'73'

966 72 9
                                    

Alice pov.

- Nieko aš neslepiu! – atrėkė jis ir jau 2 kartą eina ratu aplink svetainę.

- Mhm... Prie draugų neslepi, bet į miestą ar dar kur nors nesivedi!

- Nu, tai mes niekur neinam... – kažką malė jis ir pasikasė kaklą.

- Ką tu čia man trielini?! – surėkiau ant jo. – Sakiau, einam, kur nors, tai vis išsisukinėji. Tai tu pavargęs, tai tu tingi, tai tau kažkokie reikalai, apie, kuriuos aš irgi nieko nežinau!

- Tai ką tu nori veikt?! – Louis patraukė link virtuvės, o aš jam iš paskos.

- Nueit, kur nors, su tavim! – atsakiau. – Gi tu mano vaikinas ir toks vaizdas, kad tokio vapšė neturiu!

- Taigi aš myliu tave! – rėkė jis ir, jau apėjęs virtuvę, ėjo kitur.

O aš, kaip uodega, jam iš paskos.

- To neužtenka pasakyt! – surėkiau. – Reikia veiksmų.

- Gi krušu tave. – suprunkštė jis, o mano akys išsiplėtė nuo jo pasakytų žodžių.

- Tai ką tu mane kruši tik dėl to?! Nu, pasaka tiesiog! Esu Louis William Tomlinson sekso žaisliukas! – rėkiau ant visų namų.

- Ne taip suformulavau sakinį... – pasikasė vėl kaklą jis.

- Kaip aš tavęs nekenčiu... – atsidusau. – Bet be tavęs irgi negaliu.

- Taip, negali, nes myli mane. – vaipėsi patenkintas vaikinas.

- Bet tu užknisi... – sukryžiavau rankas po krūtine, kai mes jau nežinau kelintą kartą buvom svetainėj.

- Patikėk tu mane irgi. – tarė jis.

Mane supykdė ir dabar verdu pykčiu. Nesusilaikiau ir tvojau jam per galvą su delnu. Gal kiek proto įkrėsiu?

- Puiku! – surėkiau. – Mes „tobula" pora. – su sarkazmu tariau. – Vienas kito nekenčiam, bet mylimės. Ir dar mano vaikinas toks asilas, kad net slepia mane! – ėjau, kuo toliau, nuo Louis. Nuėjau į koridorių.

- Kur? Kur tu eini? – dabar man iš paskos vilkosi Louis, o aš užsidėjau savo 'Adido' kedukus ir džemperį.

- Einu, kuo toliau, nuo tavęs, kad neužknisčiau! – surėkiau ir, atsidariusi duris, išėjau. Dar stipriai trenkiau jas.

~ ~ ~ Daria pov. ~ ~ ~

Susiliejau su Liam taip, kad net jis kažkur išėjo. Tai knisa. Nuo kada mes tiek daug pykstamės?

Visada gražiai sutardavom... O dabar dėl kažkokių smulkmenų pykstamės.

Atsinešiau į svetainę saldumynų ir juos valgiau. Skausmą skandinu saldumynuose. Ir viskas per Liam.

Ėdžiau guminukus, kai man sutrukdė juos valgyt durų skambutis. O gal Liam jau taikytis sugalvojo?

Atsistojau nuo sofos ir patraukiau durų link. Atrakinau jas ir pravėriau. Prieš mano akis stovėjo Alice.

- Labas. – tarė ji. – Nesutrukdžiau? Galiu užeit? – paklausė mergina.

- Sveika. – atsidusau. – Ne, žinoma. – atsakiau ir plačiau pravėriau duris, kad ji įeitų.

Panelei įėjus, uždariau duris ir jas užrakinau.

- Kur Liam? – paklausė Alice ir nusiavė sportbačius.

- Ai, žodžiu susipykom. – numojau ranka ir traukiau svetainės link.

- Tai dėl ko? – susiraukė mergina ir ėjo šalia manęs.

"They Didn't Expect To Fall In Love" (L.P.+L.T./H.S.) LTU BAIGTADonde viven las historias. Descúbrelo ahora