(Norit pasileiskit ;) Chris Brown - Zero )
Harry pov.
- O gal padarom, kai ką įdomiau? - paklausiau jos su pakeltu antakiu.
- Ką? - susidomėjo mergina, žiūrėdama į mane.
- Lošiam iš nusirenginėjimo? Kas prakiša, nusirengia po 1 drabužį. - pasiūliau.
- Galima eit prisirengt? - paklausė Alice.
- Tai ketini pralošinėt? - paklausiau ir paėmiau iš jos rankų kortas, kurias pradėjau maišyt tarpusavyje.
- Neeee.... - papurtė galvą į šalis.
- Tai tinka?
- Bandom, Styles. - tarė ji su dirty šypsenėle, o aš pradėjau dalint kortas.
~ ~ ~ Daria pov. ~ ~ ~
Susiruošėm su Liam ir palikom viešbutį, kuriame gavom didžiulį, prabangų kambarį. Pasisekė. O lova, tai išvis didžiulė.
- Jėzzz.. Tai tipo prieš kameras reiks staipytis? - paklausiau jo, kai mes važiavom su mašina, nes mus atvažiavo paimt vairuotojas, kuris pristatys mus į tą labdaros renginį.
- Staipytis ne, bet kelioms fotkėms reiks. - tarė jis ir toliau glostė su savo nykščiu mano plaštaką.
- Gerai, mirsiu. - sumurmėjau, spoksodama pro langą.
- Nemirsi. - patikino vaikinas ir, pakėlęs mūsų rankas su sunertais pirštais, pabučiavo mano plaštaką.
- Ilgai dar važiuosim? - pasiteiravau ir atsisukau pažiūrėti į savo vaikinuką.
- Dar kelias minutes. - atsakė.
Paleidau vaikino ranką ir pasiėmiau savo delninę, kurioj buvau įsimetusi tą lūpdažį, kurį man įdavė Alice dėl visa pikto.
Tad išsitraukiau jį ir telą, o tada įsijungusi priekinę kamerą, dar paryškinau lūpas.
Viską sukišau atgal į delninę ir ją užsegiau. Pasitvarkiau su pirštų galais plaukus, kurie buvo švelniai pabanguoti.
- Atvažiavom. - pranešė Payne.
- Gerai atrodau? - paklausiau ir nusivaipiau prieš jį bei papūčiau lūpas, o tada nusijuokiau.
- Kaip visada tobulai. - šyptelėjo man Liam ir mašinos dureles atsidarė.
Pirmas išlipo jis ir padėjo man išlipt iš mašinos. Ačiū dievui, kad nenudribalinau ant nosies ir gan normaliai išlipau.
Rudaplaukis sunėrė mūsų rankų pirštus ir mes patraukėm, kur rinkosi ir kiti žmonės.
Įėjom į pastato visų, kuriame buvo velniškai daug žmonių. Prie mūsų pristatė kažkoks vyriškis, kuris paėmė mano kailinukus ir Liam paltą bei juos kažkur nunešė. Greičiausiai į rūbinę ar kažkur panašiai.
Pasitvarkiau savo spindinčią suknelę. Payne paėmė mano ranką ir sunėrė mūsų pirštus. Dabar jaučiausi geriau ir ne taip jaudinausi, kaip prieš kelias minutes.
Pirmąkart gyvenime dalyvauju kažkokiam normaliam, svarbiam renginy. Turbūt, todėl ir jaudinuos, bet tikiuos viskas praeit greit.
- Dabar tiesiog šypsokis. - tarė Liam, kai atsitempė mane priešais kalną fotografų, kurie kažką rėkavo.
ESTÁS LEYENDO
"They Didn't Expect To Fall In Love" (L.P.+L.T./H.S.) LTU BAIGTA
FanficŠioje istorijoje bus rašoma apie dvi merginas - Alice ir Daria. Jos baigusios vidurinę mokyklą nusprendė išvykti mokytis į UK. Tik baigusios 12 klasę merginos, susikrovusios visus daiktus, išskrido į Anglijos sostinę London'ą. Kol merginos susipažin...