'197'

637 84 30
                                    

(Norit pasileiskit ;) NITEMAYOR - Vampire )

Daria pov.

Vis dėlto atvažiavom laiku ir su vairuotoju. Pasirodo, Liam buvo teisus tai sakydamas.

Krikštas praėjo sklandžiai ir greitai, tad dabar važiuosim švęst, kur atvažiuosi kiti Ruth ir Tom draugai sveikint mergaitės.

Švęsim viską pas juos namie. Na, jie sakė nenorintys daug išlaidų ir triukšmo.

- Ji tokia miela. – kalbėjau, laikydama Amelia ant rankų ir švelniai sūpuodama.

- Ir labai mažytė.

- Liam, visi vaikai maži. – nusijuokiau, o mergaitės akytės užsimerkė. Awww, ji užmigo. – Ruth, Amelia užmigo. – informavau ją.

- Pala, vežimą atstumsiu. – pasakė ji ir, pakilusi nuo kėdės, nuėjo iki vežimo ir jį atstūmė iki manęs, tad aš atsargiai paguldžiau mergaitę. Ruth ją ten užklojo ir ji ramiai miegojo.

- Likom be muzikos. – nusijuokė Tom, parodydamas į vežimėlį.

- Tai nieko. – nusijuokė Liam mama, kuri kaip ne keista niekam šiandien nepriekaištavo, ir buvo gan geros nuotaikos.

Galbūt vakaras praeis gerai ir linksmai?

- Tai, Daria, baigei pirmą kursą, tiesa? – paklausė Ruth.

- Taip, prieš keletą dienų. – šyptelėjau.

Baigėsi kančia ir ankstyvi rytai.

- Ką tu ten studijuosi? – paklausė Karen, Liam mama.

- Architektūrą. – mandagiai atsakiau.

- Įdomi profesiją. – pridūrė Tom draugas.

- Na, man patinka projektavimas ir pastatų dizainas.

- Aš mačiau jos darbų brėžinius, jie išties geri. – įsiterpė ir Liam.

Po kiek valgėm tortą ir šiaip linksmai sėdėjom, o dar ramiai ir pašokom.

Kol vaikinai rūkė, o Ruth buvo nuėjusi pakeisti sauskelnių mergaitei, prie manęs priėjo Karen.

- Nesuprask manęs klaidingai, Daria. – pradėjo ji, tad mano dėmesys jau buvo prikaustytas.

Įdomu, ką ji nori man pasakyt.

- Dėl ko? – paklausiau.

- Tu turbūt žinai, jog nenorėjau, kad tu krikštytum Amelia, tiesa?

- Kažką girdėjau. – sumurmėjau atsargiai.

- Aš išties pergyvenu labai dėl Liam santykių su merginomis, nes jo buvusios naudojosi tik jo, kaip sakant, statusu ir tuo, kad jis turi daug pinigų. Mano nuomonė ir apie tave panaši buvo, kad esi eilinė mergšė ir viskas, bet dabar matau, kad labai klydau. Šaunu, kad Liam sutiko tave. – šyptelėjo. – Išties esi šauni mergina ir žinau, kad kepi gardžius skanumynus, tiesa? - pasiteiravo.

- Sausainiai, pyragai ir visa kita, kas saldu, yra mano gaminimo pašaukimas. – sukikenau.

- Džiaugiuosi, kad draugauji su Liam. – pasakė ji ir mane apsikabino.

Okey, tai netikėta, bet nesutrikau ir apsikabinau Karen atgal.

- Baikit tik. – tariau, kai ji paleido mane. – Aš tik myliu jį, o visa kita mums tiesiog sekasi.

"They Didn't Expect To Fall In Love" (L.P.+L.T./H.S.) LTU BAIGTAWhere stories live. Discover now