'98'

926 76 11
                                    

Alice pov.

Ėjau išėjimo link ir, atsidariusi duris, pėdinau kažkur.

Alice: Okey... Žiūriu sklerozė tau atsinaujino : D

Harry: Nicole į palaikymo grupės šokėjas užsirašė *atsidūstu* -H

Alice: Oooo... Tai galėsi žiūrėt, kaip ji ten lankstos visom pozom... ; )

Harry: Pošlų minčių savininkė... –H

Alice: *pridedu* Numeris 1! ; )

Harry: Nesiginčiju ; ) xxx –H

Alice: Baik man tuos xxx siųst *nukilinu* Nicole'i gali siųst -.-

Harry: Nagi, pripažink jie tau patinka *prisimerkęs pažiūriu* -H

Alice: Tikėk svajonėm, Harryti ; )

Harry: Tikiu ; ) –H

Alice: Ok, einu ieškot Daria'os : ) Čiau......

Harry: Iki, Alice xxx –H

Vis tiek Harry uždėjo tuos bučkius. Nu, vapšė idiotas. Pavarčiau akis ir įsidėjau telefoną į galinę džinsų kišenę ir tipenau iki Daria'os.

~ ~ ~ Daria pov. ~ ~ ~

Šiandien, kiek girdėjau, visus paleido žymiai ankščiau negu turėtų. Vis dėlto pirma diena ir panašiai, tad nenori mūsų vargint.

Nutipenau iki savo mašinos ir laukiau, kol ateis Alice. O maždaug 5min. ji jau įlipo į automobilį.

- Koš-ma-ras. - skiemenim pasakė ji, tik atsisėdusi ir uždariusi dureles, o aš nusijuokiau.

- Tai ko taip? – pažvelgiau į ją.

- Man reik ten apsaugos. – sudejavo ir segėsi diržą.

- Kodėl? Pas mane beveik viskas normaliai buvo per paskaitą. – paaiškinau ir užsisegiau diržą.

- Dieve, prie manęs kalnas mergų prilipo ir klausinėjo, kaip Louis bučiuojasi, koks jis lovoj, kaip susipažinau su tavim ir Liam. Nu, žodžiu, jaučiuosi, bele kaip išsekinta nuo tų cypimų ir zyzimų.

- Vargšelė. – įkišau raktelį į spynelę ir pasukau jį. Mašina iškart užsivedė. – Važiuojam kavos?

- Yeah, galim. – palinkčiojo mergina. – Kaip pas tave? – pasiteiravo ir aš pradėjau išsukinėti iš universiteto teritorijos.

- Šiaip viskas normaliai. Tik, kad, kai kurios panos, labai apkalbinėjo mane. – subambėjau ir, įjungusi posūkį, pasukau į kairę pusę.

- Nu, pas tave, bent jos į veidą nelenda, kaip nesveikos. – pavartė akis ji, kai pažvelgiau į merginą.

- Yra viena tokia draugiška pana. Kate lygtais. – kalbėjau. – O dėsto, tai vyras. Maždaug 55 metų. Normalus žmogus atrodo. O pas tave?

- Ai, toks prikolnas dėstytojas. Kelis bairius metė, tai visai nieko. – gūžtelėjo pečiais Alice.

- Nu, jei prie bairio jis, tai sutarsi su juo. – nusijuokiau.

~ ~ ~ Alice pov. ~ ~ ~

Grįžau namo po pasisėdėjimo su Daria kavinukėj. Louis mane pasveikino su kančios pradžia.

„Labai pradžiugindamas". Dabar jam viską pasakojau apie savo 1-mąją dieną universitete.

- Bet žinok, man ten pasaugos reik. – pareiškiau.

"They Didn't Expect To Fall In Love" (L.P.+L.T./H.S.) LTU BAIGTAOnde histórias criam vida. Descubra agora