'28'

1.5K 76 1
                                    

Daria pov.

~ ~ ~ Name ~ ~ ~

- Parsivilkom!!! – užrėkė Alice ir iškart užbildėjo į viršų, o aš nutipenau į virtuvę.

Pasiėmiau apelsinų sulčių ir atsigėriau. Padėjau stiklinę ant stalo ir pajaučiau rankas, apsikabinat mano liemenį.

- Labutis. – tarė Liam man į ausį. – Duok bučkį. – suzyzė jis

- Nori bučkio? – sukikenau.

- Aha. – atsakė jis.

Apsisukau į jį ir sujungiau mūsų lūpas. Mūsų lūpos judėjo sinchroniškai, o liežuviai kovojo dėl vietos mano burnoje. Pilve pajaučiau tą keistą jausmą, kaip ir seniau, bet jis buvo malonus. Ar čia tie pasakiški drugeliai? Pritrūkus oro atsitraukėm.

- Einam į miestą? – paklausė jis.

- Okey... Galim. Tik iš pradžių pavalgom. – tariau.

- Šeimininkė - tu. – sukikeno jis ir išėjo iš virtuvės.

Užbildėjau į viršų ir nuėjau į mūsų kambariuką. O Alice jau kažkur ruošėsi.

- Tu kur? – paklausiau ir nuėjau iki spintos.

- Į party. Pakvietė Camilla. – atsakė ji ir šukavosi plaukus. – Eini kartu? – paklausė.

- Ne. Mes su Liam į miestą eisim. – paėmiau pakabą.

- Oooooo... – nutęsė Alice. – Porelė eina į miestą. – pošlai pasakė ji.

- Durne, mes ne pora. – pakabinau savo new palaidinę ant pakabos.

- Bet greit būsit. – patrūkčiojo pečiais ji ir pasikvepino. – Prisimink mano žodžius. Oki, lekiu. Vėlai grįšiu. – viską sumalė ji ir išlėkė iš kambario.

Grįžau į virtuvę ir pagaminau troškinį. Sudėjau maistą į lėkštes ir su Liam pradėjom valgyt. Kai pavalgėm, Liam pasisiūlė sutvarkyt virtuvę, o aš nuėjau į kambarį ruoštis. Užsidėjau tamsiai mėlynus džinus, maikutę ir užsidėjau švarkelį.

- Aš jau! – tariau lipdama žemyn.

- Šaunuolė! – greit priėjęs prie manęs, pabučiavo mano skruostą jis. Tai išties buvo netikėta. – Aš tuoj. – bėgte užlipo laiptais ir po kelių minučių grįžo jau apsivilkęs džemperį. – Prašau. – atidarė man duris jis, tad išėjau iš namo. Liam užrakino duris.

- Tai kur einam? – paklausiau.

- Einam pasivaikščiot ir kur nors užsuksim. – tarė jis ir paėmė mano ranką bei sunėrė mūsų rankų pirštus.

Tai buvo velniškai malonu, bet, kai jis paėmė mano ranką, atrodė, kad pro mane pratekėjo silpna elektros srovelė. Nesutrikau, o tik jam šyptelėjau. Tai malonu...

- Ryt koncertas 7PM. – pranešė jis.

- Puiku! – sukrykštavau. – Aš tokia laiminga, kad pamatysi 'Coldplay'. – kalbėjau užsivedusi.

- Na, jie atlieka tikrai gerą muziką. – pažiūrėjo į mano akis jis. – Išvažiuosim kokią 6PM.

- Ne per anksti? – ėjom keliuku, kuris vedė, net nežinau kur. Na, tikiuos Liam žino, kur eina.

- Bus kaip tik laiku. Kol nuvažiuosim, kol vietą rasim, kol nueisim. Bus pats tas. – paaiškino Payne.

- Gal tu ir teisus. – šyptelėjau.

- Aš visada teisus. – nusivaipė jis.

- Nejaugi? – prisimerkusi pažiūrėjau jį.

- Visada ir visados. – šyptelėjo man Liam.

"They Didn't Expect To Fall In Love" (L.P.+L.T./H.S.) LTU BAIGTAWhere stories live. Discover now