'101'

862 74 16
                                    

Alice pov.

Bet tada pajaučiau, kaip karštos rankos paliečia mano pliko juosmens odą. Per mano kūną nuvilnijo elektros srovelė ir milijardas šiurpuliukų... O tai nutinka, kai mane liečia tik...

Lėtai pasisukau pažiūrėti, kas vis dėlto mane apsikabino. Tai buvo Harry. Spėjimas teisingas.

- Ką? Ką tu čia darai? – tyliai sumurmėjau vaikinui bei savo rankas laikiau atremtas į Styles krūtinę.

- Ką aš darau? – paklausė. Atrodė, lyg pats savęs. – Šoku su tavim. – šyptelėjo.

- Žinai, mus gali pamatyt kažkas. – lėtai judėjom pagal muzikos ritmą.

- O tu spėk kam nerūpi? – pakėlęs antakį, paklausė.

- Kažkas kopijuoja mane... – nutęsiau, o Harry nusijuokė. – Priešai šoka. Aš nustebus. – sukrizenau vėl.

- Nepamiršk. – pasilenkė link mano ausies jis. – Priešai, kurie bučiuojasi. – sušnabždėjo į man ausį ir kūnu nubėgo vėl milijardas šiurpuliukų. Ir po velnių, kodėl tai nuolat vyksta?

- Tikiuos tavo Nicole neatlėks prie manęs ir neužsipuls dėl to, kad mes šokam?

- Jos čia nėra. – sukikeno keistai Harry. Jis ką girtas? Ar jam čia geros nuotaikos dienos užėjo?

- Gerai? – sutrikau. – Tai kur ji?

- Ji... O iš kur aš žinau? – patrūkčiojo pečiais Styles.

- Nežinai, kur tavo mergina..? Kaip „fainai".

- Ji kažką bambėjo apie merginų naktį ar panašiai.

- Ai, tas debiliškas pižamų naktis. – pavarčiau akis ir Harry vėl nusijuokė iš manęs. Ar jis baigs žvengt iš manęs, kada nors?

- Kur Louis?

- Nenoriu apie jį kalbėt. – nuleidau galvą žemyn. - Einam pas visus? – paklausiau, pakeldama galvą.

- Yeah, galim. – atsiduso vaikinas ir paleido mano liemenį, kaip ir aš atitraukiau savo rankas nuo jo.

~ ~ ~ Daria pov. ~ ~ ~

Pamačiau, kad Alice atstraksi atgal pas mus.

- Ką chebrytė? – paklausė ji ir atsisėdo atgal prie Camilla'os.

- Geriam, kalbam ir panašiai. – atsakė Ema.

- Labas, visiem. – po sekundės prie mūsų prisijungė Styles. Visi su juo pasisveikino, vaikinas atsisėdo prie Tom.

- Kas man įpils vėl? Blyn, kaip Danielle'ės trūksta. – pakėlusi taurelę, ją mojavo Alice.

Liam pakėlė tą butelį su 'NESTEA' arbata ir atsuko bei įpylė į merginos laikomą stiklinę.

Visi stengėsi nespoksoti, kaip rudaplaukė geria. Mergina gurkštelėjo ir susiraukė bei dar kartą pažiūrėjo į taurelės turinį.

- Ble... Jūs čia man viskį įpylėt? – paklausė ji, mosikuodama ta taurele.

- Gi ant bonkos 'Jack Daniels' parašyta. – tariau ir akimis parodžiau į butelį, kuris gulėjo ant stalo.

Alice pakėlė tą butelį dar apžiūrėjo etiketę ir jį užsivertė. Kelis gurkšnius nurijo ir padėjo butelį atgal ant stalo.

- Nu, vsio nebejaučiu alkoholio skonio. – atsiduso. – Man kažkas darosi..? – pati susimąstė.

- Taip, per daug geri. – tarė Niall.

"They Didn't Expect To Fall In Love" (L.P.+L.T./H.S.) LTU BAIGTAWhere stories live. Discover now