'22'

1.5K 81 8
                                    

Daria pov.

Alice: - Princesė Alice, klauso jūsų. – išgirdau jos balsą.

Daria: - Na? Nemirei be manęs?

Alice: - Manęs vos auklė nepražudė, bet nieko aš gyva, bet jis tai nelabai. – išgirdau jos juoką.

Daria: - Tai ką veikiat tokio?

Alice: - Aš tai, ką tik, iš baseino ir geriu šampę, o Harry velniai žino, ką jis daro... - trumpam nutilo. - Atrodo, kad šoka..? - dar labiau pradėjo žvengt Alice. – Nu blet, Alice, kentėsi. – išgirdau vaikino balsą. – Vat ir ne ! – atrėkė ji jam. – O kaip jums? Ką veiki su Liam? – garantuoju jos veide iškrypėliška šypsena.

Daria: - Žiauriai čia nuobodu. Vien teliką žiopsom. Galėjau tave pasiimt. – numykiau.

Alice: - Sakau, be manęs neįdomu. – kikeno ji. – Blyn, Harry, dink! Vėl paimsiu šampę! – rėkė ji.

Daria: - Žiūriu pas tave neliūdna. – sukikenau.

Alice: - Oj, niekad ir nebuvo.

Daria: - Alice, davai lėk čia. Man per liūdna... – zyziau.

Alice: - Mane Liam nudės, kad sugadinau jo planą pabūt su tavim.

Daria: - Nenudės, nes aš jį nudėsiu. – subambėjau.

Alice: - Velniop, atlėksiu. Jei Harry manęs nenudės iki tol. – išgirdau, kad kažkas dužo. – Nu, Harry, tau dabar pizdiec bus nuo manęs! – šukavo ji. – Sor, Daria, pas mane čia karas vyksta. Atsiųsi adresą?

Daria: - Nemirk, mergyt. Jap, tuoj atsiųsiu SMS.

Alice: - Laukiu. – greit sumurmėjo ir padėjo ragelį. Grįžau į kambarį pas Liam.

~ ~ ~ Alice pov. ~ ~ ~

- Tave Liam nudės. – tariau vaikinui, kai jis sudaužė jo svetainėje esančią lempą.

- Aš pasakysiu, kad tu sudaužei, Alice. – parodė man liežuvį jis.

- Ne, nu... Pipiec! – suprunkščiau. – Ai, aš jo BFF, tai gal nieko nepadarys. – išsidrėbiau ant sofos. – Jo... Tu rink, rink šukes. – pamojau ranka, kai Harry rinko šukes, o tas atsisukęs į mane pažiūrėjo pokerface'u.

Pažiūrėjau į savo telą ir Daria parašė adresą, kur ji ir Liam tupi.

- O, Harry, važiuojam pas Liam ir Daria?! – užrėkiau, kai jis buvo išėjęs iš svetainės.

- Galim, nes tu mane sutraumuosi galutinai. – grįžo į kambarį. - Ir taip dabar su fanaru būsiu.

- Nori galiu pudros duot? – pažiūrėjau į jį, o jis atsisėdo šalia manęs ant sofos.

- Aš ne gėjus, kad dažyčiaus. – sukilino mane jis. – Jei kas klaus iš kur mėlynė, sakai, kad susimušiau su kuom nors.

- Jo... Su šampano butelio kamščiu susimušei. – žvengiau.

- Eik ruoštis, nes nevešiu. – liepė jis.

- Gerai, gerai. – pasidaviau ir nuėjau į kambarį.

Persirengiau mėlynus garintus džinsus, palaidinę, apsiaviau sportbačius. Į tašę įsimečiau kelis dalykėlius. Iššukavau plaukus ir pasidariau makiažą, užsidėjau kelis papuošalus.

- Done! – surėkiau, lipdama laiptais žemyn.

- Gan neilgai tik 12min. – palinkčiojo galvą.

- Tu ką žiūrėjai per kiek laiko susiruošiu? – įvariau gilyn į svetainę.

- Man įdomu buvo. – patrūkčiojo pečiais Harry.

"They Didn't Expect To Fall In Love" (L.P.+L.T./H.S.) LTU BAIGTAWhere stories live. Discover now