'131'

714 58 6
                                    

Daria pov.

- Tipo užpyko tik dėl to?

- Taip!

- Dieve, kad aš ir Louis dėl tokių nesąmonių pyktumėmės, tai aš iš juoko gulėčiau ant žemės. – nusijuokė.

- Jūs ir taip dėl pievų pykstatės. – nusižvengiau su mergina.

- Nu, dabar ramiai gyvenam kažkaip...

- Pažiūrėsim ar ilgai.

- Nekarksėk tu čia man. – nukilino mane ji ir nugvelbė mano keptą sausainį. – Ooo, kokie skanūs. Galėsi duot receptą? – valgydama pilna burna, paklausė.

- Žinoma. – šyptelėjau jai.

- Grįš tas tavo Liam. – tarė ji, žiopsodama 'Išlikimą'. – Kur jis dings, gi jis myli tave.

- Aww... Kaip "paguodei". – tariau sarkastiškai.

- Žinau, kad "moku" paguost. – nusivaipė, sakydama sarkastiškai. – Gi tu ji myli, jis tave myli, tai kokia čia dilema pas jus vyksta?

- Aaaaiiii... – nutęsiau. – Velniai čia žino, kas vyksta. Gal koks juodas mėnulis ar kas?

- Kad pilantis dabar. – atsakė Alice, pažiūrėdama į mane.

- Ooo, tai būtent. Per pilnatį dauguma durniuoja.

- Daria, tu ką tik pasakei, kad tavo vaikinas - priklausomas nuo mėnulio fazių. – juokėsi Alice.

- Upsss... – nutęsiau.

~ ~ ~ Po daugiau nei mėnesio ~ ~ ~

Alice pov.

Leidau vandens srovei atpalaiduoti mano kūną. Man tiesiog reikėjo atgaivos prieš universitetą.

Mėnuo praėjo labai greit ir... Nežinau, kas jums čia turėtų būt įdomu iš mano gyvenimo, kas įvyko per šį mėnesį.

Turbūt įdomiausia, kaip aš gyvenu toliau su savo jausmais? Taigi, kaip ir gyvenau, taip ir gyvenu toliau su Louis mūsų name.

O dabar jau turiu mašiną, tai turbūt reiktų paminėt. Tomlinson man ją nupirko, nes pats tingi mane vežiot į paskaitas. Tinginys.

Universitete turiu daugiau paskaitų su Daria, negu prieš tai turėjau. Mus ir toliau apiplepa daugybė merginų, bet kažkaip išmokom, tai ignoruoti ir į visas jų šnekas nekreipti dėmesio.

O, jei smalsu apie Harry, tai iš jo visą mėnesį tylu, ramu. Mačiau, kelis straipsnius internete apie Nicole, kad jai Prancūzijoj sekasi puikiai ir panašiai.

Nuo tos dienos, kai man Harry padovanojo tą grandinėlė su kryželiu, ją nešioju visada.

Su Louis viskas okey tarp mūsų. Gal net pagėrėjo santykiai? Mes nesipykom apie 4 savaites, tai manau, padarėm didelę pažangą.

Kažkaip sutariam ir retai vienas kitą matom, nes aš sėdžiu paskaitose ir daug mokaus bei dabar dar priklausau universiteto šokėjoms, nes po galais, man reik, kuo daugiau, susirinkt tų taškų.

Tad vyksta treniruotės ir repeticijos universiteto gimtadieniui. Kiek žinau tarp Laria viskas puiku, jie net išvykę buvo praleist romantiškai savaitgalį tad, kad jie šiek tiek apsipyko nieko tokio.

O apie mūsų draugus, tai... Ema išsiskyrė su Tom. Jie tokie mieli buvo, bet yra, kaip yra. O dėl ko išsiskyrė nesako ir nenori kalbėt. Kiek girdėjau Tom jau susirado kitą merginą... Bet žiauriai gaila Ema'os.

Niall su Ashley viskas čiki piki tarp jų, jie net dalyvavo golfo turnyre kažkokiam. Negalvojau, kad Ashley moka žaist golfą, išties. Oras Londėj atvėso iki tik 13 laipsnių šilumos dieną.

"They Didn't Expect To Fall In Love" (L.P.+L.T./H.S.) LTU BAIGTADonde viven las historias. Descúbrelo ahora