'6'

1.9K 100 3
                                    

Alice pov.

- Per vėlai pasakei. – sumurmėjau išsivėmusi.

- Nagi, einam iš čia, nes paskui dar lieps išvalyt. – paėmė mano ranką Danielle ir nusitempė iki šokių aikštelės apsidairiusi. 

- Danielle, aš nešoksiu. – purčiau galvą į šalis.

- Šoksi. 

~ ~ ~ Daria pov. ~ ~ ~

Nuėjau iki tūliko ir išėjusi ėjau sau koridoriumi, bet pasukusi už kampo pamačiau Liam.

- Tai kur jau lakstai? – paklausė manęs jis priėjęs. Iš kur tas išdygo?

- Niekur. – patrūkčiojau pečiais, tuo pat metu atsakydama.

- Kur Alice'ę padėjai? – pakėlė antakį Payne.

- Alice linksminasi ir niekur neina.

- Įkaušo panelė. – nusijuokė Liam. – Negalvojau, kad ji tokia.

- Patikėk, aš su ja bendrauju 5 metus, bet irgi nežinojau. – sukikenau.

~ ~ ~ Alice pov. ~ ~ ~

- Nagi, pašok. – zyzė Danielle, atsitempusi mane vidury žmonių. – Tiesiog įsijausk į muziką ir pirmyn.

- Aš tave nudėsiu Danielle. – tariau ir įvėliau savo rankas sau į plaukus bei užmerkiau akis.

Girdėjau, kaip Danielle kikeno ir, kai pramerkiau akis ji jau buvo kažkokio vaikino glėby.Jie pora? Ar tik draugai? Ar čia vienos naktelės porelė? – mąsčiau ir toliau šokau.

Maždaug po kokio pusvalandžio, pajaučiau kaip kažkas apsikabina mano liemenį iš nugaros.

Pramerkiau akis, nes galva šiek tiek svaigo nuo primaišyto šampano su kokteiliais.

Nežinau, kas ten toks buvo, bet jis laikė mane labai apsikabinęs ir šoko vienu ritmu su manimi. Aš tam nesipriešinau. Neturėjau noro priešintis. Pajaučiau, kaip to vaikino kvėpavimas atsimušė man į pakaušį.

- Labutis, gražuole. – pasilenkęs prie mano ausies, sušnabždėjo jis.

- Labas. – apsisukau į jį ir pažiūrėjau į vaikinuką.

Aukštas, šviesiai rudų plaukų, žalsvai pilkų akių. Apsirengęs juodus džinsus ir tamsiai mėlyną maikę su kažkokiu užrašu ir piešiniais.

- Aš Austin. – šyptelėjo jis ir nužiūrėjo mane.

- Alice. – šyptelėjau.

Uždėjau savo rankas jam ant jo kaklo, o jis tik išsišiepė ir uždėjo savo rankas man ant liemens. Buvau jo glėbį ir šokau su juo. Jis, tai glostė mano nugarą, tai ranką, bet jo prisilietimai atrodė tokie švelnūs.

Alice, ką tu darai? Tu taip niekad nesielgdavai. Ar tu subrendai? Ir nori būti pašėlusi mergina? Tave tėvai nudėtų sužinoję... – kalbėjo mano pasąmonė, bet ją išjungiau, kai Austin kažko paklausė, bet nesupratau ką.

- Gal gali pakartoti, ką sakei? – pažiūrėjau į jo akis, o jis šyptelėjo.

- Alice, duosi savo telefono numerį?

- Oh, tai aišku. – nedvejojusi sukikenau. Mane tikrai valdė alkoholis.

- Nagi imk. – padavė flomasterį jis, tad paėmiau jį iš jo.

- O kur man rašyt? – paklausiau, pakeldama ranką su flomasteriu šiek tiek aukščiau.

- Rašyk ant rankos. – tarė jis lyg niekur nieko.

"They Didn't Expect To Fall In Love" (L.P.+L.T./H.S.) LTU BAIGTATempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang