'24'

1.5K 82 5
                                    

Alice pov.

- Harry? – atrėmiau alkūnę į kilimą, o galvą padėjau ant delno.

- Kas dabar? – tas gulėjo, išsidrėbęs ant pilvo, ir vis dar užmerktomis akimis.

- Kodėl mes ant žemės?

- Nu, čia minkštas kilimas ir patogu tarp panų miegot. – nusijuokė jis.

- Iškrypėlis. – pavarčiau akis.

- Atrodo, tu kitokia. – suprunkštė Harry ir apsivertė ant nugaros.

- Aš vapšė nieko iš vakar nepamenu, tad neklausk, nes nieko neatsimenu.

- Tu vakar manęs vos neišmaudei vyne.

- Da fuck? Aš tave su vynu maudyt norėjau? Nieko nemaišai tu čia? – susiraukiau.

- Nemaišau. Kai tu būni girta, labai lengvai sukalbama ir žiauriai linksma. - sumurmėjo.

- Aš gal nebegersiu... – nutęsiau.

- Tu taip vakar girta sakei. – krizeno jis. – Ir apipylei mane vynu.

- Nu, soriuks. Aš savęs girtos nepažįstu.

- Matos. – pagaliau tas pramerkė akis ir pažiūrėjo į mane.

- Bet tavo marškiniai dabar rožiniai pasidarė. – pažiūrėjau į jo marškinius ir jie buvo dėmėm rožiniai.

- Skalbsi. – liepiamai tarė Harry.

- Skalbsies kartu? – pakėliau antakį su šypsena.

- Tas gal dar su 'Persil' mane skalbsi? – pakėlė galvą jis ir susidėjo rankas už galvos.

- Tu ką visai?! 'Ariel' for life! – juokiausi.

- Nu, su 'Ariel' gali. – pažiūrėjo į mane Styles.

- Tavo garbanas galėsiu išplaut su 'Ariel'. Tik kažin kaip paskui atrodys? – bandžiau įsivaizduoti, bet kažkaip nėjo.

- Ei, jūs balandėliai, gyvi?! KELIAMĖS! – užstaugė Liam.

- Tu gal debilas?! – atsistojo nuo žemės Harry staigiai. – Aš ir ji - niekada!

- Visi jūs debilai... – atsidusau ir atsistojau nuo žemės.

- Visos mergos neišauklėtos. – šovė Harry.

- Tai jūs nevykėliai esat ir nesugebat panų išauklėt. – pavarčiau akis ir prasibroviau pro Harry.

- Jo... Tave tikrai "išauklėt eina''. – su sarkazmu suprunkštė Liam.

- Kai atsiras vaikinukas, kuris mylės ją ir sutramdys. – įėjo į kambarį Daria.

- O, aukso žodžiai. – daviau žaibuką Daria'ai ir nuėjau į vonią.

Atlikau visus reikalus, pasitvarkiau savo ir taip susivėlusius plaukus ir grįžau į kambarį.

- Imk. – padavė man stiklinę ir tabletę Daria.

- Dėkui. – paėmiau ir, įsidėjusi tabletę į burną, užgėriau su vandeniu.

Stiklinę nunešiau į virtuvę ir pasiėmiau šiukšlių maišų. Grįžau į kambarį ir pradėjau rinkti išmėtytą maistą, tuščias bonkas, vienkartines stiklines.

- Duok padėsiu. – atsivilko galiausiai Harry prie manęs ir paėmė iš manęs maišą.

- Aš galiu ir pati viską sutvarkyt. Gi aš neišauklėta, tai dar vošiu į snukį. – subambėjau ir surinkau nuo stalo visas tuščias vyno bonkas.

"They Didn't Expect To Fall In Love" (L.P.+L.T./H.S.) LTU BAIGTAWhere stories live. Discover now