'179'

664 65 9
                                    

(Norit pasileiskit ;) Clean Bandit - Rather Be ft. Jess Glynne )

Daria pov.

- Nenoriuuu... – verkšleno Alice ir atsidengė veidą.

- Reikia! – atsakė jai Payne. – Tai man išvis 23, o bus 24. – su pokerface'u pažiūrėjo į merginą Liam. – Tai tu dar jauna, jauna. – tikino ją.

- Dar senesnė pasijaučiau. – subambėjo ir ėdė toliau.

- Reiks kokį DJ pasisamdyt. – pasvarsčiau.

- O galim, kokią nors grupęęę?! – sucypė Alice. – Sor, Liam, kviesčiau 'One Direction', bet tada mirs vienas žmogus iš ten.

- Grupę? – susimąsčiau ir palinkčiojau. – Not bad idea.

- Tai nieko, nieko. – patikino rudaplaukis Alice'ę. – Man vis vien pertrauką, tad jokių dainavimų su grupe.

- Noriu Radžio. – užgiedojo užsisvajojus.

- Ko? Ko? – susiraukiau.

- Radži. – pakartojo.

- O kas jis toks? – susiraukęs pažiūrėjo į mane Liam. – Jis išvis atlikėjas?

- Dainininkas, kuris dainavo ten kur mes gyvenom. Nu, nelabai toks įžymus.

- Bet dainuškos, tai fab. – primetė kažką tobulo Alice ir iškėlė nykštį į viršų.

- Alice, išsirink kažką normalesnio. – paliepiau. – O, kai sugalvoji sakai man, o po to mes su Liam jau padarysim viską. Ane, mažiuk? – paklausiau meiliai.

- Tai pasistengsim. – atsiduso Liam, nes suprato, kad užknisiu jį. – Tai dar apsirengimo kodą sugalvokit. – ant bairio leptelėjo vaikinas.

- Ale, rimtai! – sucypė mergina.

Ačiū dievui, jos nuotaika vėl gera ir ji pamiršo tuos blogus dalykus ir nutikimus.

- Davai, darom Havajų temą? Prašau, prašau! – zyzė. – Aš noriu to sijono.

- Dėl manęs. – nusijuokiau. – Rink, ką nori.

- Yes! – surėkė ji, o aš paėmiau vyno bonką ir bandžiau ją atidaryt.

Švenčiam kažką... Bet, žinoma, normaliai atidaryt tos vyno bonkos nesugebėjau, nes Liam zyzė, kad duočiau jam ją atkimšt, bet aš esu užsispyręs žmogus, tad...

Dabar Liam maikė rožinė. Upss.... Nu, tampėm, tampėm tą bonką, kad net sugebėjau jį apliet.

- Netyčiaaaa....- nutęsiau ir pyliau vyno į savo taurę.

- Po velnių, Daria! – keikėsi Liam su šlapia maike ant savęs.

- Netyčiukas. – dar kartą pasakiau ir atsigėriau vyno, o Alice jau išgriuvus žvengė iš mūsų.

- Tokią maikę suvarei. Ji medvilninė buvo. - inkštė ir skundės vaikinas.

- Pilna spinta pas tave tų maikių. – numojau ranka ir padėjau taurę atgal ant stalo, o tada paėmiau saują traškučių.

- Skalbsi. – paliepė Liam, parodydamas į dėmę, ir atsistojo nuo sofos.

- Oj, tai aišku, net rankom, „žinai". – subambėjau sarkastiškai.

"They Didn't Expect To Fall In Love" (L.P.+L.T./H.S.) LTU BAIGTADonde viven las historias. Descúbrelo ahora