Daria pov.
- Pagaliau grįžai, mažute! – sumurkė, o aš stovėjau apšalusi. – Su 3 mėnesiais kartu! – sušuko, o aš prikandau aptinę lūpą iš nuostabos.
Liam paėmė didelę raudonų rožių puokštę ir priėjęs ją man įteikė. Ji buvo labai sunki. Net neįsivaizduoju kiek čia rožių buvo sudėta, bet vos išlaikiau tą puokštę.
- Jetau... Ačiū, mažuti! – sucypiau ir pasilenkusi pabučiavau vaikino lūpas. – Tiesiog tobula! – ir toliau cypavau po bučinio.
- Tobuliausiai merginai ne gaila nieko. – sumurmėjo.
- O mes turim tokią didelę vazą, kad jos visos tilptų? – paklausiau vis dar laikydama gėles savo glėby.
- Ieškosim. – nusijuokė.
~ ~ ~ Po 4 dienų ~ ~ ~
Alice pov.
Parsivilkau iš universiteto ir pavalgiusi pradėjau tvarkyti tą betvarkę, kuri čia atsirado šeštadienį po vakarėlio.
Kažkaip vis nerasdavau laiko, kada viską sutvarkyt arba neturėjau noro, bet kadangi, spėju, Louis greit grįš reik sutvarkyt visą šitą šūdą prieš jam grįžtant, nes nudės jis mane radęs tokią netvarką.
Pasijungiau muzikytę, kad būtų linksmiau tvarkytis ir nebūtų liūdna. Tai dabar ant viso namo groja "Calvin Harris – My Way". Tad dabar mano tvarkymasis primena ir šokį to pat metu. Geras būdas tvarkyt viską su muzika.
Jau ir bus man „smagu" už tą fotkę, kurią jam nusiunčiau. Na, ką? Aš mėgstu paerzint žmones. Jau turėjot, tai pastebėt ir seniau.
Atsinešiau šiukšlių maišų ir, užsidėjusi pirštines, pradėjau tvarkyti svetainę.
Ačiū dievui, kad buvau užrakinusi visus kambarius viršuje, nes tvarkyti kambarius po karštų kitų žmonių naktų tikrai nenorėčiau.
Sutvarkiau svetainę ir pabaigiau su virtuvę. Pagaliau! Dar teko išsiurbti kilimus, nes trupinių milijardas buvo.
Žodžiu, norėjau vakarėlio, tai dabar viską tvarkyt turiu. Jau Helouvyo party čia tikrai nebus.
Būsiu vampyrė per Helouvyną. Oi, paūšiu vėl, kai baigiau tvarkytis nuėjau mokytis savo testam, nes ryt bus atsiskaitymas. Jie knisa! Kodėl taip žiauriai su žmonėm elgiasi, kurie net universiteto šventėj dalyvaus?
~ ~ ~ Daria pov. ~ ~ ~
(Norit pasileiskit ;) Zara Larsson - Ain't My Fault )Liam mane užgulė ir pradėjo bučiuoti mano lūpas, kaklą, raktikaulį, skruostą ir kitas kūno vieteles. Jis tiesiog užsidegęs dabar iš aistros ir meilės.
Viena vaikino ranka atsirado ant mano liemens ir lakstė ten, o kita bėgiojo po mano nugara, o tada palindo ir po maikute. Tada rudakis pasilenkė ir pabučiavo saldžiai mano lūpas.
Žinoma, į bučinį atsakiau ir mano burnoje vyko didelės gaudynės, kurias, kaip ir visada, laimėjo vaikinas. Gi jie čia bučinių čempionai.
Liam įsitaisė tarp mano kojų, tad su savosiomis apsikabinau aplink jo liemenį, o rankas užkabinau ant kaklo.
Taip vaikiną prisitraukiau dar arčiau savęs, kol jis čiulpė ir kandžiojo mano kaklo odą.
Manimi bėgiojo jausmai, kuriuos apibūdinti būtų sunku. Jie aistringi ir švelnūs, bet tuo pat metu ir grubūs bei tobuli.
YOU ARE READING
"They Didn't Expect To Fall In Love" (L.P.+L.T./H.S.) LTU BAIGTA
FanfictionŠioje istorijoje bus rašoma apie dvi merginas - Alice ir Daria. Jos baigusios vidurinę mokyklą nusprendė išvykti mokytis į UK. Tik baigusios 12 klasę merginos, susikrovusios visus daiktus, išskrido į Anglijos sostinę London'ą. Kol merginos susipažin...