(Norit pasileiskit dainelę ;) Mike Perry - The Ocean ft. Shy Martin )
Daria pov.
- Oj, beje ryt Louis gimtadienis, tad žinai su Liam ten vilksiuos. – pavarčiau akis.
- Tai fainai pasitūsinsi.
- Kad be tavęs neįdomu. – suzyziau ir patempiau lūpą.
- Aš vis tiek gert negaliu dabar, durne. – iškišo man liežuvį ji.
- Neįpratau dar prie tavo nėštumo. – subambėjau.
- O kaip tau su Liam? Kaip sekasi?
- Viskas lyg ir gerai. Na, kartais atsiranda barnių ar tai ryžų karvių pas jį, bet nieko Daria moka susitvarkyt.
- Ak, taip gi tu gynėja. – šyptelėjo.
- Jap, o kaip tavo jausmai susitaikei, kad paliko Louis?
- Am... Nežinau, kaip ir viskas gerai. – pasikasė ranką panelė. – Sunku buvo, bet dabar apsipratau tai kažkaip normaliai.
- O ar vis dar kažką jauti Harry?
- Daria, gal nemaišom čia dabar visko? Gerai? Man dar sunku vis tiek apie juos kalbėt. – tyliau kalbėjo Alice. – O kur Watson?
- Namie kažkur... – trūktelėjau pečiais. – Watson?! – užrėkiau ir išgirdau, kad tas atbilda pas mus. – Ateina, miegojo greičiausiai.
- Watson! – sucypė Alice ir šuo prilėkė prie jos, vizgindamas uodegą. – Geras šuniukas. – tarė ji ir glostė jį.
- Liksi čia? – pasiteiravau, kol mergina kasė Watson nugarą, o tas net išsidrėbė šalia kojų ir malonumo. - Tavo lova dar iki šiol sustumta iš dviejų, kaip ir palikai. – priminiau jai.
- Oooo... Ta sena gera, plati, minkšta lova. – tarė ji, pakeldama galvą viršun nuo šuns.
- Tai liksi, taip?
- Aš žinau, kad neatsiknisi nuo manęs, jei nesutiksiu, tad liksiu.
- Myliuks! – sucypiau.
~ ~ ~ Po maždaug 4 dienų ~ ~ ~
Alice pov.
Tąnakt likau miegot pas Daria ir mes apturėjom filmų vakarą, nors tiksliau žiūrėjom komediją, nes pagal rudaplaukę dramos, siaubekai, veiksmo filmai kenkia vaikui. Na, tarkim patikėjau tuo.
Po to grįžau atgal į savo bendrabutį ir viską papasakojau Holly, savo kambariokei, kuri džiaugėsi dėl mano vaikiuko. Ji išties draugiška mergina, pasisekė jos vaikinui.
Žinau, kad visi ūžė Louis gimtadienį ir nusigėrė iki komos, nes po Louis gimtadienio internete buvo pilną jų girtų fotkių, iš kurių aš žvengiau porą valandų.
Daria vis mane įkalbinėjo atvaryt gyvent pas ją ir Liam, bet aš to nedarysiu tikrai iki tol, kol Louis nesužinos, kad po savo širdimi nešioju mūsų vaiką.
Gi kartais Louis būna pas Liam, o dar Payne gali pastebėt mano pilvą, kuris gi šiek tiek matosi ir su savaitėm didėja, o paskui pasakys viską Tomlinson ir bus man pirtelė, kad nieko jam nesakiau ir norėjau nuslėpt mūsų vaiką.
Na, kol kas noriu, kad tai liktų paslaptyje, bet paskui niekur nedingsiu ir viską papasakosiu Louis ir žiūrėsiu, kaip ten bus su juo toliau.
Per Kalėdas pusę dienos prapliurpiau su Elisha, kuri manęs vis klausinėjo, kaip jaučiuosi, ir vis čiauškėjo apie Harry, kad jis būtų man idealus vyras. Tai užknisa kartais.
ESTÁS LEYENDO
"They Didn't Expect To Fall In Love" (L.P.+L.T./H.S.) LTU BAIGTA
FanficŠioje istorijoje bus rašoma apie dvi merginas - Alice ir Daria. Jos baigusios vidurinę mokyklą nusprendė išvykti mokytis į UK. Tik baigusios 12 klasę merginos, susikrovusios visus daiktus, išskrido į Anglijos sostinę London'ą. Kol merginos susipažin...