'108'

826 73 22
                                    

(Norit pasileiskit dainą :) Charlie Puth - We Don't Talk Anymore feat. Selena Gomez <3 )

Alice pov.

Harry: O kas nenorėtų tavo bučinių? x –H

Alice: Maybe you ? xd

Harry: Jei taip galvoji, tada klysti... xxx –H

Šyptelėjau gavusi atsakymą, bet nieko daugiau neatrašiau. Pakėliau galvą į dėstytoją ir kažką suraizgiau užrašinėj kas buvo pateikta skaidrėse. Nu, gal tos informacijos kada prireiks, nors abejoju...

Prasėdėjau tas savo paskaitas ir neskubėdama išeidinėjau iš klasės, nes nenorėjau prie universiteto teritorijos sutikt Daria'os.

Su ja kalbėt dabar nenoriu... Tegu užsiknisa, bet nekalbėsiu. Jap, aš užsispyrus.

Išėjau iš pastato ir užsidėjau nuo saulės akinius, nes šiandien, kaip keista graži ir saulėta diena, o oro temperatūra apie +20 laipsnių, tad šilta.

Žingsniavau iki mašinų aikštelės ir svarsčiau, kokia dabar Harry mašina. Bet greit susigaudžiau, kuri yra vaikino mašina, nes ji stovėjo kiek toliau nuo kitų. Tad tipenau iki ten.

Priėjau prie automobilio ir per priekinį mašinos stiklą pamačiau Harry, tad šyptelėjau jam ir, priėjusi prie keleivio šalia vairuotojo durelių pusės, jas atidariau.

- Labas. – šyptelėjau, tik įlipusi, ir uždariusi duris. Mano ausis pasitiko gan tylus per radiją grojamos dainos garsas.

- Sveikutė. – prikando apatinę lūpą, pažiūrėdamas į mane Styles ir mes trumpai apsikabinom.

- Nežiūrėk į mane taip. – pavarčiau akis ir pasilenkusi numečiau tašę į automobilio galą.

- O tu nemėtyk savo daiktų. – pareiškė vaikinas.

- Nu, tik tu man pamokslaut nepradėk. – atsidusau.

- Ką? Aš nieko gi nepradedu. – nusijuokė jis bei užkūrė mašinos variklį. – Taigi, kur man vežt šią panelę?

- Man reik iki centro, o paskui jau, kur nori, gali mane vežt. – gūžtelėjau pečiais ir užsisegiau saugos diržą.

O tada pažiūrėjau į Harry, kuris į mane spoksojo su dirty šypsenėle.

– Ir nieko ta linkme gali nesitikėt. – pridūriau nusijuokdama.

- Tai aš dabar tavo vairuotojas? – pakėlė antakį trumpam, vėl pažvelgdamas į mane.

- Kad košmaras čia vienas aplink mane. – atsidusau, o Harry į mane su pokerface'u pažiūrėjo, sustodamas ties šviesoforu. - Nu, okey tu ne košmaras.

- Malonu, kad pasitaisei. – nusivaipė garbanius. – Tai į kur tau reikia?

- Į prekybos centrą. – paaiškinau. – Bet ten tik kokioms 10 minučių.

- Ir ką tu spėsi nusipirkt per 10 minučių? – pradėjo vėl važiuot vaikinas, nes užsidegė žalia.

- Man bilieto į šeštadienio koncertą reik.

- Ir jau į kokį eisi? – pasmalsavo.

- Į savo meiles 'Avicii'! – sucypiau.

- Dieve, ramiau. – nusijuokė Harry.

&quot;They Didn't Expect To Fall In Love&quot; (L.P.+L.T./H.S.) LTU BAIGTAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin