(Norit pasileiskit dainelę ;) Fais & Afrojack - Used To Have It All )
Alice pov.
- Gerai jautiesi? – paklausė, priėjęs prie manęs, Louis.
Ne! Nes esu pasimetusi savo jausmuose! Kaip, tai užknisa, kai nebežinau, ką jaučiu. Kas per šūdas vyksta mano galvoj ir jausmuose?!
- Taip. – pamelavau. - O kodėl klausi? – pažiūrėjau į jį.
- Atrodai, ne taip, kaip visada, tiesiog. – tarė jis ir sunėrė mūsų rankų pirštus.
- Turbūt tokia diena. – gūžtelėjau pečiais ir grūdomės su visais į klubą.
- Gi tu mėgsti vakarėlius tai labai keista, kad be nuotaikos. – teigė ir praleido mane pro duris.
- Nėra nuotaikos ir viskas. O jokių problemų dėl to nėra. – paaiškinau.
- Žinai, mes galėtumėm prisigert, o po to... – nutęsė Tomlinson su dirty šypsenėle, kai mes buvom kiek toliau nuo kitų.
- Per daug ištvirkęs pasidarei. – pavarčiau akis.
- Žvaira liksi. – nusijuokė vaikinas ir pakštelėjo man bučinį į lūpas. – O be to man patinka, kaip dejuoji mano vardą, tada skamba visi namai. – užsivedęs kalbėjo Louis.
- Gerai, romeo, šaaa! – užtildžiau jį, o mėlynakis nusijuokė.
Aš pasiėmiau savo daiktus, kad galėčiau su merginomis persirengti į golfo temos drabužius. Gi tūsas vyks iki ryto, spėju. Ryt mirsim...
- Greit grįšiu. – informavau Louis ir pabučiavau jo lūpas, o tada atsitraukusi nuėjau prie Daria'os, Ema'os, Camilla'os, Nicole'ės, Ashley'ės ir kitų merginų.
- Varom rengtis! – surėkė Camilla ir vedėsi mus iki persirengimo kambario.
Nužingsniavom iki patalpos skirtos mums persirengt, kad būtų patogiau ir atitiktų drabužiai temą. Pasidėjau daiktus ant suolo ir juos išsiėminėjau.
- Eik tu namas! Kaip iš šiknos! – rėkavo Ema, išsitraukusi savo drabužius ir juos purtydama.
- O kas čia tave matys? – paklausė jos Ashley, kai aš tuo metu išsitraukiau timpas ir sportinę maikę. Jaučiuos, kaip mokykloj per kūno kultūrą.
- Aš save matysiu. – subambėjo Ema.
- Ant kūno išsilygins. – pasakė Daria.
Visos persirengėm ir ką žinau. Jaučiausi keistai, nes tokie drabužiai nepriskiriami, manau, prie klubų aprangų. Kai su panyčkom sugrįžom, man pats Louis įdavė šampano taurę, tai buvo keista iš jo pusės, kad jis toks geras šiandien.
- Ne per geras tu čia šiandien? – prisimerkusi pažiūrėjau į jį, o po to gurkštelėjau šampano.
- Aš tik rūpinuos savo mergina. – atsakė išsivėpdamas.
- Ir aišku dėl to kažko norėsi..? – nutęsiau.
Pažįstu Louis, jis kažko tikrai norės iš manęs. Spėju, dar vienos dirty nakties...
Čia su Louis tuoj taps trauma gyvent, nes atrodo, kad jis pornūškę kurs, kad viską išbandyt nori.
- Tu žinai, ko aš noriu. – pasilenkęs sušnabždėjo, o jo rankos atsirado ant mano liemens. – Be to šitos tavo kelnės puikiai aptempia tavo užpakaliuką, kuris yra mano. – pridūrė ir kvėpavo man į kaklą.
أنت تقرأ
"They Didn't Expect To Fall In Love" (L.P.+L.T./H.S.) LTU BAIGTA
أدب الهواةŠioje istorijoje bus rašoma apie dvi merginas - Alice ir Daria. Jos baigusios vidurinę mokyklą nusprendė išvykti mokytis į UK. Tik baigusios 12 klasę merginos, susikrovusios visus daiktus, išskrido į Anglijos sostinę London'ą. Kol merginos susipažin...