Daria pov.
Vaikinai užkūrė laužą, atvažiavo dar daugiau žmonių. Tarp jų buvo ir Ema su Tom, jie gi dabar draugauja pasirodo.
Alice jau gėrė šampaną, nes nori pamiršt tą nesąmonę, kuri čia įvyko ir įvyks dar šiandien.
Ji jau buvo, išsidrėbusi ant žemės, prie laužo ir su bonka šampano rankoj. Gal jai ir neskirtas tas Bradley? Čia buvo maždaug apie 10 žmonių ir to užteko.
- Mažut, tau nešalta? – paklausė manęs mano vaikinukas, priėjęs ir atsisėdęs ant žemės šalia manęs.
- Nei taip, nei ne. Bet gali mane apkabinti. – sukikenau ir netrukus sėdėjau Liam šiltam glėby.
Atrėmiau nugarą į Liam krūtinę ir sėdėjau ant jo kelių. Vaikino rankos iškart atsirado ant mano liemens.
- Tu miela, kai kikeni. – pasakė Liam ir sunėrė mūsų rankų pirštus.
- Ane? – išsišiepiau patenkinta, o jis linktelėjo. – Nori bučkio?
- Dar klausi. – nusijuokė jis ir įsisiurbė į mano lūpas.
- Myliu tave. – per bučinį sumurmėjau.
- Aš tave, mažute. – sumurkė į mano lūpas rudakis.
~ ~ ~ Alice pov. ~ ~ ~
- Tai geri? – paklausė manęs tas asilas.
- "Šoku". – sarkastiškai atsakiau.
- Tave valdo sarkazmas. – tarė jis ir išsidrėbė šalia manęs.
- Naujieną sužinojai? – suprunkščiau ir atsigėriau šampano.
Gerai pagalvojus, jau geriau sėdėčiau su aukle namie, lovytėj ir vėpsočiau serialą. Aišku, ta auklė būtų Harry greičiausiai.
Bet patikėkit Styles milijoną kartų geriau, negu šitas asilas Bradley. Su Harry, bent pasipešt galiu ir paerzint jį. O man patinka... (Ar Alice'i patinka Harry?)
- Na, aš su tavim nebendravau. – atsakė jis ir žiūrėjo į laužo liepsną. Lauke jau iš lėto temo ir oras vėsėjo.
- Taip, nes tu mane iškart į lovą nusitempei. – pavarčiau akis.
- Bet dabar taisau šią klaidą ir bandau sužinoti apie tave daugiau.
- Aš žiūriu, kad tu nesupranti. – pažiūrėjau į jį. – Aš tavęs nemėgstu, tai kokio velnio lendi man į šikną su savo bendravimu?
- Negražu taip kalbėt, lėlyte. – subarė jis ir prisislinko arčiau manęs, kas man velniškai nepatiko.
- Ir?
- Aš galiu tave tuoj pat patvarkyt miške. – tarė jis, o aš net nusipurčiau, tai įsivaizdavusi.
- Aš pradėsiu rėkt. – pareiškiau.
- Nerėksi. – tarė jis ir, staigiai mane paėmęs ir persimetęs per petį, pėdino nuo laužo. Ačiū dievui, kad spėjau pagriebti savo šampės butelį.
- Debilas! – rėkiau ir pradėjau daužyti savo kumščiu jo nugarą.
- Nesispyriok, lėlyte.
- Aš tau ne lėlytė. – dar stipriau trenkiau. – Ir tipo aš tau ant tiek patinku, kad tu be manęs gyvent negali? Ar aš tau reikalinga tik tam, kad tenkinčiau tavo lytinę aistrą? – paklausiau ir nustojau muistytis, nes žinojau, kad tai beprasmiška.
- Oh, lėlyte, supratai tiesą greit. – išsišiepė Bradley ir paleido mane ant žemės. Pagaliau kojomis jaučiu žemę.
- Leisk tave pabučiuoti arba priversiu. – apsikabino mano liemenį jis.
ESTÁS LEYENDO
"They Didn't Expect To Fall In Love" (L.P.+L.T./H.S.) LTU BAIGTA
FanficŠioje istorijoje bus rašoma apie dvi merginas - Alice ir Daria. Jos baigusios vidurinę mokyklą nusprendė išvykti mokytis į UK. Tik baigusios 12 klasę merginos, susikrovusios visus daiktus, išskrido į Anglijos sostinę London'ą. Kol merginos susipažin...