'115'

754 63 22
                                    

Alice pov.

Tik staiga suskambo mano telefonas. Bandžiau atsitraukti nuo Harry, bet jis buvo ant tiek įsijautęs su bučiniu, kad nepaleido manęs ir atakavo mano lūpas toliau.

- Harry..? – suaimanuodama tariau, kai vis bandžiau nuo jo atsitraukti.

- Mm? – paklausė, bučiuodamas mano kaklą.

- Man reikia pakelt.

- O man reikia tavo bučinių, kurių velniškai pasiilgau... – tarė, šiek tiek atsitraukęs nuo mano kaklo, bet tada vėl į jį įsisiurbė.

- Harry, bus dar bučinių, jei leisi man atsiliept. – derėjausi ir patraukiau rankas nuo jo kaklo.

- Pažadėk. – nukilino mane, atsitraukęs nuo manęs per 10cm nuo mano veido. Vis dar jaučiau jo kvėpavimą, atsimušantį man į veidą.

- Pažadu, Harryti. – tariau ir išsitraukiau iš džinsų kišenės telefoną, vis dar sėdėdama ant vaikino kelių.

O Styles sėdėjo visas patenkintas,vis dar laikydamas rankas ant mano juosmens. Nepažiūrėjusi kas skambina, pakėliau ragelį ir pridėjau telefoną prie ausies.

Alice: - Princesė Alice klauso jūsų? – pasakiau, o Harry vos tvardė juoką, tad daviau jam su savo laisva ranka į galvą.

Camilla: - Sveikutė. – išgirdau Camilla'os balsą.

Alice: - Labū. – tariau.

Labū? Yra toks žodis? Spėju, nėra, bet čia mano new žodynas.

Camilla: - Tu kur? Gal kartais vakarėly? Nes, jei ten, nešk kudašių iš ten, kuo greičiau. – klausiau, ką taip greit mergina sako, tad vos spėjau susigaudyt.

Alice: - Camilla, aš ne ten. Aš gi koncerte buvau. – tariau ir pajaučiau, kaip Harry pirštai glosto mano kairį skruostą. – O kas ten nutiko? – paklausiau ir garbaniaus rankos jau atsidūrė ant mano liemens, apsivyniodamos mane.

Camilla: - Patikrinimas ar legalus alkoholis, tabakas ir panašiai. Tai geriau tokiose dalykuose nebūt ir nepakliūt. – paaiškino ji, o aš mėgavausi Harry prisilietimais ant savo juosmens. – Tai dabar mes likom be party... – atsiduso Camilla, o aš su savo kairės rankos smiliu nukeliavau iki Styles krūtinės ir prasegtų marškinių viršaus.

Alice: - Žinai, kai ką sugalvojau. Varykit visi 11PM pas mane. Tik pasirūpinkit maistu ir alkoholiu patys. – kalbėjau ir po to prikandau apatinę savo lūpą.

Camilla: - Tu rimtai rengsi party?! – sucypė, o aš savo pirštą pakišau po vaikino marškiniais ir paliečiau jo karštą odą su savo šaltu pirštu.

Vedžiojau ant jo krūtinės odos nematomas figūras.

Alice: - Surengsiu, bet apsirengimo kodas bus treningai ir panašiai. – perspėjau.

Camilla: - Okey... Myliu tave, draugeška!

Alice: - Pranešk visiems, kad Louis name vyks party ir koks apsirengimo kodas. Nu, ir viso kito nepamirškit. – pridūriau.

Camilla: - Jay! – sucypė ji, o Harry stebėjo kiekvieną mano pirštelio judesį. – Tu - geriausia! Mes atvažiuosim! – krykštavo mergina ir išgirdau, kad pokalbis pasibaigė, tad telefoną numečiau ant keleivio sėdynės telefoną.

- Ar ir aš esu pakviestas į tavo vakarėlį? – su dirty šypsena paklausė.

- Taip esi, bet jeigu apsirengsi pagal kodą. – šyptelėjau ir vėl užkėliau savo rankas ant jo kaklo. – Ar aš tau žadėjau bučinių? Ar man čia tik susišvietė? – prisimerkusi ir prikandusi apatinę lūpą, pažiūrėjau į vaikiną, kol jo rankos buvo ant mano šlaunų.

"They Didn't Expect To Fall In Love" (L.P.+L.T./H.S.) LTU BAIGTAOnde histórias criam vida. Descubra agora