Alice pov.
Su Daria išsiskyriau vidury koridoriaus ir nusivilkau į 2 aukštą, kur vyks man 1-ma paskaita šiandien. Bet...
Atėjus iki kabineto/klasės durų, radau ant durų priklijuotą lapą, kad paskaita bus sujungta su kita pirmakursių grupe.
Nusivilkau į 3 aukštą, kur turėtų būt man paskaita, ir greit radau tą vietą. Atidariau duris ir įėjau į vidų į mane pažiūrėjo daug žmonių.
- Nu, ko čia spoksot? Žmonių nematę ar kas? - subambėjau eidama.
- Alice? - išgirdau ir pamačiau, kad į mane žiūri su išsiplėtusiomis iš nuostabos akimis Daria.
- Opa! Daria! - prilėkiau prie jos ir iškart ten atsisėdau prie jos, nes buvo laisva vieta.
- Ką tu čia darai? - su nuostaba paklausė, pažiūrėdama į mane.
- Sujungta. - truktelėjau pečiais.
- Man tinka. - šyptelėjo man ji.
Dėstytojas atsivilko į klasę ir ką žinau... Aš nelabai kreipiau dėmesio kol kas į jį. Jis net mūsų nuramint nesugeba. Iš tiesų, tai juokinga.
- Tas pats dėstytojas, kaip ir pas tave? - paklausė manęs Daria pasilenkusi.
- Joa. - atsakiau. - Tas pats. - pridūriau.
Vyras pradėjo aiškint temą, iš kurios mes atsiskaitysime kitą savaitę. Tad atrodo, įdėmiai viską klausiau, bet...
Mano ausis pasiekė ir kitų merginų šnabždesiai, kurie blaškė dėstomos temos klausimą.
- Vakar mačiau naujas Harry nuotraukas fanpage. - išgirdau, cypiantį balsą.
- Halice atrodo mielai kartu. - išgirdau merginos balsą iš toliau. - Aš juos ship'inu!
Kas tokia Halice? Kaip suprast? Ship'ina? Ta prasme, kaip porą? Negalvokit, kad aš atsilikusi ir nežinau, ką tai reiškia. Žinau, kad ship'ina poras ir panašiai. Bet po velnių, kas ta Halice?!
- Daria? - sušnabždėjau jai, stengdamasi nesukelti didelių garsų.
- Mmm? - paklausė, vis dar įdėmiai žiūrėdama į dėstytoją.
- Kas yra Halice? - paklausiau, o ji į mane pažiūrėjo susiraukusi ir susimąsčiusi.
- Kas? Kas? Gal blogai išgirdai? - nusijuokė Daria.
- Nu, lygtais ne. Jos sakė ship'ina Halice ir jie mielai kartu atrodo. Ir nesuprantu, apie ką jos kalba.
- Kurios čia kalbėjo? - pasiteiravo ir vėl pažiūrėjo į patalpos priekį.
- Tos mergos, kur 2 eilėj. - atsakiau.
- Jos 'Directioners'. - informavo mane pažiūrėjusi. - Atsimenu jas iš pirmos čia dienos. Man buvo su jom paskaita.
- Okey... - atsidusau. - Halice? - pati sau garsiai tariau ir susimąsčiau. Ką tai po velnių reiškia?!
- Ką ta Halice? Vat, Lalice, tai yra tobula pora. - dar išgirdau iš tų merginų. Ir kaip man mokytis..? - Jie tokie cuteeee... O dar, kai pamačiau fotkes, kai jie vienas kitą maitino, tai miriau milijoną kartų... - svaigo blondinė su cypiančiu balseliu.
- Aš kiekvieną rytą žiūriu ar jie ko nors neįkėlė į 'Twitter'į ar 'Instagram'ą. - išgirdau dar labiau cypiantį balsą iš priekio. Dievee... Jos pamišusios.
Ir man bemąstant, atėjo nušvietimas, kad tuose abejuose žodžiuose yra vienas dalykas bendras.
Mano vardas Alice, o priekyje pridėta raidė. Lalice? Louis + Alice? Ar tai tiesa? Tai tuomet Harry + Alice? Halice? Holy crap, jos mane ship'ina su Harry Styles... Dieve...
- Daria? Harry plius Alice lygu Halice. - paaiškinau, kai ji žiūrėjo į mane ir gaudė informaciją, kurią ką tik sumurmėjau. O tada kelis kartus greit pamirksėjo.
- Tai tada Halice reiškia tave ir Harry. Matai, ir dar daug kam patinki tu su juo bei mielai atrodai.
- O jėzzzz... - nutęsiau ir stengiausi susikaupti ties paskaita, kuri vyko šiuo metu, bet ne kaip sekėsi. Mano galvoje sukosi žodis 'Halice'.
- Girdėjau ryt Niall švęs gimtadienį ir visi draugai yra ten pakviesti, tai ir Laria ir Lalice bei Hicole.
