'109'

838 64 8
                                    

(Norit pasileiskit 1D - NEVER ENOUGH :) )

Alice pov.

- Nedaryti ko? – jo veide buvo dirty šypsenėlė, kuri, manau, nieko gero nežada...

- Nedaryk visko, nes, arba mane erzini, arba nervini, arba blaškai, arba užknisi, arba... – buvau užčiaupta su bučiniu, į kurį iškart atsakiau.

Pajaučiau, kaip Harry pirštai prilaiko mano smakrą, kas man beprotiškai patiko.

Vieną savo ranką užkabinau ant jo kaklo, o su kita lėtai nukeliavau iki jo marškinių apačios ir pakišau ją ten.

Jo oda palyginti su manąją tiesiog degė. Kita vaikino ranka nukeliavo ant mano liemens.

Harry lyžtelėjo mano apatinę lūpą, kol manoji ranka lakstė jo presu. Lėtai pravėriau burną ir jau mūsų liežuviai iškart pradėjo gaudyt vienas kitą.

Kūnu nubėgo milijardas šiurpuliukų ir ta silpna elektros srovelė. Pilve jaučiau keistą jausmą, atrodo, kad per mane perbėgo visas zoologijos sodas ir viską sujaukė manyje.

- Tau tai patinka. – išsišiepė Harry su durna šypsena veide, atsitraukęs nuo mano veido.

- Net ne. – gyniausi ir patraukiau ranką nuo jo preso ir kaklo.

Pati nežinau, kas man patinka, o kas ne. Harry rankos taip pat dingo nuo manęs, tad atsitraukiau keliais žingsniais nuo jo atgal.

Nežinau... Ko noriu, o ko geidžiu. Nebežinau nieko!

- Jei tau nepatiktų, tu mane atstumtum, bet to nepadarai, o dar prailgini bučinį. Tad... – nutęsė, pažiūrėdamas į mane su pedo smile'u.

- Užsikrušk. – atsakiau ir paėjau toliau nuo jo bei atsisėdau ant žemės.

Padėjau savo odinę striukę šalia savęs ir tiesiog spoksojau į vandenį, kuris lengvai judėjo.

Rankas padėjau savo nugaros pusėj prie klubų ir tiesiog buvau jomis atsirėmusi į žemę.

Akies krašteliu mačiau, kad Harry priėjo prie manęs bei atsisėdo šalia. Žiūrėjau į vandenį ir viskas.

Jis man nesakė nieko, kaip ir aš jam. Dabar net nežinau apie ką su juo kalbėt. Ar turėčiau kažką jam pasakyt?

Ar man vienai čia taip sunku dabar?

Turiu Louis, kuris vis dingsta kažkur, ir atsiranda po kiek laiko jau apsiraminęs dėl nesąmoningų pykčių, kurie tęsiasi jau amžius.

Kiek galima? Kiek aš dar pakelsiu tiek skausmo ir pykčių? Man atrodo jau visko per daug įvyko ir dar dabar vyksta. Tiesiog per sunku... Per daug visko susikaupė manyje.

Nebesuvokiu kartais, ką darau... Kai būnu su Louis atrodo taip ramu, saugu ir gera...

O, kai būnu su Harry, atrodo, kad jį nudėsiu tuoj pat, ir mums netrukdo joks bėgantis pasaulio laikas. Laikas su juo atrodo sustoja. O dar jo debiliškumas...

Ką tai reiškia? Po velnių, ką aš jaučiu?!

Bemąstant pajaučiau, kaip Harry pirštai lėtai įsiterpia tarp manųjų kairės rankos pirštų, ir lėtai susikabina.

Jo karšta rankų oda palietė šaltą manąją. O jo šalti žiedai, kurie rėmėsi į mano plaštaką, kėlė dar įdomesnius jausmus.

Prikandau apatinę lūpą, kad neišsišiepčiau, kaip kokia kvailė. Vis dar spoksojau į tolį ar dar kur...

Bet nežiūrėjau į Harry tiesiog kažkodėl to nepadariau. Idiotė.

~ ~ ~ Po 4h ~ ~ ~

Su Styles taip sėdėjom ilgai iki vakaro, o pradėjus temt tiesiog išvažiavom atgal į miesto šurmulį.

"They Didn't Expect To Fall In Love" (L.P.+L.T./H.S.) LTU BAIGTATempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang