'187'

687 75 78
                                    

(Norit pasileiskit ;) Nora En Pure - Tell My Heart ft. Dani Senior )

Alice pov.

- Ou lala... – po kiek laiko išgirdau man iš nugaros, tad pasisukau į tą pusę ir netekau žado...

- Tu čia! – surėkiau ir stipriai apsikabinau merginą.

- Jėzzz, durne, neuždusink manęs. – pradėjo muistytis ji.

- Nesitikėjau, kad atskirsi. – sucypiau.

- Tai negi aš praleisiu proga pabaliavot? – pažiūrėjo į mane su pokerface'u Danielle.

- Pasiilgau! Ir visiškai netikėta. – pripažinau.

- Žinau, mane čia Daria pakvietė. Iš pradžių nežinojau, kad tavo gimcė, bet kai sužinojau iškart variau čia, tad va aš čia. – nusijuokė po trumpo pasakojimo.

- Man tavo plaukai dabar patinka labiau. – tariau ir pavėliau juos.

Ji buvo galus nusidažiusi spalvotai. Oranžine, melsva, žalsva ir mėlyna spalvomis, bet tai atrodė velniškai šauniai.

- Patikėk ir man jie patinka. – pridūrė. – Varom šokt, varom šokt! – tempėsi mane Danielle, tad pasidaviau.

Visi aplinkui buvo linksmi, šoko, gėrė, valgė, juokėsi. Džiugu visus matyt tokius.

Kai lengvai judėjau pagal muzikos ritmą, pajaučiau dvi vėsias rankas apsikabinant mano liemenį.

- Tikiuos tu žinai, kad mus visi gali dabar matyt? – nusijuokiau ir nesustojau judėt.

- O tu spėk, kam nerūpi? – sušnabždėjo tyliai man į ausį, kad net mano oda pašiurpo. – O be to su gimtadieniu, jubiliate. – pabučiavo švelniai mano kaklą vaikinas.

~ ~ ~ Daria pov. ~ ~ ~

- O ką aš tau sakiau! – rėkė Liam per muziką, kai pamatėm Alice'ę šokant su Harry.

- Velniai tave neštų! – nusiminiau, nes su juo susilažinau, kad Ali neatsiduos jam. – Bet gal tik šiaip jie čia dabar... – numykiau.

- Tai pala, pala pažiūrėsim vėliau, kas bus. – padarė pedo smile'ą Liam.

- Iškrypėlis. – pavarčiau akis ir atsigėriau vyno. – Kodėl jie būtinai turi dulkintis?

- Nes visos poros, tai daro. – pareiškė Liam ir, paėmęs iš mano rankų taurę, atsigėrė iš jos. Ei!

- Cha, bet jie ne pora.

- Kol kas. – pasakė vaikinas ir padėjo mano taurę ant stalo.

- Ai... Koks skirtumas, svarbu jiems gerai. – šyptelėjau.

- Patikėk, manau, jiems labai gera. – leptelėjo Danielle, prie mūsų priėjusi ir pažiūrėdama į tuos du, šokančius ir besijuokiančius.

- Abu palikti antrų pusių, sugniuždyti, tad galbūt rado laimę vienas kito glėby. – pasvarstė Payne.

- Liam, nuo kada tu toks romantikas? – pažiūrėjau į jį prisimerkusi.

- Kas? Tai akivaizdu gi. – parodė į Harry ir Alice'ę.

- Nu, o gal jie tik vienai nakčiai susimetė? – paklausė Danielle ir užsivertė butelį šampano.

- Tai, kad jie burkuoja jau ilgą laiką. – nutęsiau. – Kiek? Apie mėnesį kažkur, ane?

"They Didn't Expect To Fall In Love" (L.P.+L.T./H.S.) LTU BAIGTAOnde histórias criam vida. Descubra agora