(Norit pasileiskit dainelęęę :) The Weeknd - Starboy ft. Daft Punk )
Alice pov.
- Jau tikiuos namų raktų nenukišai? – sumurmėjau ir atsirėmiau į namo sieną, kol vaikinas savo kišenėse ieškojo raktų.
- Tu neįsivaizduoji, kaip mane suerzinai kavinėj. – su pedo smile pažiūrėjo į mane ir, ištraukęs raktus iš džinsų kišenės, pradėjo rakinti duris.
- Upss... Netyčia. – patrūkčiojau pečiais ir rudaplaukis pravėrė duris, įėjau į namą.
Žinoma, Louis ėjo man iš paskos, nes mes suknistai vis dar surakinti per jo bukumą. Už ką man tokia kančia su juo ir jo išdaigom?
Nusiaviau savo batus prie lauko durų, tą patį darė ir Tomlinson. Pažiūrėjau į veidrodį, kaip atrodau.
Žinoma, mano plaukai tragiškai susivėlę, tad su pirštų galais juos perbraukiau tikėdamasi, kad jie po to atrodys geriau.
Bet neee... Jie buvo tokie pat debiliškai susivėlę.
- Tai sakai netyčia? – buvau netikėtai priremta prie sienos koridoriuj.
Nieko jam neatsakiau tik stebėjau, kas bus toliau. Mano nugara lietėsi su šalta siena.
Vaikino viena ranka atsirado ant mano liemens ir palindo po maikute. Mano kūnu nubėgo šiurpuliukų bangą, kurią sukėlė Louis.
Tomlinson stovėjo prie pat manęs. Jaučiau, kaip jo kvėpavimas atsimuša lengvai man į veidą. Tarp mūsų veidų atstumas buvo toks nedidelis.
Nuo Louis sklido jo cigarečių ir kvepalų kvapas, kuris kaip ne keista mane užhipnotizavo.
Jo akys žiūrėjo gyliai į manąsias ir aš pajaučiau, kad mano širdis pradeda greičiau plakti.
Tiksliau atrodė, kad ji iššoks man iš krūtinės. Mano kvėpavimas taip pat pagreitėjo. Štai ką daro man Louis.
Mano kairė laisva ranka lėtai nukeliavo prie Louis preso ir ją lėtai kėliau viršun vaikino kūnu. Pasiekusi jo kaklą, užkabinau ją ten.
- Pasiilgau tavęs, Alice. – sušnabždėjo Louis, pasilenkdamas link mano ausies.
Po sekundės pajaučiau, kaip vaikino lūpos paliečia mano kaklą. Tad iš malonumo, net mano akys užsimerkė.
Lengvai šiek tiek atlošiau galvą viršun, taip leisdama vaikinui patogiau bučiuoti mano kaklą.
Tomlinson bučiuodamas mano kaklą, palikdavo šlapius plotelius. Prikandau savo apatinę lūpą iš malonumo, kurį teikė jo lūpos ant mano kaklo.
Mėlynakis suradęs mano silpnąjį taškelį kakle į jį įsisiurbė, taip priversdamas iš mano lūpų pabėgti vienai nedidelei dejonei. Dėl to vaikinas išsišiepė.
- Ar tu pasiilgai manęs taip pat? – paklausė ir vis pradėjo čiulpti mano kaklo oda.
Manimi bėgiojo malonumo bangos, o pirštai jau buvo įvelti į jo švelnius, rudus plaukus.
Vaikino ranka nubėgo iki mano nugaros, kas nusiuntė dar daugiau jausmų.
Atrodė tarytum, tas vietas, kurias jis lietė, degina. Bet tai buvo vienas iš malonių dalykų.
YOU ARE READING
"They Didn't Expect To Fall In Love" (L.P.+L.T./H.S.) LTU BAIGTA
FanfictionŠioje istorijoje bus rašoma apie dvi merginas - Alice ir Daria. Jos baigusios vidurinę mokyklą nusprendė išvykti mokytis į UK. Tik baigusios 12 klasę merginos, susikrovusios visus daiktus, išskrido į Anglijos sostinę London'ą. Kol merginos susipažin...