'141'

674 77 43
                                    

(Norit pasileiskit dainelę ;) Kings Of Leon - Use Somebody )

Daria pov.

Pro kavinukės duris įėjo rudaplaukė mergina, apsirengusi juodą paltą. Jos plaukai buvo lengvai nuo vėjo susivėlę, o akys sutiko manąsias. Pasiilgau jos...

- Alice?! - sucypiau ir, pašokusi iš savo vietos, nulėkiau prie pat jos.

- Daria, labas! - tarė mergina ir mes apsikabinom.

- Seniai matėmės. - tariau, kai šiek tiek apsitraukėm viena nuo kitos.

- Yeah, senokai. - tarė ji. - Tu čia su Liam? - pasiteiravo ir atsistojo į eilę prie kitų žmonių. Na, aš stovėjau šalia jos.

- Taip, atėjom kavos. Šaunu, kad sutikau tave. Pasiilgau savo draugeškos.

- Aha, mažai matomės, bet aš dabar į universitetą beveik neinu, o mokaus bendrabuty, savo kambary, beje. Tik darbus atnešu dėstytojams. - šyptelėjo paaiškindama.

- Ir kaip tie kambariai? - susidomėjau.

- Šiaip man užtenka ten visko ir vietos. Šiaip gerą kamabriokę gavau, tai pasisekė. - sukikeno. - O kaip jums abiem? - paklausė Alice ir akimis parodė į Liam.

- Puiku viskas, kaip visad. Šiandien namus Kalėdom papuošėm.

- Tikrai? Aš visai buvau pamiršus, kad šventės artėja. - nusijuokė ir užsisakė sau kakavos.

- Rimtai gersi kakavą? - nusijuokiau.

- Ai, seniai gėriau kažkaip, tai užsimaniau. - atsakė sukikendama. (Nekyla įtarimas..?)

- Nagi, einam, bent čia, pasėdėt. Seniai gi matėmės. - zyziau jos.

- Na, gerai... - nutęsdama sutiko.

- Jay! - sucypiau ir ją nusitempiau prie savo vaikino.

Mergina pasisveikino su Liam, draugiškai apsikabindama jį, ko aš grįžau į savo vietelę prie stalo.

- Seniai, seniai matėmės. - šyptelėjo Payne.

- Šiek tiek. - pasvarstė mergina ir, nusirengusi paltą, jį pakabino bei prisėdo prie mūsų su savo kakava. - Kažkur daugiau nei mėnesį nesimatėm.

- Taigi, kaip tu laikais? - pasiteiravau jos ir atsigėriau savo kavos, kuri buvo vis dar šilta. Keista, kad neatvėso.

- Jei klausi, kaip jaučiuos, kad išsiskyriau SU JUO. - ji pabrėžė žodžius 'su juo'. - Tai susitaikiau kažkaip, nors, žinoma, vis dar liūdna ir apmaudu, kad taip mūsų keliai išsiskyrė. Reiškia neskirti mes vienas kitam. - atsiduso ir, nuleidusi galvą žemyn, žiūrėjo į stalą.

- Ką per Kalėdas veiksi? - pasiteiravo rudaplaukės Liam, kai ji pakėlė galvą viršun.

- Šiaip galvoju grįžt namo ir aplankyt visus. - šyptelėjo. - Vis dėlto jau seniai mačiau savo šeimą, pasiilgau jų. O jūs ką veiksit?

- Am... Ką mes veiksim? - nusijuokdama paklausiau savo vaikino.

- Kažką sugalvosim. - taip pat nusijuokė Liam.

- „Organizuoti" žmonės žiūriu esat. - tarė sarkastiškai ji.

Na, bent jos sarkazmas liko toks pat.

"They Didn't Expect To Fall In Love" (L.P.+L.T./H.S.) LTU BAIGTANơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