'1'

5.1K 147 5
                                    

Alice pov.

- Daria, einam į miestą? – surikau iš kito kambario.

- Tuoj, tik baigsiu dėtis daiktus. – atrėkė ji.

- Okey. – ir toliau žiūrėjau TV.

- Alice, patinka čia? – paklausė Daria'os teta, atėjusi į kambarį.

- Pas jus labai gražus butas, o miesto dar nematėm. – šyptelėjau.

- Gi sakiau nesikreipk į mane jūs, nes tada pasijaučiu labai sena, nors tokia nesu. – šyptelėjo Daria'os teta Clara.

- Ups, atsiprašau. – nusijuokiau, o ji kartu.

- Alice, ateik čia! Padėsi! – surėkė Daria.

- Ateinu. – atsistojau nuo sofos ir žingsniavau į mūsų laikiną kambarį. – Na? – įėjau į kambarį.

- Neišsirenku... – sumurmėjo ji ir parodė į du švarkelius, padėtus ant lovos. – Kurį? Tą kur iš seniau turiu, ar tą kurį šiandien nusipirkau?

Taip, ji tikra drabužių maniakė. Mes tik išlipom iš lėktuvo, atvažiavom ir ėjom iki buto, bet Daria pamatė parduotuvėje švarkelį ir jį nusipirko, net nedvejojusi.

- Dėkis abu ir viskas. – pašmaikštavau, o Daria pavartė akis.

- Kaip aš atrodysiu su abejais, kaip eskimė kažkokia. – subambėjo ji.

- Gerai, gerai. Dėkis tą kur šiandien pirkai. – šyptelėjau.

- Tu tikra? Ar žalios spalvos džinsinis švarkelis tiks prie mano drabužių? – leptelėjo.

- Jėzzz... Atrodo, tu į pasimatymą eini. – pavarčiau akis.

- Gal ir einu. – nusivaipė.

- Na, ir su kuo? – sukryžiavau rankas.

- Tu jo nepažįsti. – atšovė Daria.

- Aš čia nieko nepažįstu. – sukikenau.

- Aš irgi. – pritarė ji ir mes abi sukikenom.

- Tinka tas švarkelis prie džinsų ir palaidinės. Nu, žodžiu prie visko tinka. – gyriau. – Aš vapšė neimu į galvą, kaip atrodau.

- Tu visad atrodai gražiai. – sumurmėjo Daria.

- Jo... Jo... Ypač su treningiukais. – pasišaipiau ir, priėjusi prie savo daiktų, spintoje išsitraukiau savo švarką.

- Jie tau tinka.

- Žinau. – nusivaipiau. - Viskas, kaip iš subinės atrodo. Baisiai susiglamžęs tas mano švarkas. – pažiūrėjau į savo švarkelį.

- Atrodo tau rūpi, kaip jis atrodo. – pasiėmė tašę Daria.

- Teisingai, man nerūpi. – žvengiau. – Ai, išsilygins ant kūno. – sumurmėjau ir užsidėjau švarką.

- O batai tinka?

- Einam tik. – išsitempiau ją iš kambario.

- Clara, mes einam su miestu pažindintis! – surėkė Daria, o aš apsiaviau savo violetinius 'Adido' sportbačius.

- Tik nepasiklyskit, mergaitės! Jei ką skambinat! – surėkė iš svetainės Clara.

- Gerai. – tarė Daria.

Aš pagriebiau savo telą ir pinigus, kuriuos įgrūdau į kišenę. Nulipom laiptais žemyn ir išėjom į kiemą.

- Kur einam? – paklausiau.

"They Didn't Expect To Fall In Love" (L.P.+L.T./H.S.) LTU BAIGTADonde viven las historias. Descúbrelo ahora