'45'

1.3K 81 2
                                    

Louis pov.

- Tavo liemuo sukurtas būtent man... – sušnabždėjau jai į ausį. – Ir kvepi beprotiškai skaniai. – mačiau, kaip merginos skruostai nuraudo ir ji nuleido galvą žemyn. – Gražuolės nežiūri į žemę. – tariau.

- Tai tada į kur jos žiūri? – pasuko veidą į mane Alice.

- Bet, kur kitur, tik ne į žemę. Jos pasirenka pačios. – pridūriau.

- Tada renkuosi tavo mėlynas akis. – žiūrėjo į mano akis mergina, kaip ir aš į jos.

Apsukau Alice'ę į save ir ją prisitraukiau arčiau savo kūno. Ji ir vėl uždėjo savo rankas man ant kaklo, o galvą padėjo ant mano peties.

Lėtai judėjom pagal muziką. Nebeiškenčiau ir savo lūpas pridėjau prie jos kaklo odos.

Žinojau, kad mergina nusišypso. Alice mane traukia. Jaučiu, tai ir man velniškai keista, kad kažkas mane gali traukti taip stipriai, kaip ji.

Palikau šlapius plotelius merginai ant kaklo, o ji atlošė galvą atgal, ją užversdama viršun.

Mačiau, kaip Alice užmerkia savo akis, ir mėgaujasi mano bučiniais ant jos kaklo.

Šyptelėjau ir palikau dar vieną šlapią plotelį. Alice atmerkė akis ir gyliai pažiūrėjo į manąsias.

Jos akys nukrypo link mano lūpų ir panelė prikando savo apatinę lūpą. Apie kokią minutę ji žiūrėjo, tai į mano akis, tai į lūpas.

Alice's karštas kvėpavimas atsimušė man į veidą. Nebeiškentusi mergina greit pasilenkė prie mano lūpų ir sujungė jas.

Iškart atsakiau į bučinį ir per jį išsišiepiau, kaip vaikas gavęs saldainį. Lyžtelėjau merginos apatinę lūpą taip prašydamas, įėjimo į jos burną.

Alice šyptelėjo per bučinį ir lėtai pravėrė savo burną. Mano liežuvis iškart nubėgo prie jos ir žaidė gaudynių, kurias aš laimėjau.

Ją bučiuoti yra kažkas tobulo. Pritrukus oro atsitraukėm. Panelė nuleido savo rankas nuo mano kaklo ir dabar savo mažas rankutes laikė man ant krūtinės.

- Nagi, eime. – patraukiau savo vieną ranką nuo jos liemens ir paėmiau jos ranką. Sunėriau mūsų rankų pirštus.

- Kur? – susiraukusi paklausė ji ir pažvelgė į mano akis.

- Čia per daug triukšmo. – tariau ir pradėjau ją teptis iš vakarėlio vietos.

~ ~ ~ Rytas ~ ~ ~

Alice pov.

Sunkiai praplėšiau savo akis, bet jas ir vėl užmerkiau. Tada vėl pramerkiau ir nusižiovojau.

Pajaučiau, kad guliu ant kažko. Okey... Pakėliau savo galvą ir pamačiau, kad miegojau ant Louis krūtinės, o jo rankos jaučiu, kad yra apsikabinusios mano liemenį.

Tai buvo keista... Ar aš su juo visą naktį miegojau..? Bet didžiausias klausimas, ką aš su juo veikiau ir ar aš su juo permiegojau?!

Nieko neatsimenu. Visiška tamsa. Atsimenu, kaip prie manęs priėjo Louis ir kaip mes šokom vakarėly, bet toliau nieko...

Lėtai akimis perbėgau per kambarį. Sienos buvo šviesiai rusvos spalvos, kampe stovėjo spinta. Šiaip, šis kambarys nebuvo didelis.

Pažvelgiau į Tomlinson, kuris vis dar miegojo. Mes gulėjom didelėj dvigulėj lovoj, o patalynė buvo baltos spalvos.

Nerangiai atsisėdau lovoj su vis dar apsikabinusiom Louis rankom ant mano liemens.

Gerai... Kur aš, po velnių, esu?! Jaučiausi, kiek išsigandusi ir sutrikusi.

"They Didn't Expect To Fall In Love" (L.P.+L.T./H.S.) LTU BAIGTAWhere stories live. Discover now