'165'

708 74 12
                                    

(Kas norit pasileiskit ;) Jason Derulo - "Try Me" ft. J.Lo & Matoma )

Daria pov.

- Nepyksi, jei į 'IG' įkelsiu? - pažiūrėjau į savo mažiuką, kuris tik dar labiau išsišiepė patenkintas ir linktelėjo.

Nuėjau jo tele į 'IG' ir prisijungusi žiūrėjau, kurią čia fotkę įmesti. Šiek užmečiau efektų, kad gražiau atrodytų privariau 'hashtag'ų įvairiausių ir įkėliau.

Ten tų širdelių skaičius bėgo greit. Na, gi esu Liam Payne mergina ir dar jį užžymėjau nuotraukoj.

Žinoma, rudakis jau labai patenkintas sėdėjo, mane apsikabinęs, o aš dar pasėdėjau 'IG' per vaikino telefoną.

Liam stebėjo mano fotkių 'Like'inimą. Na, gera aš šiandien, tai ir fanių kelias fotkes pa'LIKE'inau, kurias metė.

Gi reik laimės ir joms. Jaučiu pamačiusios mano užmestus tuos LIKE'us cypaus kelias dienas.

Man tiesiogine prasme atvipo žandikaulis, kai pamačiau vieną nuotrauką. O dar kai paskaičiau komentarą po ta fotke, norėjau šokt iš lovos ir lėkt.

- Kas? Atrodai, lyg stebuklą pamačiusi. - nusijuokė Liam ir prisislinko prie pat manęs.

- Tai man atrodo, kad ir pamačiau. - vis dar spoksojau į tą fotkę.

- Parodyk. - paliepė Liam ir aš pasukau telefoną į jį.

Vaikinas susiraukęs pažiūrėjo į nuotrauką, bet tada jo veido išraiška pasikeitė.

- Bet jau gražiai jis čia parašė. - sumurmėjau. - Matosi, kad stengiasi dėl jos ir vaiko.

- Yeah... O dar normalią foto įkėlė ir komentaras, koks gražus. „Nes tu esi man viskas šiam pasauly... Myliu tave, tad noriu, kad vėl būtume kartu amžinai." - perskaitė garsiai tuos žodžius po nuotrauką Laim.

- Pala, einu Alice'i pasakyt viską ir paklausiau ar matė. - subambėjau ir išlipau iš lovos nuoga.

Nu, nėr ko gėdytis, o be to Payne mane matė daugybę kartų nuogą. Susirinkau drabužius ir juos apsirengusi išėjau iš miegamojo.

Rankose vis dar laikiau Liam telefoną, nes gi ten tą fotkę įsijungus esu.

- Alice?! - užstaugiau ant viso namo.

- Ko?! - išgirdau, kaip supratau garsas sklido iš apačios, tad bildėjau laiptais žemyn pas ją.

- Pala, atsivelku! - atrėkiau, straksėdama žemyn.

- Ką? - paklausė ji, kai įvariau į svetainę, kur ji gulėjo, išsidrėbusi prieš TV. - Aš čia serialą žiūriu ir vos Dean nemirė milijoninį kartą.

- Jis tik aktorius. - pažiūrėjau į ją su pokerface'u. - Matei, ką Louis parašė? - ėjau prie reikalo ir, priėjusi prie jos, atsisėdau ant sofos krašto.

- What? Ne... - lėtai atsakė ir nuleido kojas ant žemės, o tada atsisėdo normaliai.

- Louis įkėlė foto su tavim ir dar parašė labai gražų komentarą, jei jam neatleisi būsi tikra durnė. - išpyškinau, o Alice susiraukė.

Atrakinusi mobilų, įjungiau tą nuotrauką ir padaviau merginai į rankas.

Stebėjau merginą ir pamačiau, kad jos akys sublizgėjo, o veide atsirado šypsena.

"They Didn't Expect To Fall In Love" (L.P.+L.T./H.S.) LTU BAIGTAOnde histórias criam vida. Descubra agora