir jai reiktų perpilti kraujo iš donoro, tai turėtų jai padėti atgauti jėgas ir pabusti, tad dabar ieškome to žmogaus su 3-čia rezus plius grupe. Kitos grupės kraujas, jei gali tik pakenkit. – išdėstė gydytojas.

- Aišku. – vos išlemenau.

- Pas merginą gali įeiti tik vienas žmogus per 3 valandas. – įspėjo mane ir Alice, o mes palinkčiojom. Daktaras linktelėjo ir nuėjo į kitas palatas.

- Chebra, kieno kraujo grupė 3?! – užrėkė Alice ir pasileido prie merginų.

- Oj, no. – papurtė galvą Camilla. – Mano 2.

- Tavo Ashley? – paklausiau, priėjęs prie merginų, ir išsidrėbiau ant kėdės.

- 1. – atsakė mergina.

- Nu, ir mano 1. – išsidrėbė ant kėdės Alice, tuo metu atsivilko Niall rankose laikantis du vienkartinius puodelius su kava ir po pažastimi laikė lygtais traškučių pakelį. – Niall, kokia tavo kraujo grupė?!

- 2. – sumurmėjo ir padavė man puodelį su kava.

- Dėkui. – paėmiau puodelį ir pridėjau jį prie lūpų, o po to gurkštelėjau kavos. Horan atsisėdo šalia manęs.

- O, Liam, kokia tavo? – paklausė Camilla.

- Mano išvis 4. – vėl atsigėriau kavos. - Na, ką einu skambint visiem. – atsidusau ir atsistojau nuo kėdės. - Debilizmas kažkoks. – burbėjau, gerdamas kavą. – Ligoninė neturi kraujo.

- Būna. – patrūkčiojo pečiais Ashley. – Gal kokią operaciją darė ir supylė 3 grupės kraują.

- Gerai, einu skambint. – sumurmėjau ir nuėjau toliau nuo triukšmo, kurį skleidė Niall traškučių pakelis.

&quot;They Didn't Expect To Fall In Love&quot; (L.P.+L.T./H.S.) LTU BAIGTAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin