(Norit pasileiskit ;) Marcus Layton - Cold in California ft. JRDN )
Daria pov.
~ ~ ~ Po 2 savaičių ~ ~ ~
- Okey, pakvietimai išsiųsti. – tikrinau ar jau viską padariau, nes ryt mūsų gražuolės 20-tasis gimtadienis.
- Čia primena vestuves. – nusijuokė Liam ir pasikabino mano liemenį bei prisitraukė arčiau savęs.
- Oj, jau vestuvėm samdytume organizatorius. – patikinau vaikiną ir skaičiau sąrašą, ką turim dar padaryt ar, ką jau atlikom.
- O tai kas Alice'ę iki baliaus vietos atveš? – paklausė Payne ir atrėmė smakrą man į petį.
- Kaip kas? Taksas gi. – atsakiau logiškai.
Gi Alice pardavė tą Louis namą ir nusipirko būtą, kuriam jau gyvena savaitę laiko.
Tipo nenori man ir Liam gyvent ir maišytis po kojom, nors ji niekuo mums čia nemaišė.
Sakėm, kad gali likt ir gyvent čia, bet nee... Užsispyrė ir išsikraustė. Tipinė Alice.
Abi einam į paskaitas ir bendraujam, kaip ir visad daug ir gerai. Ji jau spėju baigia pamiršt tą šūdą su Louis ir tai postūmis į priekį.
Ryt jos gimcė ir bus merginos išsvajotoji Havajų tema. Jėzz... Dėl tos temos ilgai drabužių ieškot reikėjo.
Tortas užsakytas, kaip ir likęs maistas bei gėrimai. Gerai, kad ryt penktadienis ir galėsim visi švęst, kad ir iki ryto. Spėju, taip ir bus.
Gi tik kartą gyvenime sukanka 20. Paūšim „šiek tiek". Svarbu neprisigert, nes tada mirsiu sekančią dieną. Nors vargu ar to pavyks išvengt...
- Tik tegu ją atveža, kai visi ten jau bus. – pridūrė..
- Tai taip. – palinkčiojau ir išbraukiau dalykus, kuriuos jau esam padarę. – O jie sutiko koncertuot? – paklausiau savo vaikino, nes jis tarėsi dėl gyvos muzikos.
- Kaip ir. – atsakė. – Bet reik dar ryt pasukt jiems ir primint.
- Cool, bus afigienas party.
- Man atrodo liksim negyvi šįkart visi. – nusijuokė. – Bet gerai, kad po to liksim ten ir miegot.
- Šita idėja tai labai gera, kad visi liekam ten. – pripažinau. – Bet žinai man smalsu, kas vyksta tarp jos ir Harry. Ką nors girdėjai?
- O ką žinau. – mes vis dar stovėjom toj pačioj vietoj. – Su Harry labai seniai rašiausi, o Alice'ę irgi seniai bematėm abu. Galbūt tarp jų kažkas mezgasi?
- Oj, tik tegu nebūna taip pat, kaip su Louis. – dejavau. – Nes bus katastrofa ir abejoju, ar ji tiek ištvertų visko ir vėl.
- Žinai, mes galėtume... – pradėjo Liam pasakot planą, o aš linkčiojau.
~ ~ ~ Kitą dieną, po paskaitų ~ ~ ~
Alice pov.
- It's my b-day! – jau rėkaudama, dainavau duše.
Nuotaika, tai super šiandien. Net univere paskaitos greit ir lengvai praėjo, kaip niekad. O dabar grįžau į savo butą ir ruošiuosi baliukui. Kai cool!
ESTÁS LEYENDO
"They Didn't Expect To Fall In Love" (L.P.+L.T./H.S.) LTU BAIGTA
FanficŠioje istorijoje bus rašoma apie dvi merginas - Alice ir Daria. Jos baigusios vidurinę mokyklą nusprendė išvykti mokytis į UK. Tik baigusios 12 klasę merginos, susikrovusios visus daiktus, išskrido į Anglijos sostinę London'ą. Kol merginos susipažin...