'112'

853 64 13
                                    


(Norit pasileiskit ;) The Vamps, Matoma - All Night ;) )

Louis pov.

~ ~ ~ Rytas ~ ~ ~

Atsikėliau žymiai ankščiau už savo merginą ir, apsirengęs pirmus pasitaikiusius drabužius, tai buvo treningas, išėjau iš kambario. Nulipau žemyn ir, nuėjęs į virtuvę, pradėjau gaminti pusryčius.

Pritepiau krūvą sumuštinių, kuriuos sudėjau į lėkštę, o po to užkaičiau arbatos. Paėmiau padėklą ir viską sudėjau ant jo. Užpylęs arbatą, puodelius taip pat padėjau ant padėkliuko.

Pamačiau, kad laikrodis rodo beveik 7AM, tad paėmiau viską į rankas ir ėjau į kambarį, kuriame miegojo mano mergytė.

Atsargiai pravėriau duris ir, priėjęs prie lovos, padėjau padėklą ant komodos. Alice vis dar saldžiai miegojo.

- Princese, keliamės jau 7AM. – informavau ją ir pabučiavau jos skruostą, kai atsisėdau ant lovos krašto. Rudaplaukė pasimuistė lovoj.

- Kiek? – sumurmėjo vis dar užsimerkusi.

- 7AM. – pakartojau, žiūrėdamas į panelę.

- O jėzz, Louis, kodėl manęs nepakėlei ankščiau?! – jos akys staigiai prasimerkė. – Aš nespėsiu į universitetą nuvažiuot.

- Nuvešiu. – informavau, o Alice atsisėdo lovoj. - Pusryčių? – paklausiau ir, paėmęs padėklą, atsukau jį į merginą.

- Oi, koks gerutis. – nusijuokė. Dieve, pasiilgau jos juoko. Padėjau padėklą ant jos kojų. – Cukraus įdėjai? – žvilgtelėjo į mane mergina, kai paėmė puodelį į rankas.

- Taip, kaip tu mėgsti, 2 šaukštelius. – išsišiepiau.

- Prisimeni. – tarė ji ir paėmė sumuštinį.

- Tai negi pamiršiu. – išsišiepiau, o mergina kramtė maistą.

- Tai nuveši į universitetą? – paklausė ir atsigėrė arbatos.

- Gi sakiau, kad taip.

- Gerai. – atsiduso ir toliau valgė. Aš taip pat paėmiau vieną sumušteką ir jį sukimšau.

- Ruoškis ir važiuosim. – tariau ir, atsistojęs nuo lovos, išėjau iš kambario.

~ ~ ~ Alice pov. ~ ~ ~

Kažkoks Louis per geras čia man pasidarė... O gal tik taip atrodo? Ar jis išties nori mane vėl susigražint?

Na, bet toks Tomlinson elgesys man patinka. Vaikinas manim rūpinasi, o šiandien net pats, kaip keista, anksti atsikėlė. Šiaip visad išdribęs miega tokiu laiku.

Padėjau tą padėklą atgal ant komodos ir, išlipusi iš lovos, nuėjau prie spintos ir išsitraukiau drabužius, kuriuos rengiuos.

Į universitetą nesidedu nieko tokio vulgaraus ar atviro, o netgi priešingai.

Nusiprausiau ir išsiploviau plaukus bei atlikau ir kitus ryto reikaliukus. Apsirengusi išsifenavau plaukus.

Dar šiek tiek pasidažiau. Pasisekė, kad šiandien nejaučiu pagyrių, kurios galvojau jausis baisiai.

Greit persidėjau savo tašę, įsimečiau reikiamus daiktus ir telefoną bei nulipau žemyn pas Louis, kuris jau vėpsojo kažkokią ryto laidą.

"They Didn't Expect To Fall In Love" (L.P.+L.T./H.S.) LTU BAIGTATempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang