'127'

742 66 25
                                    

Daria pov.

- Tau viskas šiandien miela žiūriu. Ar man tik taip atrodo?

- Ypač šita tavo maikutė ir kepurė su 'Nike' ženklu, ant kurios užrašyta 'Golf'. – kalbėjo, kai nulipom žemyn.

- Gerai, gerai. – pasidaviau. – Važiuojam, nes pavėluosim ir nepamiršk to golfo rinkinio, kurį dovanosim. – priminiau ir dar tvarkiaus drabužius šiek tiek, kol Payne buvo kažkur nuėjęs iš koridoriaus.

- Mažute, o aš tau minėjau, kad iš pradžių Niall sakė visiem ateit tvarkingai? Ta prasme, su suknelėm ir panašiai? – grįžo su tuo golfo rinkiniu rankose vaikinas.

- Ką?! – supanikavau. – Ne! Nesakei! – jau konkrečiai paniką jaučiau.

- Tai sakau dabar, nes iš pradžių važiuosim į restoraną vakarieniaut, o po to tik į klubą, kur bus ta golfo temo. – paaiškino.

- Liam, tu asilas! – surėkiau ir bėgte lėkiau viršun. – Aš nespėsiu susiruošt per tave! Kokią čia suknę dėtis?! – su savimi tariausi, kol lipau viršun.

Kadangi aš kartais pabūnu reaktyvinė, tai šiandien to reikėjo. Užsidėjau pūstą juodą sijoną ir baltą palaidinę bei dar pagriebiau savo švarkelį, kaip gerai, kad šiandien saulė šviečia ir šilta.

Apsiaviau savo kablus, dar vos nenugriuvau, kai juos dėjausi. Į tašę greit įsikišau tos golfo temos drabužius ir bėgte lėkiau žemyn.

- Liam?! – užrėkiau, o jis jau su tvarkingu kostiumu iš lindo iš svetainės. Kaip įmanoma, taip greit apsirengt? – Važiuojam! – komandavau ir, paėmusi jo ranką, tempiausi iš namo.

Kadangi Payne pagazavo normaliai, spėjom atvažiuot laiku į tą restoraną. Ir žinoma, atrodau tragiškai per tą skubėjimą.

Išlipom iš mašinos ir ėjom į pastato vidų, bet ramiai įeit negalėjom, nes prispito žurnalistai ir paparacai.

Vaikinas mane tiesiog įsitempė į vidų, niekam nieko neatsakęs į klausimus, ir aleliuja viduj buvo ramu.

Nusirengiau savo švarką ir pasidėjau tašę su kitais daiktais. Liam nešė tą dovaną, tad mes priėjom prie mūsų draugų ir pasveikinom Niall.

Jam patiko mūsų dovana, mačiau tai iš jo išraiškos. Gi jis golfo maniakas. Po pasveikinimo Horan su gimtadieniu, ėjom sveikintis su kitais.

Pamačiau, kad Louis su Alice jau susitaikė ir tai rodė jų prisiglaudimas vienas prie kito ir kikenimas. Jie tokie cuteeee...

Harry čia buvo atsivilkęs su savo mokykline mergužėle, kaip gerai, kad jie ryt išskrenda ir nematysiu tos peroksidės snukio. Ji baisi. Rimtai.

- Tai susitaikėt? – apsikabindama Alice paklausiau tyliai, kad tik ji girdėtų.

- Na, taip... – pasikasė ranką mergina, kai mes pasileidom.

Ji vilkėjo oranžinę pūstoką suknelę ir juodus aukštakulnius.

– Supratau, kad Louis rūpinosi manim, tai pati 1-ma šįkart su juo taikiausi, jei nori žinot. – pridūrė, o aš į ją žiūrėjau nustebusi, nes po velnių Alice niekad 1-ma nesitaiko, arba laaabbbbaaiii retai.

- Šaunuolė! – sucypiau šalia jos, kol Liam ir Louis, kiek toliau nuo mūsų, kalbėjo tarpusavyje. – Mažiau pykitės.

- Atrodai gražiai. – pagyrė mane nužiūrėdama panelę.

- Tu irgi. New suknelė? – paklausiau jos.

- Nop, net iš namų šita. – nusijuokė ji ir išgirdom kalenimą į stiklinę, tad su Alice pažiūrėjom į vietą, kur norėjo mūsų dėmesio.

- Prašau visus susėskit į vietas, kur padėta jūsų vardo kortelė. – informavo Niall.

~ ~ ~ Alice pov. ~ ~ ~

Po Horan žodžių visi ėjo link stalo, kuris buvo paruoštas mums. Eidama pro stalo kraštą, ieškojau savo vardo kortelės.

Na, čia buvo daugoka žmonių, tad ir stalas buvo ilgas. Ant stalo buvo gražiai sudėtas servizas ir, tai atrodė itin prabangiai.

Maždaug vidury stalo pamačiau savo kortelę 'Alice D.', tad atsistojau prie kėdės ir mano akys nukrypo į dešinę pusę. Šalia manęs sėdės mano Louisyto. Pažiūrėjau į kairę ir... O dieve... Šalia manęs sėdės Harry iš kitos pusės.

WHY?!

Galiu paklaust, už ką man taip? Sėdėsiu tarp vaikinų, tarp kurių esu pasimetusi... Nors gal ne?

Mintyse pavarčiau akis, bet šalia manęs priėjo Louis ir džentelmeniškai atitraukė man kėdę, kad atsisėsčiau, ką aš ir padariau.

Visi susėdo į savo vietas ir laukė patiekalų. Mano laimei, prieš mane sėdėjo Daria, o šalia jos Liam. Padavėjai pilstė vyną į taures, tad aš paprašiau sau saldaus, nes blyn nekenčiu sauso.

Po maždaug 15min. mums pateikė 1-mąjį patiekalą ir tai buvo kažkokią labai jau ten šūstra sriuba, apie kurią niekad ankščiau nebuvau girdėjusi.

Kol valgėm ją, fone grojo paprastos gan ramios dainos, kad palaikytų jaukią atmosferą.

Žinoma, visi kalbėjo apie Niall ir jo paauglystės dieneles. Po kiek laiko buvo pateikti pietūs. Jaučiu pastorėsiu nuo tiek prisivalgymo.

Bet maistas čia išties geras ir skanus. Puikią vietą parinko Niall švęst gimcę. Blyn, o kur aš švęsiu savo gimcę?

Ant stalo buvo atnešta užkandos ir panašiai, tad vaikinai sakė tostus mūsų blondinui ir kiti taip pat gėrė, kaip ir aš. Bet tik, kaip sakant 'palaižydavau' to vyno. Nesu vyno mėgėja, bet nerėksiu, kad man atneštų, ko kito, tad tenkinausi saldžiu vynu.

Valgiau sau kažkokias salotas ir kelis kartus vos jų nepamečiau dėdamasi sau burną. Siaubas, valgyt nebemoku. Kokia gėda... Kad tos salotos kaltos! Kodėl jos taip krenta?

Bet mano lėtą stengimąsi nenumest maisto, dedantis į burną, sutrikdė... Pajaučiau, kaip vaikino ranka švelniai nuslysta ant mano kojos ir šiek tiek kilsteli suknelę aukštyn bei padeda ranką ant mano šlaunies.

Vos neišspjoviau maisto dėl tokio vaikino elgesio, bet susivaldžiau. Lėtai nurijau visą maistą turėtą burnoje ir padėjau šakutę lėkštėje ir stengiausi neparodyti, kad esu sutrikusi dėl tokio vaikino elgesio.

Kaip jums atrodo kieno delnas dabar yra padėtas ant mano kelio? Louis?

Vat ir neee! Ant mano šlaunies buvo Harry delnas. Jaučiau keistą jausmą, kai Styles liečia mane. Milijardas šiurpuliukų nubėgo mano kūnu. O tas jausmas, kai jo šalti žiedai paliečia mano karštą odą yra... Tobulas?

Jaučiausi sutrikusi dėl Harry rankos ant savo kojos, bet stengiausi to neparodyti, kaip tik galiu, nes po galais mes sėdim gimtadieny ir tarp žmonių krūvos.

Ir ačiū labai, kad ant stalo buvo uždėta ilga staltiesė, po kuria nesimatė kojų. Garbaniaus rankos pirštai švelniai glostė mano kojų odą.

Gurkštelėjau vyno ir padėjau taurę atgal, o tada iš lėto nuleidau savo ranka žemyn po stalu.

Nukeliavau su savo ranka iki Harry rankos ir savo pirštais perbraukiau per jo rankų odą, o tada uždėjau savo delną ant vaikino plaštakos.

Žaliaakio pirštai ir toliau lėtai glostė mano šlaunį. Išties, tai ramino. Savo pirštus įterpiau tarp Harry.

Ir man šiuo metu kažkodėl nerūpėjo, kad šalia manęs sėdi Louis, o šalia Styles jo peroksidė.

Taip prasėdėjom apie valandą ir tada visi varėm iki vietos, kur vyks gimcės pratęsimas ir diskanas, pagal Niall. Be to ten bus ta keista golfo tema. Visi išsivilkom iki tos vietos.

Merginos ėjo gatve žvengdamos, o vaikinai kiek jau apsvaigę dėl alkoholio, bet pasisekė, kad reikėjo pereiti tik į kiek toliau esantį pastatą.

- Gerai jautiesi? – paklausė, priėjęs prie manęs, Louis.






"They Didn't Expect To Fall In Love" (L.P.+L.T./H.S.) LTU BAIGTAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin