Daria pov.
Vėjas tiesiog košė pro mano plaukus ir jie skraidė į visas puses. Spėju, kai išlipsiu iš šio daikto, mano plaukai atrodys „tobulai".
Buvau įsikibusi į Payne, kuriam ši karuselė visiškai neatrodė baisi. Kaip tai įmanoma? Jis ką nebijo nieko?
Po maždaug dar 5 minučių baigėsi katorga su sukimusi ratu keliasdešimt kartų ir su tais baisiais posūkiais.
Kai išlipom iš to daikto, man svaigo galvą, tad stovėjau pasirėmusi į savo vaikino petį.
- Dar bloga? – paklausė Niall.
- Ne, jau geriau. – atsakiau ir atsitraukiau nuo Liam.
- Ką jūs?! – sucypė Alice, jau laikydama cukraus vatą rankose.
- Po traukinuko. – atsakiau.
- Nu, patiko? – paklausė Louis ir nugvelbė iš savo merginos mėlynos cukraus vatos.
- Joa, liuks buvo. – kalbėjo Ashley, visa išsišiepusi ir patenkinta Niall glėby.
- Mhm... "Labai". – tariau sarkastiškai. - Net galva svaigt pradėjo. – pavarčiau akis.
- O jums kaip gulbės? – paklausė Niall nusijuokdamas.
- Normaliai, tik manęs vos Louis į vandenį neįstūmė. O šiaip visai nieko, prisiminiau vaikystę. – aiškino Alice. – Norit vatos? – atkišo tą vatą į mūsų pusę ji, tad atsiplėšiau gabalėlį.
Viskas baigėsi, kad visiem pasidarė šalta, net mūsų vaikinukams, tad visi patraukėm namo.
Kai su Liam pagaliau parsigabenom namo, padariau mums arbatos ir praleidom vakarą žiūrėdami TV. Na, žinoma po to ir karštai lovoj. Tad vėl buvo šilta...
~ ~ ~ Rytas ~ ~ ~
Alice pov.
- Louis? – pajudinau vaikiną lovoj, kai pati jau buvau susiruošusi į paskaitas.
- Kas? – išgirdau jo rytinį prikimusi balsą.
Dieve, koks jis seksualus. Ramiai, Alice. Kur tavo mintys nuo pat ryto skraido..?
- Nuvežk į paskaitas. – suzyziau ir užgriuvau ant jo nugaros.
Na, vaikinas gulėjo pilvu į lovą, tad aš dabar guliu pilvu ant jo nugaros. Šiaip taip gulėt ir patogu ir minkšta. Reiks dažniau šitaip.
- O Daria tavęs paimt negali? – vis dar užsimerkęs, kalbėjo.
- Ne, negali. – atsakiau. – Nes noriu, kad tu mane nuvežtum. – tariau ir pabučiavau jo skruostą.
- Bet aš miego noriu. – pasiskundė. – Dar labai anksti.
- Jei mane nuveši... – pasilenkiau link vaikino ausies. – Galėsi vakare mane padaryt taip, kaip pats norėsi. – stengiausi, kuo seksualiau pasakyt tą frazę. – Gi žinau, kad nori manęs... – pabučiavau vaikino kaklą.
Vaikino akys plačiai prasimerkė, o veide buvo dirty šypsenėlė.
- Bet tada tu mano nuo 8PM. Tinka? – derėjosi.
- Nuo taip anksti?! – nustebau.
- Tu nežinai, ką aš tau norėsiu padaryt šiąnakt... – nutęsė. - Tai susitarėm?
- Gerai, bet dabar lipk iš lovos, miegaliau. – sutikau ir nulipau nuo vaikino, patemdama jį už rankos.
Galiausiai mano tinginys Louis Tomlinson sugebėjo išlipt iš lovos ir mes papusryčiavę ir pasibučiavę sugebėjom išvažiuot iš namų.
VOCÊ ESTÁ LENDO
"They Didn't Expect To Fall In Love" (L.P.+L.T./H.S.) LTU BAIGTA
FanficŠioje istorijoje bus rašoma apie dvi merginas - Alice ir Daria. Jos baigusios vidurinę mokyklą nusprendė išvykti mokytis į UK. Tik baigusios 12 klasę merginos, susikrovusios visus daiktus, išskrido į Anglijos sostinę London'ą. Kol merginos susipažin...