Kas per šūdas? Hicole? Čia tipo ta peroksidė ir Harry? Spėju, kad taip. Kas čia per Laria? Liam + Daria? O teiippp... Išsiaiškinau. Vunderkindas aš.
- Tavo ir Liam ship'as Laria. - tyliai tariau Daria'i, o ji net paspringo, kas privertė dauguma pažvelgti į ją. - Nu, paspringo žmogus. - garsiau tariau ir visi nusisuko nuo mūsų. - Nemirk. - nusijuokiau, pažiūrėdama vėl į ją.
- Laria?! - leptelėjo, kiek garsiau.
- Nu, taip. - tariau.
- "Tobula". - tarė sarkastiškai.
- Džiaukis, turim ship'ų pavadinimus. - nusijuokiau ir stengiausi susikaupti ir atkreipti dėmesį į paskaitos esmę, nors nei kiek nesisekė per šituos ship'us.
- Mūsų abiejų ship'as Aliria. - tarė po maždaug 15min. Daria, pasilenkusi link manęs, kai aš užsirašinėjau kažkokią nesąmonę į užrašus.
- What? - paklausiau. - Aliria? Visai gražiai skamba. Reiks pa'google'int, ką kelia į intiką apie mus.
- Galėsi. - nusikvatojo panelė.
- Tai Niall ir Ashley ship'as Nashley? - susimąsčiau, nes apie jų ship'ą aš nieko negirdėjau.
- Kažką girdėjau jas apie tai kalbant.
- Nu, jo... - atsidusau. - „Smagiai" gyvenam. - tariau sarkastiškai, o iš manęs nusijuokė rudaplaukė.
~ ~ ~ Next day ~ ~ ~
Daria pov.
- Ir be to mūsų ship'as Laria. - pasakojau savo vaikinui vakar girdėtas kalbas apie mus, kas privertė Liam juoktis. - Nu, ko tu juokies? Debiliškai skamba. - suniurzgėjau ir pagaliau sugebėjau įsisegt auskarą.
Gi už valandos turim būt pas Niall gimtadienį. Jūs neklauskit, ką aš apsirengiau, nes čia tragedija. Jau Horan drabužių kodą „tobulą" sugalvojo. Geresnio nėr.
- Gerai, čia viskas skamba. Net sakyčiau seksualiai. - kalbėjo Liam ir vaikščiojo ratais po kambarį, kažko ieškodamas.
- Kas kam galvoj. - pavarčiau akis ir pažvelgiau į veidrodį, o tada į savo auskarus, kurie čia vapšė netiko, tad išsinėriau juos.
- Žodis iš 6 raidžių, kurio metu tu garsiai aimanuoji mano vardą. - leptelėjo, o mano skruostai pradėjo kaisti. - Awww... Kokia tu miela. - sumurkė Payne ir pagaliau rado maikę su sagutėm, kurios čia ieškojo po visą kambarį.
- Blogai, nes tai užknisa. - subambėjau ir galiausiai įsinėriau smulkius auskarus, kurie buvo prie pat mano ausies.
- Kai pyksti, tu irgi miela. - teigė rudakis ir nusivilko savo marškinius, tad pro veidrodį aš galėjau grožėtis jo presu ir raumenimis, nes jo kūno viršutinė dalis buvo plika.
- Tu baigsi su tuo miela? - paklausiau ir delnais užsidengiau žandus, nes garantuoju atrodau, kaip pomidoras.
- Ne, nes tu miela. - nusijuokė ir, priėjęs prie pat manęs, užkabino savo rankas man ant liemens. - Ir patraukt rankas nuo veido. - paliepė, tad paklusau ir savo rankas padėjau ant rudaplaukio liemens. - Taip geriau. - pakštelėjo bučinį man į lūpas.
- Žinai, mums reiktų važiuot, nes kitaip pavėluosim. - sumurmėjau, kai vaikino lūpos jau buvo ant mano kaklo odos.
- Na, bet paskui... - nutęsė su dirty šypsena ir pasitraukė nuo manęs.
- Eik tik. - nustūmiau nuo savęs.
- Be to tavo apranga irgi miela.
- Liam, tau ką kasetė pastrigo su tuo žodžiu? Eik tik. - pagaliau išgrūdau Liam pro duris.
- Taip, tas žodis toks mielas. - leptelėjo, lipdamas laiptais žemyn, o aš jam iš paskos.
- Tau viskas šiandien miela žiūriu. Ar man tik taip atrodo?
YOU ARE READING
"They Didn't Expect To Fall In Love" (L.P.+L.T./H.S.) LTU BAIGTA
FanfictionŠioje istorijoje bus rašoma apie dvi merginas - Alice ir Daria. Jos baigusios vidurinę mokyklą nusprendė išvykti mokytis į UK. Tik baigusios 12 klasę merginos, susikrovusios visus daiktus, išskrido į Anglijos sostinę London'ą. Kol merginos susipažin...