'3'

2.6K 114 17
                                    

Alice pov.

Atsikėliau ankščiau už Daria. Nu, tai aišku, kad ankščiau, nes ji rašinėjosi su tuo bernu iki ryto. Spėju, krito jie vienas kitam į akį.

Apsirengiau, pasiklojau lovą ir išėjau iš kambario. Pradėjau gamint pusryčius ir arbatą. Prigaminau pilną lėkštę sumuštekų ir kimšau juos.

- Labas rytas, miegale. – paerzinau Daria, kai ji įėjo į virtuvę.

- Labas. – žiovaudama kalbėjo. – Kiek valandų?

- Beveik 11AM. – tariau pažvelgusi į laikrodį. – Arbatos ar kavos?

- Kavos. – atsisėdo priešais mane.

Padariau merginai kavą ir padaviau puodelį. Gera čia aš šiandien.

- Ką šiandien veiksim? – paklausiau.

- Na, aš vakar pasirodo sugebėjau sutikt susitikt su Liam. – sumurmėjo ji ir atsigėrė.

- Opa! – pakėliau antakius. – Patinki tu jam. Ir jis tau patinka.

- Ne, nepatinka. – sumurmėjo Daria purtydama galvą į šonus.

- Nu, ką ne? Šiąnakt ten išsišiepus rašinėjais su juo.

- Neišsišiepus. – nukilino mane ji. – Jis vakar pamiršo sumokėt už valymą mano švarko, tad šiandien numokės.

- Čia tik pretekstas susitikt su tavim. – tariau.

- Koks skirtumas. – pavartė akis ji ir atsigėrė kavos.

- Tau jis patinka. – išsišiepiau.

- Ne!

- Taip, Daria, taip. – palinkčiojau.

- Nu, ne! - uzrėkė.

- Ai, koks skirtumas. Vis tiek rėksi savo 'ne', nors abi žinom, kad taip. – nusijuokiau. – Kada susitinkat?

- Apie pietus. – sumurmėjo ji ir pagriebė sumuštinį.

~ ~ ~ Apie 1PM ~ ~ ~

Daria pov.

- Alice, prašau, eik kartu! – prašiau jos.

- Neisiu, net neprašyk. – purtė galvą Alice, vėpsodama į TV ir nepažvelgdama į mane.

- Kodėl? – susiraukiau.

- Jūs ten pasimatyme sėdėsit, tai pričiom aš? – prunkštelėjo ji.

- Tu mano draugė ir man nebus taip nejauku su tavim. - paaiškinau ir priėjau arčiau jos. 

- Jau visą naktį su juo chatinai, tad nejauku nebus.

- Tu juk žinai, kad aš nekenčiu vaikinų. Jeigu aš jį nudėsiu? – pakėliau antakį.

- Oh, norėsiu pamatyt. – žvengė ji, o aš atsisėdau šalia merginos.

- Aš rimtai jį nudėsiu.

- Aš su mielu noru norėčiau pamatyt, kaip nudėsi savo mylimąjį. – toliau juokės ji.

- O jei jis draugą pasikvies? – pakėliau antakį ir toliau stebėjau Alice.

- O man dzin dzilin. Nors ir Justin Bieber. – prunkštelėjo pašaipiai.

- O jei jo draugas bus gražus? Ir neturės panos? – paklausiau.

- Daria, tu pati žinai, kad aš turiu kokias 589154 simpatijas. Tad dar vienos man nereik. – juokės. – Tad eik pas savo mylimąjį.

- Nu, Alice! – surėkiau. – Koks dar mylimasis?! Dabar rimtai nepasakosiu nieko! – užpykau ir piktai pakilau nuo sofos.

"They Didn't Expect To Fall In Love" (L.P.+L.T./H.S.) LTU BAIGTATempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang