(Norit pasileiskit ;) Mr. Probz - Till You're Loved )
Alice pov.
- Noriu tavęs. - prisipažinau ir gavau bučinį į lūpas, o Harry ištraukė savo ranką man iš kelnaičių, o aš susiraukiau. Kas per šūdas..?
- Aš tavęs taip pat noriu... - nutęsė ir atsitraukė šiek tiek nuo manęs, o aš... Ką aš? Nusiminiau.
- Supratau. - atsidusau ir nustūmiau vaikiną nuo savęs.
- Nesuprask blogai, Ali. - leptelėjo. - Patikėk, noriu tau padaryt daug blogų dalykų, bet dar palauk, mažute. Ne taip greitai. O tu pati esi vis dar sumišus savo jausmuose, žinau tai. Aš noriu tai padaryt, kai tu eisi iš proto dėl visko. - sumurmėjo ir pasilenkęs pabučiavo mano skruostą.
- Gerai. - atsikvėpiau.
Kas čia ką tik įvyko? Ir kur dingo neapkenčiamas Harry?
Jis manęs, kaip ir nori, bet nori ir palaukt kažko. Tipo, kol jį įsimylėsiu ar kažkas panašaus?
- Reiktų apsirengt, kaip manai? - atsisėdau patogiai ant sofos ir pasijaučiau nejaukiai, sėdinti prieš jį beveik nuoga.
- Reiktų, nes tu nuoga mane užhipnotizuoji ir jaudini. - nuo jo tokių žodžių mano skruostai rausta ir dega, jaučiu tai. Ir kodėl visad tai nutinka?
~ ~ ~ Next day ~ ~ ~
Pajaučiau vaikino lūpas, tad per bučinį išsišiepiau. Tobulas rytas. Seniai tokį ir turėjau.
- Labas rytas, brangute. - pasiekė mano ausis, o aš šiek tiek pasiraižiau ir, pramerkusi akis, pasisukau į Styles pusę.
Brangute... Tas žodis, lydaus.
- Labas. - šyptelėjau.
Kaip bebūtų keista, pro plonas užuolaidas į kambarį pateko saulė, kuri apšvietė visą kambarį.
Harry mane užsitempė ant savęs, tad dabar pilvu guliu ant vaikino. O rankas laikiau sukryžiavusi veido aukštyje, o galva padėta ant jų.
Jaučiau, kaip vaikinas painiojo mūsų kojas, o garbaniaus rankos nubėgo mano liemeniu žemyn ir, kai pasiekė jo maikės apačią, palindo po ja.
Taip, aš miegojau su Harry maike, nes pasirodo sugebėjau nepasiimt savo naktinių drabužių.
Žaliaakio prisilietimai tokie švelnūs ir malonūs. Jo rankos nubėgo mano šonais ir galiausiai atsidūrė ant mano užpakaliuko, kurį jis spustelėjo, o užtai aš į jį pašnairavau.
- Kaip miegojai? - pasiteiravo.
Dievinu jo rytinį prikimusį balsą. Jis tobulas mano ausims.
- Kaip ant debesų. - sumurmėjau, šypteldama ir pasilenkusi daviau mažą bučinį į jo lūpas. - O tu?
- Puikiai, nes man patinka, kaip tu miegi. Tada atrodai labai miela.
- Ar tu stebėjai mane miegančią? - prisimerkusi pažvelgiau į jį.
- Kad šita princesė labai ilgai miega. - nusijuokė ir jo rankos atsidūrė ant mano nuogo liemens ir vėl.
- O tai kiek valandų?
- Beveik 2PM jau.
- Okey, pamiegojau. - sukrizenau ir, atkabinusi vaikino rankas nuo savęs, išlipau iš lovos. - Einu po dušu. - informavau. - Pabūk geras ir padaryk kavos. - paprašiau ir nusiunčiau jam oro bučkį, išeidama iš šio kambario.
VOUS LISEZ
"They Didn't Expect To Fall In Love" (L.P.+L.T./H.S.) LTU BAIGTA
FanfictionŠioje istorijoje bus rašoma apie dvi merginas - Alice ir Daria. Jos baigusios vidurinę mokyklą nusprendė išvykti mokytis į UK. Tik baigusios 12 klasę merginos, susikrovusios visus daiktus, išskrido į Anglijos sostinę London'ą. Kol merginos susipažin...