'183'

618 67 20
                                    

(Norit pasileiskit ;) Martin Garrix & Dua Lipa - Scared To Be Lonely )

Harry pov.

- Harry... - verkšleno rudaplaukė. - Nenusirenginėsiu prieš tave. Aš ir taip vienais apatiniais. - pareiškė.

- Bet mes susitarėm. - priminiau jai.

- Aš žinau, ką galiu padaryt ir, kas tau patiktų taip pat. - apsilaižė lūpas Alice ir prisislinko arčiau manęs, o tada, apžergusi mano liemenį, atsisėdo man ant kojų.

Vien nuo minčių, ką ji gali padaryt ir ką sugalvojo, jaučiau prabudimą apatiniuose. Ji supistai karšta. Iš kur atsirado tokia mergina?

- Ir ką? - galiausiai paklausiau, kol ji žiūrėjo į mano akis ir toliau. Jos žvilgsnis prikaustantis.

- Tai... - lėtai sušnabždėjo ir pasislinkusi atsisėjo man vos ne ant pačių kelių, o tada apsilenkė ir švelniai pabučiavo mano nuogą presą.

Kaip gerai ji atrodė, pasilenkusi šitaip, vienais apatiniais ant mano kelių, o nuoga spėju atrodytų dar puikiau ir nuostabiau.

Mano akys nė sekundei nenukrypo nuo rudaplaukės. O mintys, ką ji darys, nedavė ramybės.

Jos lupos mano presu kilo dešine puse aukštyn, o tada nusiejo bučiniais ir krūtinę. Tą patį ji padarė ir su kita puse.

Jos lūpos ant mano odos buvo tobulos. Alice lygiai tą patį padarė ir su viduriu mano pusnuogio kūno. Tai taip karšta.

Dievinu, kaip ji tai daro. Rudaplaukė išbučiavo mano krūtinę, o kai ji pažvelgė į mano akis...

Galvojau ji vien žvilgsniu nudės mane vietoj. Likau beginklis prie šios merginos sėdinčios man ant kelių.

Rudaplaukė pabučiavo mano kaklą, o tada suvilgė savo lūpas su seilėmis.

- Nori manęs dabar? - sušnabždėjo taip švelniai.

O mano mintys lakstė viena nuo kitos. Ji tikrai nesigėdija paklaust tokių dalykų vaikino.

Ji kitokia ir ta kurios man primigtinai reikia savo gyvenime. Ali turi būt mano vieno, o ne kokio nors lopo.

Alice atsisėdo vėl normaliai ant mano kojų ir dar būtinai turėjo prisilinkusi atsisėst ant 'jo'.

Ji ir vėl švelniai pabučiavo mano ištatuiruotą dešinės pusės kregždę.

- Gi jaučiu, kad nori manęs. - vos atsitraukusi nuo mano krūtinės, tai tarė. - Sakyk, ko nori, padarysiu tai. - jos lūpos ir vėl palietė mano degančią odą.

Ar aš būsiu savanaudis, jei tiesiai šviesiai jos paprašyčiau sekso? Ar ji sutiktų?

Bet nenoriu, jog ji jaustųsi kaip mano sekso žaisliukas. Noriu, kad ji būtų daugiau, nei tik krušimui reikalingas daiktas. Noriu, kad ji būtų man viskas.

Jos rankos atsidaro ant mano krūtinės, kurios atrodė tokios vėsios palyginti su mano oda, kuri tiesiog degė.

O įtampa svetainėj kilo, kaip ir karštis. Prisiminiau, kaip seniau norėjo jos putlių, rausvų lūpų aplink savo tatuiruotes.

- Noriu tavo lūpų. - pasakiau ir nurijau seiles, laukdamas jos reakcijos.

- Kur? - pažvelgė gyliai į mano akis. Po velnių, ką ji daro man?

"They Didn't Expect To Fall In Love" (L.P.+L.T./H.S.) LTU BAIGTAWhere stories live. Discover now