Daria pov.
Mačiau, kad Harry ir Alice vengė vienas kito žvilgsnių per tą mūsų pasisėdėjimą...
Tik nesuprantu kodėl? Gal kažkas tarp jų buvo, kol manęs ir Liam čia nebuvo? Vėl pešasi?
Bet Alice man nieko nesakė... Arba nenori pasakyt. Na, tegu pati ir žinosi.
Su Liam privežėm Itališkų saldainių. Na, aišku, kad Niall didžiausią maišą davėm. O dabar suku galvą, ką padovanot Liam, nes jo gimcė ryt.
- Nu šakės... – atsidusau.
- Arba gali kažką savo gamybos padovanot. – pasiūlė mergina.
- Pavyzdžiui? – pažiūrėjau į ją.
- Nu, ką žinau. Nuotrauką kokią...
- Alice! – sucypiau. – Čia puiki mintis! Jam patiks, jei aš paimsiu mūsų nuotrauką ir ją dar įdėsiu į rėmelį.
- O, matai, geras idėjas šaudau. – primetė didvyrės pozą Alice.
- Žinai, aš lekiu į foto studiją. – pranešiau skubėdama. – O tu gali ir toliau ieškot, ko apsirengt. – šyptelėjau merginai. – O aš paskui tau paskambinsiu ir paklausiu kur tu. – sumaliau viską.
- Gerai. – dar išgirdau Alice ir patraukiau į 1-mą prekybos centro aukštą kur yra foto studiją.
~ ~ ~ Alice pov. ~ ~ ~
Apžiūrinėjau drabužius, esančius parduotuvėj, kai išgirdau, kad mano telefonas supypsėjo, pranešdamas apie gautą SMS. Kas čia manęs pasigedo jau?
Išsitraukiau iš tašės telą ir atsirakinusi radau žinutę nuo Harry... Keista... Jis man šiaip sau nerašo, tad atsidariau tą pranešimą.
Harry: Ateik į 2-me aukšte prie išėjimo esantį tualetą : ) x –H.
Jis ką rimtai? Į tualetą?
Iš kur jis žino kur aš? Harry mane seka? Ir dabar man eit į tualetą? Išvis, ko jis nori ? Manau, kad gaučiau šių klausimų atsakymus, turiu nueiti pas jį.
Įkišau telefoną atgal į tašę ir ją užsegiau. Išėjau iš tos drabužių parduotuvės ir tipenau į tą tualetą. Gerai, bent tai, kad esu 2-ame aukšte.
Jei jums įdomu ir smalsu, kas vyko toliau tarp mūsų... Nieko. Na, tik daugybė bučinių ir maybe glamonių.
Jis tą rytą pabuvo pas mane ir išėjo savais reikalais. Ir mes vis dar priešai, tik kad dabar dar pasibučiuojam. O tai keista...
O iš Louis per tas dienas, taip nieko ir negirdėjau. Tylu, ramu buvo.
Watson šiek tiek padresavau tom dienom ir išmokiau naują komandą. Dabar jis moka apsisukt aplink.
Ką galiu pasakyt apie savo jausmus? Esu pasimetusi ir kiek sutrikusi.
Bet, kai vėl susitaikiau su Louis... Jaučiuosi mylima ir saugoma, bet kaip visada kažkas nutinka. Kaip dabar, pavyzdžiui, Harry kažko užsimanė.
Pasukau į dešinę pusę kur buvo tualetas. Čia žmonių mažai būdavo, tai bent tai gerai, kad nieko nesutiksiu ir nebus klykiančių fanių.
Yeah, kai esi 'One Direction' grupės vaikino mergina taip pat sulauki cypimų ir prašymo, kad pasirašytum.
Nu, ir į kurį tūliką man dabar eit?
- Alice... – išgirdau tyliai iškvėpiant ir apsisukusi pamačiau Harry, artėjantį prie pat manęs.
ESTÁS LEYENDO
"They Didn't Expect To Fall In Love" (L.P.+L.T./H.S.) LTU BAIGTA
FanficŠioje istorijoje bus rašoma apie dvi merginas - Alice ir Daria. Jos baigusios vidurinę mokyklą nusprendė išvykti mokytis į UK. Tik baigusios 12 klasę merginos, susikrovusios visus daiktus, išskrido į Anglijos sostinę London'ą. Kol merginos susipažin...