(Norit pasileiskit ;) The Chainsmokers - Paris ;) )
Alice pov.
Louis šiandien man tos geras, kad net padėjo susidėti visus daiktus iš Liam namų, tad po poros valandų buvo viskas sukrauta ir sudėta. Atsisveikinę su Liam ir Daria, išvažiavom.
Nors kelias nebuvo labai ilgas, bet mašinoje grojo naujos Ed Sheeran dainos, o jos išties geros, ir mane užkabino.
Mačiau, kad Louis į mane užsispoksojo kelis kartus, nes tai įrodė už gale esančių mašinų pypsinimas, kai užsidegė šviesoforo žalia spalva. Tad aš sukikendavau.
- Louis, reikėjo man parvairuot tą savo mašiną. – pareiškiau, nes vaikinas tiesiog reikalavo sėst į jo mašiną, nors aš norėjau parvaryt savo automobilį prie Louis namų.
- Ne, nereikia. O be to nenoriu, kad vairuotum, kai esi nėščia. – vairuodamas kalbėjo.
- Jėzz... Louis, dar tik 4 mėnuo. Tai ką aš darysiu, kai bus koks 7 ar 8?
- Sėdėsi namie, o aš šalia tavęs.
- Tada reiškia abu išdurnėsim. – pažiūrėjau į jį.
- Neišdurnėsim. O tavo automobilį aš paskui parvarysiu nuo Liam namo. – pranešė ir įsuko į gatvę, kurioj buvo namas.
- Būtų gerai, nes ryt man reik iki universiteto.
- Ko ten? – susiraukęs pažiūrėjo į mane ir su pulteliu atidarė vartus į namą.
- Man reik atiduot darbus ir pasiimt kitus... – lėtai paaiškinau ir atsisegiau diržą.
- Tai nuvešiu.
- Nuvažiuosiu pati, ačiū. – leptelėjau užsispyrusi ir atidariau dureles bei išlipusi jas vėl uždariau.
Jau užsispyrimo man netrūksta ir niekad netrūks. Na, aš toks žmogus ir nieko nepakeisiu.
- Nepradėk vėl būt tokia užsispyrusi. – suinkštė ir, uždaręs savo pusės dureles, nuėjo iki bagažinės, kurią atidarė.
- Deja, tokia esu ir aš važiuosiu ten. – sukryžiavau rankas ir žiūrėjau į jį.
- Nagi, Alice, nesipeškim. – paprašė ir ištraukė mano lagaminus ir tašę.
- Aš tai rami, bet aš vis vien važiuosiu ir tu manęs nesustabdysi. – pranešiau ir stebėjau, kaip vaikinas uždarė bagažinę ir, paėmęs mano daiktus, nešė iki namo durų, tad vilkausi iš paskos.
- Gerai, gerai. Galėsi važiuoti. – pasidavė ir rakino duris. – Bet nuvažiuosi ir iškart grįši namo ir niekur kitur nesitrenksi, gerai?
- Žinoma, myliu. – leptelėjau.
Tada aš pasistiebusi pabučiavau jo skruostą ir būtent tuo metu pastebėjau kelis kartus, pereinant per akis, fotoaparato blygztę.
Žinoma, gi paparacai be darbo negali nesėdėt. Pavarčiau akis.
- Eik vidun, kol neprifotkino. – paliepė, tad įžengiau vidun ir mus pasitiko namų šilumą.
Tomlinson įtempė vidun mano daiktus, po to uždarė duris, tad aš nusiaviau batus ir pakabinau striukę. Tą patį padarė ir vaikinas.
- Galiu nudėt žurnalistus? – paklausiau ir pažiūrėjau į jį su šuniuko akytėm.
- Dieve, nereikia, gi tu nėščia. – nusijuokė Louis ir, prisitraukęs mane prie savęs, saldžiai pabučiavo.
VOUS LISEZ
"They Didn't Expect To Fall In Love" (L.P.+L.T./H.S.) LTU BAIGTA
FanfictionŠioje istorijoje bus rašoma apie dvi merginas - Alice ir Daria. Jos baigusios vidurinę mokyklą nusprendė išvykti mokytis į UK. Tik baigusios 12 klasę merginos, susikrovusios visus daiktus, išskrido į Anglijos sostinę London'ą. Kol merginos susipažin...