'158'

686 70 14
                                    

(Norit pasileiskit dainą :) The Chainsmokers - Paris :) )

Daria pov.

- Gerų metų visiem! – surėkė Danielle ir, paėmusi šampano butelį, pradėjo visiem pilstyt jį. – Imkit taures, negi aš jas visas laikysiu. – nusijuokė ji ir aš su Liam paėmėm po taurę.

- Mūsų barmenė grįžo žiūriu. – nusijuokiau.

- Tai taip. Reik kažkam aptarnaut jus. – nusijuokė ji ir padavė taures Niall su Ashley.

- Durne, ką čia pili?! – pradėjo rėkt Alice ant jos. – Aš gi turiu. – tarė ji ir parodė į savo taurę su vaikišku šampanu, spėju.

- Sor, pamiršau. – nusijuokė Danielle.

- Susidaužkim! – sucypė Camilla ir mes visi susiėjom į vieną krūvą ir iškėlę taures susidaužėm.

- Su 2017! – surėkėm visi ir po to išgėrėm.

~ ~ ~ Rytas ~ ~ ~

- Jėzau, mirsiu. – suverkšlenau susiraukusi, nes galva tiesiog buvo žiauriai sunki. – Kam mes vakar tiek prilakėm? – paklausiau ir gulėjau, išsidrėbusi ant sofos.

- Nauji buvo. – išgirdau Liam atsakymą.

- Ir yra. – pridūrė Alice. – Kokie jūs išdribę... – juokėsi ji, o aš pažvelgiau į ją, kai ji kažką kramsnojo.

- Kiek tu valgyt gali? – paklausiau jos.

- Kiek reikia. – atšovė.

- Gi ji nėščia. – tarė Liam, išsidrėbęs priešais kitą sofą. – Beja, kiek laiko jau?

- Bus greit labai 4 mėnesiai. – atsakė mergina.

- Ir Louis iki šiol nieko nežino... – nutęsiau.

- Kada žadi jam pasakyt tai? Nes tavo pilvas jau pradeda matytis, net per laisvesnius drabužius. – kalbėjo Liam, o Alice prasibrovė pro mane ir atsisėdo gale mano kojų.

- Tegu ir matosi, argi gaila? Vis tiek niekur beveik neinu, tai niekas to mano pilvo ir nemato.

- Jei tu nepasakysi, aš paskambinsiu pats Louis ir pasakysiu tai. – pareiškė Payne.

- Jėzzz... Gi sakiau, kad pasakysiu, tai reiškia pasakysiu. – pavartė akis mergina.

- Tai greičiau, tai daryk, nes šitą frazę jau ilgai girdžiu. – leptelėjau.

- Jis vis vien šiandien gatavas, kaip ir judu, tad kaip man jam skambint? – suprunkštė Alice.

- Nu, ryt. – pasakė Liam.

- Joa... – atsiduso Alice.

- Ir nedūsauk. – leptelėjau.

- Ką? Kodėl? – susiraukusi pažvelgė į mane, o aš pagaliau normaliai atsisėdau.

- Vaikui kenkia. – atsakiau.

- Tam vaikui niekas nekenkia, nes aš, nei geriu, nei rūkau. – paaiškino.

- Kenki, nes nepasakai jo tėvui tiesos. – pridūrė Liam.

- O jūs vis dar galvojat, kad Louis sužinojęs, kad esu nėščia, atlėks pas mane? Nes aš labai abejoju.

"They Didn't Expect To Fall In Love" (L.P.+L.T./H.S.) LTU BAIGTAOnde histórias criam vida. Descubra agora