(Norit pasileiskit ;) Mr. Probz - Till You're Loved )
Alice pov.
- A, pablūdai? – pažiūrėjau į jį išsprogusiom akim. – Aš per baisi. – suveblenau.
- Ne... – tarė vaikinas ir palinko arčiau manęs. – Tu man esi tobula. – sukuždėjo į mano ausį. Mano skuostai vėl on fire.
- Ei, jūs, porele, galit baigt? – paklausė Camilla, pažiūrėdama į mus.
- Eikit kitur aiškintis. – subambėjo Niall, visas įtrauktas į filmo žiūrėjimą.
~ ~ ~ Harry pov. ~ ~ ~
Žiūrėjom ir toliau „50 tamsesnių atspalvių", kai visi nutilo. Mano viena ranka ilsėjosi ant Alice'ės kojos, o ji valgė ir toliau popcorn'us.
Po maždaug, kokių 10min., mergina pakilo nuo sofos ir kažkur nuėjo. Neiškenčiau nei kelių minučių be jos šalia, tad ir aš atsistojau nuo sofos ir, apėjęs ją, ėjau ieškot merginos.
- Harry, kur eini? – smalsiai paklausė Daria.
- Jie net vienas be kito negali. – sucypė Ema.
- Užsikišk. – subambėjau, pavartydamas akis, ir pagaliau išėjau iš ten, kur visi sėdėjo, ir žiopsojo tą erotinį filmą.
Užlipau laiptais viršun ir ėmiau ieškoti rudaplaukės. Man įdomu, ką ji veikia ar, kodėl išėjo iš ten kur buvo kiti?
Galbūt aš padariau kažką ne taip, kaip ji norėjo? Kažkaip man sunku įsivaizduoti santykius su ja, kai mudu pešėmės ir nesutarėm.
Pravėriau mūsų kambario duris ir pamačiau merginą. Ji lygtais kalbėjo telefonu, tad tyliai įėjau vidun ir paskui save uždariau duris.
- Elisha, viskas gerai. – kalbėjo mergina, žiūrėdama pro langą, o aš ėjau link jos. – Gi be to aš negirdėjau, kad man skambinai. O be to užgėriau šiek tiek. – tyliau tarė ji ir sukikeno.
Pritipenau prie pat merginos ir lėtai apglėbiau jos liemenį bei prisitraukiau arčiau savęs. Ji pasisuko šiek tiek ir, pamačiusi mane, šyptelėjo.
- O kaip tau? Kaip su Jacob? – paklausė, o aš pasilenkęs pabučiavau jos kaklą.
Merginos akys užsimerkė, o mano rankos palindo po jos drabužiais. Jos oda tokia švelni.
- Tai šaunu. – atsakė. – Norėsiu su juo pakalbėt. – tarė ji ir prikando savo apatinę lūpą, nes aš švelniai dantimis suėmiau jos kaklo odą. – Gerai, nepražūk, ir man mokaisi, ir jokio sekso su Jacob! – pareiškė, o aš kreivai į ją pažiūrėjau. – Aš ir myliu, bučkiai, iki. – tarė mergina ir galiausiai padėjo ragelį, atitraukusi telefoną nuo ausies.
- Apie kokį seksą ten kalbėjai? – susmalsavau ir atrėmiau savo smakrą į jos petį.
- Nu, ji per jauna tam.
- O tu ne? – paklausiau kvailai.
- Am... Manau, taip. Nors pala, vakar man suėjo 20. – nusijuokė.
- Ir dabar esi 3 jaunesnė už mane.
- Neprimink to. Aš dar su atmintim nesusigyvenau. – sumurmėjo.
- Bet, kad mes kartu susigyvenai?
- Jap, ir labai lengvai. – sukrykštavo. – Tik nenoriu vėl grįžt į London'ą ir universitetą.
ESTÁS LEYENDO
"They Didn't Expect To Fall In Love" (L.P.+L.T./H.S.) LTU BAIGTA
FanficŠioje istorijoje bus rašoma apie dvi merginas - Alice ir Daria. Jos baigusios vidurinę mokyklą nusprendė išvykti mokytis į UK. Tik baigusios 12 klasę merginos, susikrovusios visus daiktus, išskrido į Anglijos sostinę London'ą. Kol merginos susipažin...